Włosomaniaczki, czyli walka o piękną grzywę (świadoma pielęgnacja)

ovca   Per aspera donikąd
07 stycznia 2013 08:58
Dostałam taki szampon:
Skład: Aqua, Herbal Extract, Coco Glucoside, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Peg-7-Glyceryl Cocoate, Polyquaternium-7, Lactic Acid, Fragrance, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisithiazolinone.

nadaje się na co dzień dla niezbyt wrażliwego skalpu? SLS dopiero na 6 miejscu, niepokoi mnie trochę polyquaternium...
ovca, właśnie pq jest złe, bo problem ze zmywaniem ź włosa.
nie pamiętam tylko czy im niższy numer przy nim tym lepszy czy im niższy tym gorszy.
ale z cg jest niezgodny
Przybyła dzisiaj do mnie Brahmi Amla! Ale się cieszę.  🏇
To jak z tym było? Dwa razy w tygodniu na noc, tak?
Dziewczyny :kwiatek: jestem trochę zielona w temacie i tak się zastanawiam czy mogę zamiast babydream stosować szampon pollena dla dzieci? skład:Aqua,Sodium Laureth Sulfate,Sodium Chloride,Laureth 3,Cocamidopropyl Betaine,Parfum(Linalool),Propylene Glycol Prunus Persica (Peach)Fruit Extract,Polysorbate 20,PEG 20 Glyceryl Laurate,Retinyl Palmitate,Tocopherol,Linoleic Acid,Citric Acid,Methylchloroisothiazolinone,Methylisothiazolinone,Cl 15985
chomcia, nie możesz 🙂
chomcia, tez ma na początku SLS czyli silny detergent, a w tych szamponach własnie chodzi o delikatne środki myjące 🙂
Dziękuję :kwiatek: W takim razie jutro czekają mnie zakupy w rossmanie i zaczynamy przygodę  💃
Scottie   Cicha obserwatorka
07 stycznia 2013 22:15
Byłam dziś na małych zakupach "włosowych", upolowałam Garniera AiK (swoją drogą niezłe ceny- w Superpharmie prawie 9 zł, w Rossmannie prawie 8, a w Hebe prawie 7), jedwab Biovaxu za piątaka i odżywkę do rzęs L'biotica 😀 Strasznie za nią tęskniłam i zaopatrzę się chyba w jeszcze jedno opakowanie na zapas. Oczywiście zapomniałam dowiedzieć się, ile kosztuje to serum A+E...