sklepy internetowe
Albo w Twisto albo PayPo jest opcja oznaczenia, gdy zbliża się termin spłaty, że zamówienie nie zostało dostarczone. Jak to dalej przebiega nie mam pojęcia.
izkadul, ja próbowałam przez Paypo i miałam też niezłe historie, bo o ile produkt przyszedł szybko, to przy zwrocie zaczęły się jazdy. Produkt odesłany, wszystko przeklikane, a dług do spłaty na Paypo cały czas wisiał. Kontaktowałam się przez insta, mailowo, telefonicznie - zero. Musiało interweniować samo Paypo.
Straszna lipa z tym sklepem - ciekawe czy wielokrotne interwencję paypo coś zmienienia...
Ale pewnie nie- co najwyżej zniknie ta opcja płatności .0245627520171E+34;
Dzieki za wszelkie informacje - ja już się nie skusze na ten sklep - raz mi wystarczy 🙈
a najśmieszniej jest to że o ile wtedy przy tym produkcie widniał napis że czeka sie 14 dni, tak teraz jest na stronce że jest normalnie dostępny w magazynie
no nic spróbuje ich pospamować na ich stronce na FB
w magazynie producenta 😁😁
A ja dam mega plusa i polecajkę dla PS of Sweden. Niejednokrotnie zamawiałam od nich bezpośrednio, ale teraz pierwszy razy miałam problem.
Przyszła mi niekompletna paczka - brakowało czapraka. Napisałam maila, ale oni tam mają chyba 48h na odpowiedź, więc trochę poczekałam. W między czasie zauważyłam, że oddali mi kasę za czaprak na konto. Potem odpisali na maila, że czaprak się wyprzedał i że zwrócili od razu pieniądze. No i spoko, niby żadnego oszustwa, ale trochę słabo, że nie poinformowali o braku na stanie, że nie zapytali, czy nie chcę czegoś innego. Po prostu wysłali niekompletną paczkę i oddali po cichu kasę bez żadnego info.
Napisałam im to miło, że szkoda, że tak bez słowa i bez szansy na wymianę czapraka na inny. Dostałam odpowiedź, że mam rację, że powinni mnie poinformować i zapytać co dalej i że w ramach rekompensaty mogę sobie wybrać coś o wartości tego czapraka 😅 Jeszcze nie świętuję - będę świętować jak do mnie dotrze ta przeprosinowa paczka, ale bardzo miło z ich strony. W ogóle tego nie oczekiwałam 😜
Espérer, zamawiałam dwa razy, wszystko grejt. Sklep wygląda jak strona na zaliczenie w gimnazjum, ale działa i mają fajne ceny wielu supli.
espérer, sklep jest ok, ja od nich na allegro zamawiałam, bo ze smartem mi taniej wychodziło, ale raz chyba przez sklep też coś brałam.
Horseway duży plus za szybką reklamację maski Rambo z której pręt wylazł (kupiona w zeszlym roku, w lipcu). Nie musiałam odsyłać, wysłałam zdjęcie, na tej podstawie reklamacja uznana po bodajże 2 dniach od zgłoszenia, muszę jedynie wysłać zdjęcia pociętej maski.
Dorzucę jeszcze tutaj, co by nie zaginęło. Dostałam bana u nich, to chociaż tutaj sobie przeczytacie, jak na FB już nie możecie. 😆
Ogromny minus dla Profi Pasz. Żebym nic od kogoś nie kupiła i wstawiła tu posta, to szczerze nie pamiętam. 😆
Poznałam firmę dostając spam na Messengerze. Musieli po prostu go słać randomowym osobom na grupach jeździeckich (na, kurde, komunikatorze xD).
Dostałam z 15 wiadomości ze zdjęciami, filmami, ofertą handlową etc. Jak napisałam, że ich chyba pogrzało z tak agresywnym marketingiem, to rżnęli głupa, że się pomylili i wiadomość miała iść do kogoś innego. xD Jasne, ewidentnie niespersonalizowana wiadomość marketingowa.
I jeszcze usunęli to wszystko z konwersacji. xD Gdzie screeny już oczywiście miałam, bo wysłałam to w ramach WTF do znajomych.
A, teraz widzę, że mnie też zablokowali za komentarz u nich odnośnie tego spamu. 😆 Najpierw przypadkiem jako właściciel konia dostałam marketing paszowy, a potem jeszcze kolejnym przypadeczkiem dostałam też bloka, żeby nie móc skomentować ich cudownej kampanii reklamowej. 😆
"Profi".
