Króliki oraz gryzonie

Seksta   brumby drover !
28 września 2009 18:50
Sunny sliczne szczurzyska 😉 ja mam dwa .. skończyły wczoraj dwa lata, jeden nie widzi juz na oko takze podziwam Twojego! 3 lata to dla szczura piekny wiek! I mam nadzieje, ze w przypadku moich 'syneczkow' rowniez osiagalny...

urodzinowy tort szczurasów 😉
oczywiście Temor zabrał się za niego pierwszy. Jakoś mnie to nie dziwi  😎

Tort wygląda smakowicie... Ale czy nie jest za słodki? Ten banan i bita śmietana... Od razu się przyznam, nie znam się na szczurach, nic a nic. I pytam bez złośliwości :kwiatek:

Chciałam się pchwalić nową klatką mojego chomika. Najbardziej kocha spanie w swoim hamaku  💘
Przepadłam wczoraj i do domu przyniosłam tego słodziaka  😵
Kami   kasztan z gwiazdką
20 marca 2010 09:44
Dramka śliczny!!! Kupiłaś, czy dostałaś w "spadku"?
Wygląda na malutkiego - kup mu odrazu kuwetę z granulatem to powinien się szybciutko nauczyć do niej załatwiać i nie będziesz mieć problemu z bobkami na dywanie  😉 I zakryj jeden kącik klatki, albo kup jakąś budkę - takie maluchy lubią się gdzieś schować przed całym światem, zwłaszcza że macie psa  🙂
Manta   Tyłkoklep leśny =)
20 marca 2010 13:20
o, wątek dla mnie =)

aktualnie hoduje myszy rasowe i ostatnio się przeraziłam, gdy po policzeniu wszystkich wyszło mi 41, a byłam przekonana, że jest ich jakieś 25 =). Wcześniej wolałam nie doliczać wszystkich nowych, właśnie po to, żeby się nie przerazić =) jak będę w domu to wrzucę troche lepszych fotek.
Strasznie fajne zwierzaki z nich, i super alternatywa dla kogoś, kto kocha genetyke, hodowle zwierząt i wystawy a na coś większego nie ma miejsca i środków =)

Poza tym, mam chomika syryjskiego - także rasowego, slodki, kremowy długowłosy kulek. W dotyku - miększy niż mała kaczuszka. Nigdy nie lubiłam chomików, ale wystarczyło mi wiąć raz takiego rasowego na ręce, żeby wiedzieć, że muszę mieć takie maleństwo - i w końcu mam =)