sklepy internetowe
anetakajper, gnl ma i może ściągnąć jakiś konkretny artykuł.
anetakajper, esiodla ma ofertę tej firmy. Warto sprawdzić.
Czy fitmyhorse.pl to legitny sklep?
Potrzebuje leku do kenta...
faith, tak i bardzo polecam.
Jak na GNL jest dostępność 10-14 dni to bedzie za 10-14 dni czy jest szansa że szybciej ? Zamówiłam i nie spojrzałam na ten czas a potrzebuję czegoś na wyjazd i się zastanawiam czy mieć nadzieję czy zamawiać drugą sztukę z innego sklepu 😅
PannaDziewanna, Zapytaj ich po prostu. To przecież zależy kiedy z konkretnej hurtowni będą robili zamówienie. Może być, że się "wstrzelisz" akurat i za 3 dni będzie, a być może dopiero co im przyszło poprzednie i najprędzej za te właśnie 10 dni zrobią kolejne 🤷
Znając gnl to i później 🙃
Znienawidzą mnie w tym GNL xD Bo zamówiłam kantar, napisali że nie ma mojego rozmiaru. Dogadaliśmy, że zmienimy kolor. Potem w zamówieniu był dobry kolor ale zły rozmiar- ogarnęli, i teraz znowu haha
Nie polecam firmy sprzedającej pasze Alfa-S SP Z O.O Różanka, 3, 38-100 Strzyżów Kupiłam nagietek dla koni 01 września. Mija miesiąc, a nagietka nadal nie ma.
rzepka, A dzwoniłaś do nich, może brak go w magazynie albo jakiś błąd wystąpił przy składaniu zamówienia. Z córką kilkukrotnie zamawialiśmy od nich, fakt, że z opóźnieniem ale pasza dochodziła.
Bardzo słaby kontakt, praktycznie nie odpisują. Mieli jakiś problem, ale wtedy nie daje się ogłoszenia o sprzedaży towaru, dopóki nie będzie go w magazynie. Odpisali dopiero jak poprosiłam o pomoc Allegro. Nadal czekam.
czy ktoś wie jak skontaktować się z gnl w miarę sprawnie? Chodzi o możliwość sprowadzenia produktu, zdaje sobie sprawę że takie maile nie są priorytetami, no ale chciałabym się jednak dowiedzieć prędzej niż później
ostatnio pisałam do nich maila na adres kontaktowy podany na stronie i dostałam odpowiedź w kilka godzin
kamcia665, na ten gnl@gnl ? Kurcze na ten pisałam właśnie.
Może po prostu zadzwonię będzie łatwiej 🤔
Dzwoń, zawsze wszystko załatwiam od ręki
Ja z GNL miałam super kontakt mailowy, a już serio byłam upierdliwa 🙈
+ dla fitmyhorse - taniej niż u konkurencji, szybko i miły gratisik 🙂
Duży + dla Pegaza standardowo 🙂
+ dla: Pegaza (to chyba nikogo nie dziwi), HorseTack, Horseway.
- dla Decathlonu i ich Zaufanego Partnera, bo wędzidło które miało być 14 mm (specjalnie dopytywałam na chatcie, bo nie było w ogłoszeniu), a przyszło jako munsztukowe o szerokości 10 mm. A firma nazywająca się Sport and Go PL jest we Francji i tam musiałabym wysyłać zwrot (na swój koszt ofc)
Pacisx, dobrze że mówisz o tym bo miałam właśnie w Deca zamawiać premier equine ale właśnie jak się jak dowiedziałam że zwroty są nie u nich to stwierdziłam że bez sensu. Za tę samą cenę wyszło mi w GNL ze zniżką jednej z ambasadorek. Tym bardziej że to derka i pierwsza więc całkiem możliwe że nie będzie pasować.
Btw. jak produkt niezgodny z opisem to nie jest tak że zwrot jest wtedy na koszt sprzedającego?
donkeyboy, no to jest mega słabe. Jakbym wiedziała jak wygląda sprawa to zamówiłabym to wędzidło z Equishop. Zdecydowałam się na zakup w Decathlonie zapowiadali że będzie chyba w dwa dni czy coś (byl w prawie dwa tygodnie).
