Koń histerycznie broniący się przed kontaktem z ręką jeźdźca.

Ale jak to możliwe przecdież jedno moje zdjęcie miało około 50 kilobajtów, jak mogą być jeszcze mniejsze?
Julie i Perszeron załóżcie tej kobyle nachrapnik bo wygląda jakby ktoś ją z pola ściągnął 😀, a rozmawiamy przez forum, bo miałam wrażenie że na żywo na początku mało Cie interesowało moje zdanie na temat kobyły, bo ja jeździłam na tej "strasznej" czarnej (więc nie mogę się znać) a Ty przecież wiedziałaś wszystko od początku! Czyż tak nie było? 🤣
Nie znam się na ładowaniu zdjęć na forum, to już w regulaminie jest. Chyba nie chodzi o rozmiar w kB, tylko w pixelach.

"Straszna" czarna wodza ❓  Nie żartuj kochana  😉
Kto tak uważa?
Na pewno nie ja. Jeździłam na czarnej wiele razy na wielu koniach. Ale w przypadku tego konia wydaje mi się, że nie tędy droga.
Oczywiście mogę się mylić i tak jak przed chwilą napisałam: Zamierzam sprawdzić także efekty zastosowania jej, jeśli nie będzie innego wyjścia.
Na razie nie podjęłam takiego kroku, bo widzę, że progres jest.
Jak się skończy, to zastosuję.
Zaczęłam od najłagodniejszych sposobów i stopniowo zwiększam wymagania.
To chyba dobre założenia?

Wiem, że nic nie wiem i wszystko sprawdzam. 🙂

A Twoje zdanie od początku było jest i będzie dla mnie cenne.
Przecież gadałyśmy o naszej histeryczce wiele razy przed stajnią... wypytywałam Cię o wszystko.

Widzę, że jest tak jak mi powiedziała E. - ta kobyła to "złodziejka serc" i każdy kto miał z nią do czynienia, ma do tego bardzo emocjonalny stosunek 😉
Ale przecież jesteśmy w jednej drużynie! Chcemy dla niej dobrze.
Każdy robi co może i co umie.
Jeśli tylko masz jakieś rady, czy uwagi, to mów. Znasz ją lepiej ode mnie i na pewno bardziej cenię Twoje zdanie, niż kogoś obcego.


<edit>

No to już. Film z przedwczoraj:



Mam nadzieję, że tęczowy pasek nie zakłóca odbioru do niemożliwości. Coś mi się chyba w aparaciku schrzaniło...  😵


Nieważne co kto zrobił dobrze, a co źle, czyja to wina, zasługa czy kara 😉