domiwa

W poszukiwaniu prawdy, mojej prawdy...

Konto zarejstrowane: 12 kwietnia 2009
Ostatnio online: 21 czerwca 2021 o 00:53
Eklerek-Cukierek i szalona pani🙂

Najnowsze posty użytkownika:

Czy chcemy zmian? Ulepszenie forum.
autor: domiwa dnia 05 czerwca 2021 o 20:34
Jak znalezc więcej swoich starych postow niz te najnowsze?
dodatki witaminowe, mineralne, odżywki itp
autor: domiwa dnia 04 czerwca 2021 o 12:36
<b>domiwa,</b> - mi pomógł Gold Medal z Hippoveta, dziewczyny na stajni chwalą suplement na mięśnie z Equine Nutri Plan - i konie faktycznie dobrze wyglądają.
keirashara, mówisz o tym https://hayloft.pl/produkt/equine-nutri-plan-enhancer-muscle-power
dodatki witaminowe, mineralne, odżywki itp
autor: domiwa dnia 03 czerwca 2021 o 22:59
Coś na mięśnie top top? Co faktycznie działa ? Koń regularnie pracuje, dużo lonz . Musimy zbudować plecy. Niestety już jest starszy i idzie opornie. Co faktycznie działa i pomoże w roZbudowie ?
Siodło skokowe
autor: domiwa dnia 02 czerwca 2021 o 23:12
Jakies opinie o skokowkach Ikonic?
jakiego kiełzna używacie/ WĘDZIDŁA - rodzaje, zastosowania, spostrzeżenia
autor: domiwa dnia 23 maja 2021 o 00:27
Skoro temat winderena wypłynął. Mam okazję próbować zwykłe proste wydaje mi się, że super flexi bo gnie się mocno, z bokami takiego Ala wielokrążka. No i mam zagwozdke. Kobyla raczej z tych co nie musi mieć dźwigni itd więc zastanawiam się czy jest duża różnica dla konia przy tych trzech twardościach ? Na tym chodzi fajnie ale może bardziej odpowiadałoby jej mniej gietkie. Jest duża różnica ? Niestety sprawdzić pozostałych dwóch nie mam jak 🙁
kącik żółtodziobów - czyli pytania o podstawy
autor: domiwa dnia 19 maja 2021 o 21:02
Nie wiem gdzie zapytać wiec spytam tutaj. Szukam filmikow dosiadowych gdzie dziewczyna siedzi na pilce , jest kilka cwiczen. Pozniej doklada bacik w rece itd. Kojarzy ktos cos?
Od odsadka do trzylatka - jak dojrzewa koń.
autor: domiwa dnia 09 maja 2021 o 07:25
karolina_, chciałabym go chwile dłużej potrzymać. Najgorsze jest to, że on do klaczy nic, czyszczą go dzieci itd. Ale wyprowadzanie i sprowadzanie to męka. Chodzi już na łańcuszku , a jak się go przytrzyma to na dwie nogi.
Od odsadka do trzylatka - jak dojrzewa koń.
autor: domiwa dnia 08 maja 2021 o 23:49
karolina_, tak po nim. Dziękuję , zobaczymy co z niego wyrośnie 😅narazie zarabia na stracenie nabiału
Od odsadka do trzylatka - jak dojrzewa koń.
autor: domiwa dnia 08 maja 2021 o 23:17
Malina_M, chciałam zawsze malowanca .
Mój ponad dwulatek w trochę niewyjsciowej wersji i otoczeniu 😉
kącik żółtodziobów - czyli pytania o podstawy
autor: domiwa dnia 02 maja 2021 o 22:04
W sumie nie wiem gdzie zapytać, o co dokladnie chodzi o z czarcim pazurem dla klaczy źrebnych? Czemu lepiej nie podawac? No i jak to wyglada w przypadku klaczy dopiero zaźrebianej?
Kupno konia
autor: domiwa dnia 22 kwietnia 2021 o 21:30
Kupno konia
autor: domiwa dnia 18 kwietnia 2021 o 11:27
Meise tez się nad nim zastanawialiśmy i nad kasztankiem. Kilka znajomych z Pomorza stanowczo odradzilo jakiekolwiek transakcje 😉
kącik żółtodziobów - czyli pytania o podstawy
autor: domiwa dnia 15 kwietnia 2021 o 22:19
Nie bardzo wiem gdzie napisac wiec sprobuje tu. Mamy na forum kogos ogarniającego kredyty rolnicze i tak po ludzku ze mna pogada ?
Reproduktory, nasienie, krycie klaczy - co polecacie ?
autor: domiwa dnia 15 kwietnia 2021 o 15:31
Fajny ogier , nie za miliony monet. Skokowy i rudy
Kask, toczek, kasko-toczek... i kamizelka
autor: domiwa dnia 09 kwietnia 2021 o 10:40
Perlica  Ja zamawiałam dwa kaski od nich i wszystko ok. Nawet wymieniłam 🙂 nie było problemu
kaloszki dla konia
autor: domiwa dnia 07 kwietnia 2021 o 19:03
Ja kupuje i pol mojej stajni kaloszki Horze Probell. Średnio dwa razy w roku ale nawet jakbym miala kupowac cześciej to i tak nie żal. Na promce, która jest prawie non stop kosztują 40 złoty 🙂
Kupno konia
autor: domiwa dnia 02 kwietnia 2021 o 19:54
Jako,ze poszukiwania nadal trwaja i spezają nia niczym. To moze ktos tu ma takie rumaki, a nie wystawił ich w ogloszeniach. Szukam 2 walachów dla moich podopiecznych. Takich "na pierwszego konia", na pierwsze starty, ewentualnie zrobienie licencji w skokach. Jeden 155-160 cm wzrostu , a drugi kolo 168 cm. Tak max 12 lat i do 30 tys. Żądam za wiele ? 🤔
Hala - namiotowa, murowana, duża, mała...
autor: domiwa dnia 31 marca 2021 o 21:34
W gospodarstwie rolnym podatek płaci się za grunty od IV klasy wzwyż i za budynki mieszkalne. Budynki związane z produkcją rolną są zwolnione z podatku.