A co do zwrotu to nie miałam dowodów, że niezgodny z opisem 🙁 bo grubości nie było na stronie produktowej (generalnie opis jest przepuszczony przez Google translate), a chatu nigdzie nie zapisałam.
A ja z natury jestem leniwa, więc nie chciało mi się szarpać o wędzidło za 150 ziko.
Polecam sklep
https://equis.pl/. To chyba nowy sklep, ale obsługa bardzo miła, zamówiony towar przyszedł ekspresowo, gratisów było kilka. Fajne promki można trafić 🙂
Czy ktoś wie co się dzieje z horsecookies?
Na początku października zamówiłam ciastka, do dzisiaj ani widu ani słychu. Na maile nie odpowiadają, na IG też. Wysłałam już maila z prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy... i też cisza.
Także póki co, wielki minus...
Wpadam z dużym minusem dla sklepu jeździeckiego Piotr Konieczny.
Zamówiłam puśliska 25 WRZEŚNIA. Pod produktem informacja o wysyłce do 5dni roboczych. Po 8 dniach roboczych napisałam maila z pytaniem o status zamówienia. Bez odpowiedzi. Następnego dnia zadzwoniłam, a pani która odebrała była opryskliwa (bez chociażby słowa przepraszam) poinformowała, że mają opóźnienie bo pracownik u producenta puślisk jest chory. Wysyłka po weekendzie. Ok. Czekam. Jak się domyślacie czekam tak do dzisiaj, w międzyczasie napisałam że trzy maile z pytaniem o moje zamówienie - oczywiście pozostawione bez odpowiedzi 💩
Jako, że mam bardzo specyficzny kolor siodła (London) to byłam zmuszona kupić je z mało popularnego sklepu. Do tego skusiła mnie promocja.
Edit. Właśnie dostałam maila od kuriera, że paczka wysłana. Dramat
galopada_, ja też miałam z nimi problem. Zamówiłam dostępne na stanie ogłowie, jak nie wysyłali to skontaktowałam się i otrzymałam informację, że nie mają i zamawiają u producenta. Minęło trochę czasu to po ponownym kontakcie usłyszałam że jest deficyt na rynku skóry i przez to producent nie jest w stanie wyprodukować. Finalnie ogłowie dostałam po ponad 4 miesiącach upominania się. Drugi raz nie zdecydowałabym się na zakup w tym sklepie.
Chyba mamy godnego następcę Happy Horses...
W zawiązku z brakiem JAKIEGOKOLWIEK kontaktu od czasu złożenia zamówienia (6 października z podanym czasem realizacji zamówienia 5 dni roboczych) ze strony horsecookies.pl "spamuję" ich codziennie przez mail i instagram (innych ścieżek dojścia nie znalazłam, poza telefonem na IG, który również głuchy), że rezygnuję z zamówienia i czekam na zwrot pieniędzy. Tymczasem... w inpost pojawiła się paczka od nich. Czyli jednak ktoś tam żyje i wybierają taką chusteczkową obsługę klienta. To jest jakiś bardzo nieśmieszny żart, i zdecydowanie utrzymuję wielkiego minusa.
Mega minus dla Horseware. W zasadzie to jestem wściekła.
Dostałam skopane linki trackingowe. Po potwierdzeniu nadania paczki cisza. Coś mnie tchnęło żeby napisać do nich i się zapytać co jest. Po paru próbach (!) kontaktu (tym cudownym razem nie przez forme na stronie a bezpośrednio na maila, bo ta forma chyba nie działa) ktoś w końcu raczył dać mi poprawny tracking i okazało się że paczka jest w jakimś punktu odbioru z tyłka. Hehe i oczywiście nie wolno wejść przez link który podają w mailu czy na stronie - sama wlazlam na UPS Poland i znalazlam.
Dobrze że się w końcu zainteresowałam bo NIC A NIC nie przyszło mi na maila ze w ogóle jest jakiś odbiór (paczka leży tam od soboty) to raz. Dwa, że nie wybrałam takiej formy dostawy - poza allegro zawsze biorę kuriera. Trzy, że gdybym się nie zainteresowala to paczka by sobie za parę dni wróciła do nadawcy. Cztery - muszę teraz zasuwać do jakiegoś durnego punktu odbioru o którym słyszę pierwszy raz w życiu. Słabo, bardzo słabo.