Stajnie na Śląsku

Ktoś orientuje się, czy na śląsku jakieś towarzyskie zawody w skokach się szykują we wrześniu / ew październik?



http://swiatkoni.pl/events-display/4168.html Eldorado Świerklany
http://szj.info.pl/images/zawody/propozycje_zt_skrzyszow.pdf Stajnia Tynka  Jastrzębie-Skrzyszow
Sanndy   „Czy dajesz siłę koniowi…”
03 września 2012 15:18
dziękuję  :kwiatek:
Livia, dopiero dziś dostałam wiadomość, że zawodów nie będzie, ponoć konsultacje ujeżdżeniowe, ale raczej dla osób z grona stajni. 🙂
desire   Druhu nieoceniony...
03 września 2012 22:21
platka, ośrodek a sekcja sportowa znajdująca się w nim to dwie różne rzeczy. dzwoniąc do ośrodka nie dzwoniłaś "do źródła" informacji...  🙄
platka   Audere est facere
04 września 2012 06:24
Ogólnie w sprawach załatwiania takich rzeczy jestem laikiem. Uważam, że powinny być dość wcześnie wywieszone listy (nie chodzi mi teraz o konkursy a o kasę jaką będę musiała zapłacić).
W takim razie czemu mnie nie skierowali do P. Chrzanowskiego?
Będę na razie czekać i mieć cichą nadzieję, że propozycje się pojawią.
Livia   ...z innego świata
04 września 2012 07:37
lussi, dziękuję za info 🙂 Szkoda, że tam nie będzie, ale może na wiosnę znów zorganizują 🙂
we wrześniu będą na stajni nad jeziorem w czechowicach 22-23 22-ego ujeżdżenie 23-skoki propozycje juz na dniach🙂super atmosfera i fajne nagrody jak zawsze to na pewno🙂wiec zapraszam forumowe Panie i Panów chodź z Panami to trudniej na naszym forum🙂😉
platka   Audere est facere
04 września 2012 19:51
madziara1984 jak będą propozycje to dawaj znać 😉
Ja trochę  z innej beczki. Na co dzień jeżdzę na swoich koniach, ale z racji tego że sa młodę chciałabym się wybrać gdzieś na jazdę. znacie w pobliżu kogos kto ma dobrze zrobionego konia, min.P klasy i może poprowadzić na nim trening? może być prywatna osoba.
P.S Arabka mnie nie interesuje.