Mam wlasnie grunty VI . Jak to wyglada w przypadku gosp agro? Jestem na podwojnym krusie.
Hala - namiotowa, murowana, duża, mała...
autor: domiwa dnia 29 marca 2021 o 22:44
Podatek zależy czy to jest w gospodarstwie rolnym i jaką masz działalność. Na tak duży budynek potrzebne jest pozwolenie na budowę.


A jak to wyglada w gosp. rolnym ?

Ja z kolei mam pytanie o wymiar, a konkretnie o wysokosc. Jaka jest wystarczająca wysokosc w scianie bocznej? Plan jest na hale z kratownicą (nie wiem do konca jak to profesjonalnie sie nazywa) wiec wysokość na środku też będzie taka sama jak przy ścianie bocznej (długiej). Jaka musi być wysokość by było bezpiecznie skakać ?
Pastwisko,padok
autor: domiwa dnia 25 marca 2021 o 11:33
My od okolicznego rolnika mamy polecony salmag z borem i mocznik.
Kupno konia
autor: domiwa dnia 21 marca 2021 o 20:40
No szukamy kilka dni wiec może już twojego nie było  😉 Ale dajesz mi nadzieję 🙂
Kupno konia
autor: domiwa dnia 21 marca 2021 o 20:35
No to ja doloże swoj punkt widzenia. Aktualnie szukam dwoch koni dla moich podopiecznych. Obie na poziomie brązu, chcą iść w kierunku skoków. Szukamy czegoś na pierwszego konia ( wiec nie może być trudny ale też nie musi byc wybitny bo jak im sie sie znudzi albo w drugą stronę zachcę iśc wyżej niż P to konia zmienią) Budzet 30 tys. i nic nie ma. Nic. Rodziców stać na utrzymanie i na inne duże wydatki ale podchodzą do tego tak,że na pierwszego konia nie wydadzą więcej.
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: domiwa dnia 18 marca 2021 o 09:37
Dziękuję 🙂
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: domiwa dnia 17 marca 2021 o 22:03
Ktoś cos do Bergo? pilnie 🙂
dodatki witaminowe, mineralne, odżywki itp
autor: domiwa dnia 03 marca 2021 o 22:36
Jaką boswellie dajesz?
Zachodniopomorscy re-voltowicze:)
autor: domiwa dnia 20 lutego 2021 o 15:37
Halo. Mamy tutaj kogoś z Żarowa?
edit.nieaktualne
Weterynarze- opinie o wetach, do kogo w potrzebie
autor: domiwa dnia 17 lutego 2021 o 09:52
W Olsztynie też jest rezonans.
własna przydomowa stajnia
autor: domiwa dnia 28 stycznia 2021 o 09:55
Poidła mam na zasadzie boilera i pompy. Z każdego poidła idą dwie rury. Jednak rachunek za prąd jak boiler i pompa chodzą całą dobe są ogromne. Więc myślałam,że jest jakiś sposób inny.
własna przydomowa stajnia
autor: domiwa dnia 27 stycznia 2021 o 12:46
A jak ze zużyciem prądu? Chciałbym mieć ciepłą wodę właśnie na zasadzie jesienią czy wiosna.ale to też nie musi byc mega gorąca. Latem wiadomo że przy upałach nie ma większej potrzeby. Zima mogę nie używać bo i tak konia nie wykąpie. Ale miłej jest spłukać ogon czy nogi, ochraniacze w ciepłej wodzie.
własna przydomowa stajnia
autor: domiwa dnia 26 stycznia 2021 o 21:49
Ma ktoś z Was myjkę wewnętrzną? Z ciepłą wodą? Jakie macie rozwiązania ?
ABC formalności OZJ/PZJ i startów na zawodach
autor: domiwa dnia 24 stycznia 2021 o 21:11
Jak to teraz jest z odznakami? Trzeba brąz żeby wykupić licencję ? Gdzie znajdę konkretne info? Strona pzj zabija
Jakie pasze dajecie swoim koniom?
autor: domiwa dnia 16 stycznia 2021 o 09:17
Info od magica, które oni sami dostali od dostawcy. Z resztą w komentarzach magic również napisal, że otręby nie mogą dojechać. "Bardzo wszystkim dziękuję za troskę, ale źle się wyraziłam - Covid dopadł nas pośrednio poprzez paraliż transportu!
Otręby ryżowe nie mogą dojechać do Polski 🙁
