equilibrium

Konto zarejstrowane: 27 czerwca 2016

Najnowsze posty użytkownika:

Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 12 kwietnia 2017 o 09:59
Od dzisiaj do końca Świąt Wielkanocnych (17.04) w Equishop powraca promocja 2+1. Kup co najmniej 3 produkty z wyprzedaży, wpisz w koszyku kod 2+1, a na najtańszy z nich otrzymasz 99% rabatu.
Wszystkie produkty wyprzedażowe dostępne pod tym linkiem: https://www.equishop.com/pl/75-outlet
[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnmute.gif[/img] Uciszenie do czasu zmiany nieregulaminowego nicka - proszę o kontakt po zmianie
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 16 lutego 2017 o 16:12
W Equishop do -30% na kolekcję Eskadron Classic Sports:
https://www.equishop.com/pl/291-eskadron-classic-sports-zima-201617
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 07 lipca 2016 o 16:18
anai Nie, nie o takie ilości nam chodzi.
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 07 lipca 2016 o 15:29
Ponownie proszę zgłaszanie pytań i indywidualnych spraw na PW.
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 07 lipca 2016 o 14:56
Bardzo nam przykro, że nie dostaliście wszystkich rzeczy ze swoich zamówień. Jeszcze bardziej, że są wśród Was osoby, które zrobiły od razu, szybko zamówienia w ilościach naprawdę hurtowych (powodów możemy się tylko domyślać) i już otrzymali swoje przesyłki, a dzięki nim inni otrzymają pomniejszone paczki. Smutniejsze jest to, że niektóre z tych osób razem z innymi na równi komentują sprawę... My również ubolewamy, że z tym problemem nic nie możemy zrobić. Druga rzecz: zaczynamy rozwiązywać sprawy indywidualne, kwestie pomyłek i źle złożonych zamówień (jest ich mnóstwo), część zamówień jest anulowanych. Mamy nadzieję, ze uporamy się z każdą sprawą, dlatego po raz kolejny prosimy Was o cierpliwość i zgłaszanie na PW, zamiast poruszać problemy na forum (wiem, że czasem czekacie na odpowiedź długo, ale zapewniamy że każda sprawa jest rozpatrywana). Dziękujemy za cierpliwość.  :kwiatek:

I jeszcze chcielibyśmy odnieść się do tematu Gałkowa. Towar, który był przygotowany na stoisko Gałkowo Masters, był odłożony w jednym z magazynów dużo, dużo wcześniej. Takie duże i ważne imprezy planuje się i towaruje już na kilka tygodni przed imprezą. Dlatego faktycznie mógł być na stoisku w Gałkowie, ale nie podlegał promocji. Ponadto nie jest tak, że nikt nie dostaje Veredusów, bo jednak bardzo dużo osób je dostało. Ale niestety, zazwyczaj piszą te, które akurat nie miały tego szczęścia.

Trzecia rzecz. Wraca do nas mnóstwo paczek, z zaznaczoną opcją "za pobraniem", nieodebranych. W dniu dzisiejszym np. było to 15 paczek z pełnowartościowym towarem, który mógł być już dawno u kogoś innego.  🙄
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 30 czerwca 2016 o 10:11
Zanim mod mnie wygoni...  Vendettka mówisz o monitorowaniu strony www - ona też padała, a nie systemu zamówień, bo do tego wglądu nie mogłaś mieć. To wewnętrzne systemy. I to są właśnie dwie różne rzeczy, które uległy desynchronizacji, wprowadzając wszystkich w błąd, także naszych pracowników. Bardzo nam przykro, że tak się stało, ale możecie być pewni, że trwają dyskusje i ustalenia jak wybrnąć z tej sytuacji w taki sposób, byście nie czuli się "pokrzywdzeni". Niestety musicie dać nam jeszcze trochę czasu, bo musimy opanować sytuację i mieć pełen wgląd w sytuację. Bardzo nam zależało na przeprowadzeniu tej promocji tak jak obiecaliśmy i do samego końca. Wciąż cała ekipa ludzi w podwojonej sile stara się zrealizować ją dla Was i zastanawia się jak załatwić sprawę zamówień, z których ktoś się wycofał, anulował itd. Apelujemy, zanim zaczniecie o nas mówić same złe słowa poczekajcie do wyjaśnienia się wszystkiego do końca. Nic nam tak nie pomaga i nie motywuje jak ciepłe słowa niektórych z Was  :kwiatek: :kwiatek: :kwiatek: Dziękujemy tym, którzy są cierpliwi i którzy nas wspierają w realizacji tego niełatwego zadania.
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 29 czerwca 2016 o 11:37
ola8719.... patrz dwie wiadomości wyżej - odpowiedź na Twoje wątpliwości
Dominika.J  każdy kto podał e-mail powinien dostać maila z numerem od firmy kurierskiej
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 29 czerwca 2016 o 11:29
Słowo wyjaśnienia: Wszystkie problemy z kolejnością i zakupami sklep stacjonarny/internetowy wzięły się stąd, że Wasze zainteresowanie wielokrotnie przekroczyło "statystyczny" dzień dla sklepu i... nasze systemy kilka razy padały i wstawały (zarówno strona internetowa jak i system obsługujący zamówienia - były momenty gdy nie było synchronizacji), stąd zamieszanie.  😵 Naprawdę robimy co możemy...  🤔wirek:
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 29 czerwca 2016 o 09:02
Update: Jeśli ktoś chce zamienić przelew bankowy na pobranie poproszę o kontakt na priv, napiszę jak to zrobić.
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 28 czerwca 2016 o 20:43
Część osób szczęśliwie otrzymała już swoje paczki  😅 😅 😅 Kilka praktycznych informacji dla każdego kto niepokoi się swoim zamówieniem. Otóż zamówienia są oczywiście weryfikowane w kolejności spływania, ale jeśli ktoś wybrał płatność za pobraniem, a ktoś inny przelew - i jeszcze go nie zrobił, to oczywiście to zamówienie za pobraniem będzie już miało status "w realizacji" i będzie szybciej realizowane. Osoby wstrzymujące płatność wstrzymują samym sobie i nam realizację zamówień, dlatego apelujemy o wykonywanie przelewów. Jeśli czegoś z paczki zabraknie od razu w momencie realizacji robimy zwrot. Zamówienia za pobraniem oczywiście automatycznie będą miały pomniejszoną kwotę o to, czego na stanie nie było. Na przelewy w związku z sytuacją wyjątkową czekamy do 1 lipca, żeby nie blokować całej procedury i przyspieszyć wysyłki (w momencie wysłania potwierdzenia wpłaty czekamy jeszcze do poniedziałku).