Tak profi, że ten spam leci z personalnego konta zamiast FP firmowego, to nawet nie jest konto firmowe. 😆
Firma tak absurdalna, że ta sytuacja zasługuje na zapamiętanie w światku jeździeckim. 😆
1000019380.jpg
1000019199.jpg
1000019200.jpg
1000019202.jpg
1000019203.jpg
1000019204.jpg
1000019205.jpg
1000019382.jpg
Tu jeszcze dowód bloka do tego powiadomienia z Messengera.
1000019383.jpg
Ktoś kupował w Sellerie Maé? Ceny fajne, przede wszystkim mają markę której szukam i wybór tylko kurde to koślawe tłumaczenie produktów śmierdzi mi scamem 🤣
donkeyboy, tłumaczenie przez AI... i takie wychodzi.
Ale sklepu ni znam to nie powiem.
Zobacz sobie czy istnieja inne wersje np. niemieckja, wpisujac adresy o kolei z końcówką .de
Spróbuj na zagranicznych forach się wgooglać.
donkeyboy, sama tam zakupów nie robiłam bo na tradeinn wyszły mi taniej. Ale sklep ma w Polsce ambasadorkę i zakupy przychodzą
I jeszcze możesz załapać się na dodatkowe - 10 % wpisując kod
Olamudry10
kotbury, próbowałam, niewiele znalazłam poza tym że to sklep oficjalnie klepniety przez Antares jako official supplier więc może nie jest to jednak scam 🤣
dzikadermi, o właśnie przypomniałaś mi o tym, bo coś kojarzyłam że chyba jest w Polsce ambasador ale nie pamiętałam kto. Kurcze może coś po prostu zamowie na próbę - chciałam kupić set derka+linery z PE ale jak mam ryzykować to może nie taką sumą 🤣
donkeyboy- kupowałam i kupuje-wszystko top
Karla🙂, super! dzięki za opinie 🙂
donkeyboy, potwierdzam, wszystko jest ok jeśli chodzi o ten sklep 😊
espérer, Ja tam miałam wiele przygód negatywnych. Odradzam tam kupowanie. Kontaktuj sie za pomocą telefonu najlepiej, gdzieś w internecie jest podany przy komentarzach w postach,
gdzie przestrzegają przed tym sklepem. Zastanawiam się jak ten sklep dalej funkcjonuje, robiąc tyle bubli..
W końcu mi przysłali ten towar
Duży plus dla Maya delorez.
Jakiś czas temu mieli promocję 30% i zamówiłam bryczki które okazały się za małe bo maya zmieniła rozmiar szytych ubrań, więc je odesłałam i niestety promocja już się skończyła więc nie dało się zamówić nowych w innym rozmiarze.
Poprosili o ocenę zakupu więc opisałam sytuację i dałam 1 gwiazdkę. Praktycznie od razu dostałam maila z propozycją rabatu i darmowa wysyłka zwrotną, żebym mogła zamówić sobie kilka rozmiarów i odesłać te niepasujące. Dostałam indywidualny kod rabatowy i właśnie zamówiłam ponownie te bryczki. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona zwłaszcza, że promocja była w maju, a jest już sierpień �
Plus dla strony Red Millsa. Za darmowe wysyłki i paszę u mnie na drugi dzień.
Bardzo duży plus dla Bergo. Kliknęłam zamówienie, potem napisałam maila, że chyba jednak chce zmienić i nawet nie oczekiwałam odpowiedzi w niedzielę a nie dość, że dostałam szybko odpowiedź, to i również anulowano mi od razu pierwsze zamówienie i od razu dostałam zwrot pieniędzy na konto. Wszystko w niedzielę w godzinach 22-23. Dzisiaj rano już paczka nadana. Także naprawdę super.
Bardzo duży plus dla Bergo. Zamówienie złożone wczoraj o 11:30 a dziś o 12:15 dostałam info że jest paczka do odbioru w paczkomacie 😊
czy Sklep Jeżdziecki Galop w Ustrzykach Dolnych funkcjonuje ? ktoś cos wie ?
Mam tel do p. Romualda Dopierały - właściciela nr796353845 lub 609940349 - nie wiem który aktualny.Sklep chyba działa, bo p. Romek jeździ ze sprzętem po jarmarkach i zawodach
Mega plus dla sklepu GNL. Ekspresowa wysyłka, świetny kontakt. Polecam 🙂