Jednak na razie bez paniki - gdyby sytuacja miała się przedłużyć - będę służyła pomocą w zakresie "łatania diety koni".
mamy jednak nadzieję, że wszystko będzie dobrze!"
Jakie pasze dajecie swoim koniom?
autor: domiwa dnia 15 stycznia 2021 o 21:22
Covid, podobno granica zablokowana czy cos, problem z transportem do Polski. Bodajze polowa lutego.
Jakie pasze dajecie swoim koniom?
autor: domiwa dnia 15 stycznia 2021 o 20:25
Jakie otreby ryzowe polecacie? Karmiliśmy z magica ale dostawy zawieszone.
Reproduktory, nasienie, krycie klaczy - co polecacie ?
autor: domiwa dnia 08 stycznia 2021 o 09:15
Z tego co wiem to będzie.
Reproduktory, nasienie, krycie klaczy - co polecacie ?
autor: domiwa dnia 08 stycznia 2021 o 07:40
Ma ktoś potomstwo albo potwierdzona ciążę po Rolf Optimus albo Fiston de bo Z ?
Projekty stajni. Zdjęcia i informacje.
autor: domiwa dnia 25 grudnia 2020 o 20:53
No wlasnie widzialam takie rozwiazanie. a jak w przypadku okien w boksach ? wiadomo,ze zima to slabo jak konie golone. Drzwi tez raczej przymkniete. Jakies kominy w dachu? Stajnia murowana nieocieplona, dach ocieplony.
Projekty stajni. Zdjęcia i informacje.
autor: domiwa dnia 22 grudnia 2020 o 22:11
Wentylacja w stajni? Ktos, cos? Stajnia murowana z oknami. Latem wiadomo okna i drzwi otwarte, a zima? Jak rozwiązujecie problem poidel i calej reszty? Chcialabym miec gora 2 stopnie na plusie w najwieksze mrozy,zeby przy siodlaniu nie być kostką lodu  😉
własna przydomowa stajnia
autor: domiwa dnia 06 grudnia 2020 o 18:36
Nie wiem czy akurat w dobry wątek. Ale potrzebuje zdjęć stajni, w których przegrody między końmi są zrobione jako Murek i krata, a nie z deskami. Posiada ktoś? Chetnie z informacją z czego taki murek i jak się sprawuje przy kopiących koniach.
Reproduktory, nasienie, krycie klaczy - co polecacie ?
autor: domiwa dnia 03 grudnia 2020 o 20:44
No wlasnie aż tak wysoko nie mierzy,zeby brac nasienie z zagranicznych stacji, dodatkowo klinika w ostatecznosci (kobyla stresuje sie kazdym wyjazdem i strasznie chudnie) no i z mrozonka troche zabawy wiecej. Pod Piła jest pare fajnych ogierow w jednej stajni, ale w zeszlym roku sezon od polowy marca ;/
Reproduktory, nasienie, krycie klaczy - co polecacie ?
autor: domiwa dnia 01 grudnia 2020 o 22:59
Znajoma, która chce kryć w nowym roku kobyłkę ma problem. Klacz ma regularne ruję jednak trwają one styczen-maj. I to ta majowa już średnia jest. Wszędzie stanowki rozpoczynają się w marcu . Ona woli nie ryzykować jakby coś nie wychodziło i chciałaby próbować już w lutym by w razie co nie tracić ruji. Nie chce kryć byle kryć. Ale każdy fajny ogier w opisie ma marzec, a czasem i kwiecień. Jak żyć ?
Derkowanie
autor: domiwa dnia 22 listopada 2020 o 19:18
U mnie większość 100. Jeden dziś przebrany w 200 bo coś za szybko zarasta, mimo że ciepły pod derką. Ogolilam dziś kolejnego. To typ co mu ciepło. No i wsadzony w 50 g i spocony na łopatkach. Ręce opadaja...
Facebook -czy ktoś korzysta?
autor: domiwa dnia 11 listopada 2020 o 19:05
Czy istnieje jakis mail, na ktory mozna sie skontaktowac z obsluga instagrama?
dodatki witaminowe, mineralne, odżywki itp
autor: domiwa dnia 08 listopada 2020 o 20:28
domiwa,
https://www.animavet.pl/st-hippolyt-gemuse-krauter-mineralien-20kg.html
https://www.animavet.pl/eggersmann-horse-vital-plus-25-kg.html
https://www.animavet.pl/hoveler-original-reformin-plus-25-kg.html
https://www.animavet.pl/marstall-force-20-kg.html
https://www.animavet.pl/pavo-vital-20-kg.html

Osobiście polecam Hippolyta i Pavo.



No wlasnie kiedys dawalismy Pavo ale troche już przeginaja z cena. Chwile dawalam reformina i zastanawiam sie czy na tym zostac czy moze cos lepszego jest?
dodatki witaminowe, mineralne, odżywki itp
autor: domiwa dnia 07 listopada 2020 o 22:28
Poleci ktoś witaminy w dużych workach dla kilku koni. Typowa mieszanka witamin co i dla rekreanta pasuje i dla sportowca dodatkowo.
kącik żółtodziobów - czyli pytania o podstawy
autor: domiwa dnia 07 listopada 2020 o 18:44
Nie bardzo wiem gdzie zapytac wiec moze tu. Pojawilo sie w ciagu jednej nocy i tylko w tym miejscu. Ma ktos pomysl co to moze byc?

Problemy z kopytami- choroby, pekniecia, ropnie
autor: domiwa dnia 05 listopada 2020 o 22:36
Wysle pw ;]
Problemy z kopytami- choroby, pekniecia, ropnie
autor: domiwa dnia 05 listopada 2020 o 22:14
Przychodze z malym pytaniem. Czy jest tutaj ktos kto spojrzal by na zdjecia kopyt rtg i ocenil ? Chyba,ze jest inny wątek?
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: domiwa dnia 25 października 2020 o 21:41
Kod do bergo?


Nikt nic ?
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: domiwa dnia 23 października 2020 o 22:27
Kod do bergo?