Stajnie: kujawsko-pomorskie

patrycjasz, stajnia raczej mała, nie wiem czy są jeszcze jazdy, najlepiej jak byś sama pojechała zobaczyć 😀 a jakiej stajni szukasz? rozumiem, że blisko Torunia? 🙂
Libeerte wysłałam Ci wiadomość 🙂
Jestem 😉 Wiedziałam, że mogę zostać opacznie zrozumiana. Dworcika odczytała mój post dobrze - jak najbardziej polecam Czarne Błoto, ale zaznaczam, że metody są szczególne i być może nie dla każdego. U mnie się nie sprawdziły. I nie widzę rozbieżności w tym, ze jednocześnie się stresowałam, męczyłam i dużo nauczyłam.
Co do autokrytyki również się zgadza - nie byłam w stanie sprostać oczekiwaniom pani Ani, nie ta giętkość ciała, nie ten zapał. Myślę, że gdybym trafiła na takiego instruktora jako dzieciak - byłabym zachwycona i być może moja przygoda z jeździectwem potoczyłaby się zupełnie inaczej.
Ja mam 30 lat na karku i po prostu już nie jestem tak łatwa do uczenia jak młodzież. Sama jestem szkoleniowcem, ale mam tez doświadczenie pedagogiczne - stąd moje wywody na temat różnic w uczeniu dorosłych i dzieci. One naprawdę są bardzo istotne i moim zdaniem instruktorom jeździectwa częściej brakuje wiedzy odnośnie uczenia dorosłych niż dzieci (wystarczyłoby choćby zanalizować cykl Kolba).
Poszukuje stajni w okolicach Bydgoszczy dla konia emeryta. Ważne żeby była dobra opieka, padoki i cena mniejsza niż w pensjonatach z halami. Nie potrzebuje luksusów, może być jakaś przydomowa stajnia. Możecie coś polecić?
Hej, poszukuję jakiejś mapy z wyznaczonymi szlakami konnymi w okolicy Bydgoszczy (Wilcze, Niwy, Osielsko, Czarnówczyn).
Przed chwilą otworzyłam mapę Osielska i krew mi zmroziło... planują drogę szybkiego ruchu w lesie obok mojego domu?! 🤬
Gotowe mapki szlaków w lasach między Osielskiem/Niwami a Fordonem można dostać w Nadleśnictwie w Żołędowie. Będę na dniach tam jechać, mogę zabrać i zeskanować 🙂
:kwiatek: :kwiatek: :kwiatek: :kwiatek: :kwiatek:
Ktoś ma jakieś zdanie na temat Branica, rumak lub Annopol, Jan Lipczyński?