ps. Dzięki Moderacji za niezbanowanie!!! I umożliwienie nam składania w tym wątku wyjaśnień  🙇 🙇 🙇

edit: doprecyzowanie
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 28 czerwca 2016 o 10:26
LatentPony wymiana będzie możliwa, jeśli tylko okaże się że jest na co wymienić 😉 ale to jesteśmy w stanie zrobić dopiero po uporaniu się z realizacją zamówień. Teraz jest to absolutnie niewykonalne.  😵
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 28 czerwca 2016 o 09:01
Dzień dobry, wstał nowy dzień, a wraz z nim ekipa zombie - czytaj: pracowników Equishopu  😜 😜 😜
A poważnie - staramy się jak możemy, ale naprawdę wczoraj nasz system zwariował kilka razy, w sklepie w Katowicach i Pruszkowie były tłumy, co oznaczało że rzeczy mogły być jednocześnie "kupowane" równolegle online i w "realu", skrzynki mailowe pękały w szwach, na pewno nie każdy dostał odpowiedź, choć staraliśmy się wszystkimi drogami opanować sytuację, a wszystkie zgłoszenia były analizowane (więc mimo braku odpowiedzi - na pewno ktoś się zajął sprawą). Staramy się jak możemy aby zamówienia dotarły do Was, wczoraj "wyszły" pierwsze partie zamówień. Niestety nie możemy zagwarantować, że absolutnie wszystko będzie zrealizowane tak jak zamówiliście, pewnie pojedyncze rzeczy mogą ostatecznie okazać się niedostępne. Ale jakoś z tego wybrniemy razem. Natomiast na pewno dziś sklep jest już mocno przebrany...  🙄 Przy okazji dziękujemy za Waszą cierpliwość i wyrozumiałość, dzięki temu łatwiej jest znosić sytuacje, gdy mimo starań otrzymujemy negatywne wpisy i opinie. Sytuacja nieco nas przerosła. No i ... pewnie byłoby o wiele łatwiej, gdyby nie było tylu prób wyłudzeń i oszustw, od ludzi, którym rabat się po prostu nie należy... Niestety sprawdzić trzeba każdą sprawę, także w sytuacji, gdy ktoś po prostu gra nieuczciwie. A Ci, którzy są uczciwi czekają w kolejce...  🙄
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 27 czerwca 2016 o 13:07
EquishopPL, a tak serio... spodziewaliście się, że oni strzelą tyle bramek? 🤣


Może się nie spodziewaliśmy, ale nie żałujemy  😁 😁 😁 choć powinniśmy chyba zatrudnić na dziś z 10 osób więcej do obsługi...  😵
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 27 czerwca 2016 o 09:45
Słuchajcie, nie wiemy czemu Veredus nie podłączył nam się automatycznie do kodów, zostało ich wysłane ok. 3500 więc prośba: jeśli ktoś ma w zamówieniu ochraniacze, niech złoży zamówienie i napisze maila na kontakt@equishop.com, z numerem zamówienia i danymi, będziemy weryfikować cenę ręcznie. Prosimy o wyrozumiałość, wszelkie problemy systemowe, złe naliczanie kodów prosimy zgłaszać na tego maila.
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 27 czerwca 2016 o 09:27
Vendettka nikt nic nie wyrzuci na pewno, natomiast włożenie rzeczy do koszyka nie oznacza automatycznie rezerwacji.
Dava To nic dziwnego 🙂

Możecie sobie tylko wyobrazić jaki armagedon przeżywamy w Katowicach 🙂
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: EquishopPL dnia 27 czerwca 2016 o 08:21
Korzystając ze zgody moderacji (wątek o sklepach) na wypowiedzi sklepu, chcielibyśmy się ustosunkować do Waszych pytań. Produkty wyprzedażowe/outlet również są objęte zniżką, a kody będą wysłane między godziną 10 a 12, dziękujemy za Waszą cierpliwość  :kwiatek: Nic nie zostało ściągnięte ze stanów magazynowych, ale zauważyliśmy ponadprzeciętny ruch na sklepie, więc z dostępnością rzeczy może faktycznie być różnie...

Dodatkowo chcielibyśmy podziękować tym, którzy brali udział w "wyłapywaniu" nieuczciwych praktyk, związanych ze sprzedażą kodów rabatowych. Można na Was liczyć! :kwiatek: :kwiatek:  :kwiatek:

Jeśli post przekracza dozwolone przez moderację treści, poprosimy o usunięcie lub zmianę  🙇