Konie po dwudziestce (konie które ukończył 20 rok życia)

Witajcie. Mam mam ogromny dylemat stąd pomysł na założenie tego wątku. mam nadzieję, że mi pomożecie.
Główniej zależy mi na opinii ludzi, którzy mają w swoich stadkach konie po 20 roku życia.
Poznałam dziewczynę, która chce oddać swojego konia (z powodów osobistych). Konisko to wałaszek, który obecnie ma 20 lat. Koń jest zdrowy, nie kolkował, nie przebył innych choróbsk. jest jeszcze koniem żywym, pełnym energii. Za tydzień mam jechać w odwiedziny do niego.
Ni jestem osobą wymagająco, nie interesują mnie zawody, skoki czy inne szarże 😉 oczywiście nie mam nic przeciwko temu, ale ja po prostu nastawiona jestem na towarzysza spacerow. To koń szkółkowy, wykupiony.
Zasługuje żeby zapewnić mu godną emeryturę. Co o tym sądzicie? Czy podjąć się tego wyzwania? co może mnie czekać?
Ja jestem pasjonatką, amatorką, ale koń stałby w stajni gdzie jest profesjonalna obsługa, znam ludzi i byłabym u niego dzień w dzień.
Proszę wyraźcie swoją opinię, bo mam mieszane uczucia. Z góry serdecznie dziękuję
[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnpmod.gif[/img] Dublowanie wątków i to nie po raz pierwszy
wątek zamknięty
wątek zamknięty
byłam, dzięki wielkie za radę, troszkę mi zajmuje czytanie strony po stronie, ale wiem już więcej. Mimo wszystklo mam nadzieje, że znajdzie się tu ktoś kto będzie w stanie udzielic mi kilku wskazówek i szczerze opowiedziec o ty jak wygląda życie z koniem po 20 😉
wątek zamknięty
Jest u mnie w stajni koń który ma 22 lata. I co mam Ci napisac? Malti nie jest moim koniem , ale jest u nas juz 3 lata. Biega, hasa jak młodziak. Zero jakichkolwiek dolegliwosci, karmiony tym samym i tak samo jak inne konie. Jego wlascicielka przyjezdza do niego min 2 x w tygodniu i smigaja w tereny. Kon ma dobra kondycje i jako kon dla rekreanta jest super koniskiem.
wątek zamknięty