sklepy internetowe

Dziś w Pasi-koniki dzień darmowej wysyłki🙂
sorki, jeden komentarz dodał się za dużo!
Dziś w Pasi-koniki dzień darmowej wysyłki🙂


Dokładnie, dziś w Pasi-Koniku dzień darmowej wysyłki🙂


Zapomniałaś się przelogować...
jak przelogować? Jeden raz za dużo dodał się komentarz, przepraszam
Hehe... a wyglądał jak odpowiedź.
na horse-fit.pl jest darmowa wysyłka do 4.12
MINUS DLA EQUISHOPU mam ich dosyć, niech zmienią informatyka lub osobę odpowiedzialną za wystawianie produktów necie i ich cen!  Dziś moje drugie już w ciągu 2tyg zamówienie zostało anulowane (zamówiłam okazyjnie przez ich błąd kilka rzeczy np ochraniacze eskadron komplet za 320 zł a za godzine już były za 550) no i baba do mnie dzwoni że jednak ktoś wykupił i ich nie mają haha śmieszni są. Dziś sytuacja się powtórzyła znów próbują się wykręcać bo im się za niską cenę napisało i nie będę mieć kamizelki kingslanda...
effqa, przy zmianie wyglądu strony zrobili to samo, dodali produkty ze zbyt niskimi cenami, a jak wysyłałam do nich maile z zapytaniem o te produkty, to momentalnie po tym te rzeczy, o które pytałam, zaczęły znikać ze strony... A odpowiedzi na maila ani śladu.  🤔
W ten sposób podziękowałam za jakąkolwiek dalszą współpracę z nimi.
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
02 grudnia 2013 20:25
Z tego, co zauważyłam, to w ogóle kontakt mailowy w Equishopie leży i kwiczy. Kiedyś pytałam się ich o podkładki Mattes'a i nie doczekałam się odpowiedzi. I też nie mam zamiaru czegokolwiek od nich kupować.
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
02 grudnia 2013 20:29
kasterka dzięki za ten link  :kwiatek:
na horse-fit.pl jest darmowa wysyłka do 4.12

Ja kiedyś pytałam o bryczesy. Tzn. prosiłam, żeby mi zmierzyli, bo nie byłam pewna rozmiaru. Pan uznał, że nie jest w stanie mi ich zmierzyć, ale ma je na miejscu we wszystkich rozmiarach, więc jak kupie i coś nie będzie pasować, to sobie wymienię.
Nie wiem jaki jest problem we wzięciu do ręki czegoś, co jest i zmierzenia szerokości w pasie...
Też kilka razy pisałam do equishopu i nigdy nie doczekałam się odpowiedzi...
Livia   ...z innego świata
03 grudnia 2013 07:58
Ja się wreszcie doczekałam (oczywiście dzwoniąc samej) informacji o moim zamówionym siodle - ma być w przyszłym tygodniu. Szkoda, że Equishop tak sobie zraża klientów, nie miałam z nimi nigdy problemów i naraz taka zmiana...
.
plus dla sklepu shop.bober.com - szybka wysyłka, miła obsługa i możliwość skompletowania zamówienia 🙂
PLUS dla dobry-kon.pl  Skorzystałam z opinii forumowiczek i się nie zawiodłam  🙂
PLUS dla dobry-kon.pl  Skorzystałam z opinii forumowiczek i się nie zawiodłam  🙂

Pierwszy wpis i od razu podwójny  😡
deborah   koń by się uśmiał...
03 grudnia 2013 19:27
plus dla Yard Equites, szybka wysyłka przesympatyczny kontakt. Towar pierwsza klasa!
plus dla equishop
Zamówienie złożyłam wczoraj koło 15, a dziś juz paczka była u mnie. 😉
Proszę koleżeństwa, mam takie pytanie (taka sytuacja 🙂😉. Czy my naprawdę musimy w nieskończoność tolerować praktyki sklepów uparcie wystawiających w ofercie czego NIE MAJĄ?
Nie - że na zamówienie, ale czego nie ma i nie będzie i dobrze o tym wiedzą. Czy jesteśmy zupełnie bezradni? Czy te wspaniałe sklepy nie pojmują, że czas wyszukania rzeczy nie jest "niczym" dla klienta? Wg mnie to jest oszustwo. Utrzymywanie na stronie rok! (i to w promocji, z wypisanymi rozmiarami, które jeszcze są dostępne) czegoś czego nie ma. I to gdy nie ma opcji "za pobraniem". Zwrócą pieniążki - fajnie. I za rok - tak samo? A ja w tym czasie nie kupię czegoś co Istnieje? I będę się łudzić w nieskończoność?
Czy można gdzieś zgłosić sklep z taką praktyką? W sumie - "nabijania" sobie bazy potencjalnych klientów, przy okazji - nabijania klienta w butelkę.
Szukałam konkretnego typu rękawiczek. Że jest zonk zorientowałam się dopiero klikając "zapłać" na koncie, widząc... poprzednią płatność. Z datą - sprzed ROKU! Za TO SAMO! (czego nie było)
Dlaczego właściwie mam tracić czas na przeglądanie setek i tysięcy Niebytów?
Da się coś z tym zrobić?
Nie jesteśmy zbyt tolerancyjni?
Imo - jedna(!) taka wpadka i sklep powinien zostać Skreślony. A nie - polecany.
Dodam, że ani rok temu, ani teraz nie zająknięto się nawet, żeby zaproponować mi choćby zbliżony produkt (a gdy pojęłam uroczą sytuację, trochę na to liczyłam - że może kupię inne rękawiczki z ich strony). Teraz kaktus na dłoni gdy od nich cokolwiek kupię! Finito. I to... konik(!) Mega minus.
Drugi dobry: equiversum. "Paczkę wyślemy w ciągu 14 dni" 🤣 I ani be ani me, ani pocałuj mnie...

