czapsy i buty

Ferventaxis wlasnie słyszałam skrajne opinie na temat Pascuello. Jedni mówią, że są spoko inni że rozpadły się po pół roku  🙄
Nie mam doświadczenia w kupowaniu sztybletow, nawet nwm na co zwracać uwagę: czy na twardość, kolor, grubość skóry ?
Jakaś firma z porządnymi sztybletami i czapsami w niezabijającej cenie? Hippica i Pascuello odpadają.

Jakieś opinie o Horze?
flygirl, PBK?

Moje PBK, które używam jako stajenne, po 6 latach umierają, choć nadal można w nich jeździć, tylko są już zniszczone.
Ktoś używa? Kiedyś był szał tu na nie, bo robili lakierowane bez dodatkowej opłaty jak pamiętam.

Myślę nad takimi sztybletami:
http://sztyblety.pl/sztyblety-s-100-l/

Bo teraz miałam sznurowane,które w zasadzie też są bardzo fajne:
http://sztyblety.pl/sztyblety-s-100-sz-za/

Czapsy miałam takie zwykłe:
http://sztyblety.pl/czapsy-oficerkowe-sztylpy-s-200/

Czy one nadal niezłą jakość? Ktoś ma kupione w miarę niedawno?
Bo nie mam siły już do czapsów Hippiki i ich zamków...

Edit: przeglądnęłam zdjęcia w necie, revoltowiczek i z innych sklepów (  mają dużo lepsze zdjęcia tych produktów,bo na stronie producenta to jednak odstraszają)
Zamawiam : damskie wciagane oraz czapsy miękkie model S-204 no i zobaczymy  😉
O, ty też masz problem z tymi zamkami Hippici? Ja akurat w sztybletach, czapsy są ok, ale do szału mnie to doprowadza. Już druga firma mająca problem z zamkami. Zaczynam się zastanawiać, czy to może ja nie umiem korzystać z zamków. 😵

Nad PBK myślałam już wcześniej i zdecydowałam się na Hppikę, może faktycznie warto do nich wrócić.😀

A Kavalkade może ktoś ma? Mi też zależy na brązowym, Hippikę musiałam kupować na szybko i mam niestety 😉 czarny zestaw, póki moje buty jakoś się jeszcze kulają, to chcę znaleźć coś w ładnym brązie, raczej ciemniejszym niż jaśniejszym.