... ślub :) ...

Pauli, nie znam się na makijażu, ale bardzo ładnie wg mnie wyglądasz na tych fotach 🙂
Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
30 maja 2015 20:25
Dzionka
Mówisz?
To może ja jednak przesadzam, ale mimo wszystko, nie ma efektu WOW, jak dla mnie.

Wyobrażałam sobie to bardziej w ten sposób , tylko z granatem.
Pauli Ja tylko obserwuję wątek... Ale skoro pytasz... Moim zdaniem nie jest Ci ładnie, albo to kwestia ujęcia zdjęcia. Skojarzyło mi się z postacią. Przepraszam! :kwiatek: Moim zdaniem ten makijaż podbił Ci oko i je "wysmutnił". Brakuje rozświetlenia i dobrego skonturowania twarzy, ten róż/brązer który masz nałożony spłaszczył Ci policzki, zamiast podnieść, uwypuklić i mimo wszystko zaokrąglić. Masz (przynajmniej na tych zdjęciach) pociągłą buzię, moim zdaniem konturowanie powinno przebiegać nieco inaczej, żeby nadać lekkości i delikatności. Masz przepiękne oczy (też mam takie ciemniaste 🙂 )! :kwiatek:

Edit: poprawienie linku.
desire   Druhu nieoceniony...
30 maja 2015 21:00
Pauli, mi chodziło nie o to jaką masz wizje, czy rzeczywiście jest tak źle jak mówisz 😉
i rzeczywiście - nie ma efektu wow i jak dla mnie też nie jest to makijaż na ślub. 🙁  

Może tej kosmetyczce zdjęcie byś musiała pokazać jak to ma wyglądać?

-> troszkę bym 'pojechała' delikatniej pod brwiami, bo wygląda to tak jakby fest oddzielone jedno od drugiego i taka dziura między okiem z makijażem a samą brwią, chociaż może akurat tak to tylko na zdjęciach wyglądać.  Taki delikatniejszy cień, akcent (?) u góry, a niżej żeby się coś działo. A jest taka jakby krecha, no za bardzo zwraca uwagę tak u góry  i za ciemno, - nie jesteś bladą osobą, masz ciemne włosy - uderzałabym na Twoim miejscu nawet w coś takiego: kLyk (oczywiście nie przesadzając z tą kreską w kąciku oka 😉 ).
Mam nadzieje, że się nie obrazisz, takie są tylko moje osobiste odczucia.  :kwiatek:

edit: sandrita ładnie to ujęła z tym rozświetleniem 🙂