Natomiast chciałam pochwalić allegrowego czarusia - tu zawsze wszystko frontem do klienta i bez problemów.
A jak tam działanie oksera 😀 ?
halo, ja po kilku takich "bytach niebytach" czy niekończącycm się oczekiwaniu skreśliłam kilka sklepów, które maja przebogata baze produktów na stronie, ale gorzej z realizacją tego. Kupuje w kilku sklepach głównie to co jest na stanie. A jak coś sprowadzam to przez znane mi sklepowe pewniaki jak warszawski Mustang, na którym nigdy sie nie zawiodłam.
halo, niefajnie... ale z czystej ciekawości-konkretnie jaki to przedmiot, którego nie ma?
Livia   ...z innego świata
04 grudnia 2013 09:21
halo, póki nie napisałaś nazwy sklepu, byłam przekonana że piszesz o Okserze 😉 Z Konikiem nigdy nie miałam problemów, wręcz przeciwnie.
+ dla equishopu  :kwiatek:
+ dla niezawodnej Pani Agnieszki z Marstalla
- dla equishopu  😤
Wprowadzili mnie w błąd, nie poinformowana zostałam o tym iż jednak mam płacić za wysyłkę i nie będzie za 0 zł tak jak
miałam napisane przez cały czas (nawet teraz) w zakładce tego zamówienia tylko że dopłacić muszę jeszcze 20 zł
Dodatkowo kamizelka przyszła inna niż w dodanym zdjęciu.
Całe logo (emblemat, herb) kingsland jest w innym kolorze co również podane nie było na stronie,
nie było tego w opisie, a zdjęcie oszukiwało.
Jestem zła ponieważ wcześniej wszystko było zawsze bardzo dobrze, żadnych problemów,
kupiłam u nich nawet siodło i inne duperele więc porządnie sobie zarobili, a tu takie hece.
Dlatego MINUS MINUS MINUS!
+ dla GNL, po raz kolejny paczka wysłana szybciej, niż było zaznaczone w sklepie oraz dla EQUISHOPu. Mimo, że mi też nigdy nie odpisali na maila z pytaniami, dot. produktów, obsługa zamówienia bez zarzutów.
Wielki plus dla dobry-kon.pl 🙂 Drugi mój zakup u nich i drugie szybko zrealizowane zamówienie - pewnie będzie kolejne ;-)
To samo ze sklep-skoczek.pl - szybka konsultacja w sprawie zamówienia i szybka realizacja 🙂
MINUS DLA EQUISHOPU mam ich dosyć, niech zmienią informatyka lub osobę odpowiedzialną za wystawianie produktów necie i ich cen!  Dziś moje drugie już w ciągu 2tyg zamówienie zostało anulowane (zamówiłam okazyjnie przez ich błąd kilka rzeczy np ochraniacze eskadron komplet za 320 zł a za godzine już były za 550) no i baba do mnie dzwoni że jednak ktoś wykupił i ich nie mają haha śmieszni są. Dziś sytuacja się powtórzyła znów próbują się wykręcać bo im się za niską cenę napisało i nie będę mieć kamizelki kingslanda...


Tot ak nie duiala. Cena sklepowa po kupnie jest cena obowiazujaca. Sama mam od kilku dni sklep w internecie i az mi sie goraco przy kazdym zamowieniu roni, czy dokladac nie bede musiala ;-)
Ale babka z Equshopu się nie kłóciła ze mną o cenę tylko o to że niby tego produktu już nie ma... Miałam ochotę jej powiedzieć że to nie moja wina że mają gównianą stronę która nie robi aktualizacji i ma mi tą kamizelkę sprowadzić ewentualnie wyczarować bo zamówiłam i nie było info o tym że się skończyły.. Beznadziejni ludzie tam pracują i przez to klientów tracą.. A renome ten sklep miał świetną jeszcze kilka miesięcy temu. Pogadam sobie z nimi na Cavaliadzie :P !!
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się