sklepy internetowe

Albo w Twisto albo PayPo jest opcja oznaczenia, gdy zbliża się termin spłaty, że zamówienie nie zostało dostarczone. Jak to dalej przebiega nie mam pojęcia.
izkadul, ja próbowałam przez Paypo i miałam też niezłe historie, bo o ile produkt przyszedł szybko, to przy zwrocie zaczęły się jazdy. Produkt odesłany, wszystko przeklikane, a dług do spłaty na Paypo cały czas wisiał. Kontaktowałam się przez insta, mailowo, telefonicznie - zero. Musiało interweniować samo Paypo.
Straszna lipa z tym sklepem - ciekawe czy wielokrotne interwencję paypo coś zmienienia...
Ale pewnie nie- co najwyżej zniknie ta opcja płatności .0245627520171E+34;
Dzieki za wszelkie informacje - ja już się nie skusze na ten sklep - raz mi wystarczy 🙈
a najśmieszniej jest to że o ile wtedy przy tym produkcie widniał napis że czeka sie 14 dni, tak teraz jest na stronce że jest normalnie dostępny w magazynie
no nic spróbuje ich pospamować na ich stronce na FB
BUCK   buttermilk buckskin
09 lipca 2024 15:17
w magazynie producenta 😁😁
A ja dam mega plusa i polecajkę dla PS of Sweden. Niejednokrotnie zamawiałam od nich bezpośrednio, ale teraz pierwszy razy miałam problem.
Przyszła mi niekompletna paczka - brakowało czapraka. Napisałam maila, ale oni tam mają chyba 48h na odpowiedź, więc trochę poczekałam. W między czasie zauważyłam, że oddali mi kasę za czaprak na konto. Potem odpisali na maila, że czaprak się wyprzedał i że zwrócili od razu pieniądze. No i spoko, niby żadnego oszustwa, ale trochę słabo, że nie poinformowali o braku na stanie, że nie zapytali, czy nie chcę czegoś innego. Po prostu wysłali niekompletną paczkę i oddali po cichu kasę bez żadnego info.
Napisałam im to miło, że szkoda, że tak bez słowa i bez szansy na wymianę czapraka na inny. Dostałam odpowiedź, że mam rację, że powinni mnie poinformować i zapytać co dalej i że w ramach rekompensaty mogę sobie wybrać coś o wartości tego czapraka 😅 Jeszcze nie świętuję - będę świętować jak do mnie dotrze ta przeprosinowa paczka, ale bardzo miło z ich strony. W ogóle tego nie oczekiwałam 😜
Espérer, zamawiałam dwa razy, wszystko grejt. Sklep wygląda jak strona na zaliczenie w gimnazjum, ale działa i mają fajne ceny wielu supli.
espérer, sklep jest ok, ja od nich na allegro zamawiałam, bo ze smartem mi taniej wychodziło, ale raz chyba przez sklep też coś brałam.
Horseway duży plus za szybką reklamację maski Rambo z której pręt wylazł (kupiona w zeszlym roku, w lipcu). Nie musiałam odsyłać, wysłałam zdjęcie, na tej podstawie reklamacja uznana po bodajże 2 dniach od zgłoszenia, muszę jedynie wysłać zdjęcia pociętej maski.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się