Jakie pasze dajecie swoim koniom?

.
smartini   fb & insta: dokłaczone
10 września 2016 14:03
Muchozol, na Twoim miejscu bym uważała. "(...)GO WEST '66 z przeznaczeniem dla żywienia ras startujących w konkurencjach WESTERN". Jeśli dobrze pamiętam, to macie młpk i hucuł/fryz... nie znam się na żywieniu koni tych ras ale znam aqh/aph i wymagają one specyficznego karmienia. Raczej odmiennego niż fryzy czy hucuły.
Poza tym, z opisu paszy wynika, że jest dedykowana koniom startującym w ciężkim treningu.

tak z ciekawości zestawiłam sobie 3 quarterowe pasze w PL
[img]https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14222216_10205400809858776_2371802218462231337_n.jpg?oh=9ed3b356ca737c1a09fa58de1f559c48&oe=583E8EFB[/img]
[img]https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14237752_10205400810058781_7479382551353004035_n.jpg?oh=de1296fde3f1b3b1ee509a3ee8349e80&oe=587D12DD[/img]
.
smartini   fb & insta: dokłaczone
10 września 2016 15:16
Muchozol, Ja tylko napisałam, żebyś uważała i bardziej się w czytała w paszę. Bo dedykacja tych pasz jest dla konkretnych ras a nie sportu, który się na danym koniu uprawia.
Siedzę w środowisku i wiem, jak wygląda przede wszystkim trening tych koni i dlaczego są takie a nie inne potrzeby. Wybacz, ale wysiłek Twoich koni nijak się ma do sportowego treningu reiningowego :P
A te 'pewne sytuacje' w 'pewnych stajniach' u 'pewnych ludzi' są wybitnie męczące. Zgadywanki są nudne i bezsensowne w takich rozmowach.

Pasze są typowo mięśniowe. Tylko mięśnie biorą się z treningu a nie z karmienia.
.
Na koniach westernowych zupełnie sie nie znam ale z ciekawości popatrzyłem na te pasze i skład Nutristar z st. hippolyt to: