wrzody żołądka

No właśnie mnie martwią te nietypowe objawy. Koszt suplementu jest niewiele tańszy niż kuracja lekiem, a mimo wszystko jakoś chyba sumienie będzie mnie gryzło, że nie wiem co się w tym żołądku dzieje..
Titina dziękuję - odezwę się wieczorem.
Constantia   Adhibe rationem difficultatibus
16 grudnia 2017 17:46
Gillian niestety tylko przegłodzenie daje możliwość dokładnego zbadania żołądka. U nas kobyła dobę nic nie jadła i do tego stała w kagańcu a i tak żołądek jej się nie opróżnił całkowicie(niestety leniwe jelita nie ułatwiły zadania).
Gillian   four letter word
16 grudnia 2017 18:46
no to chyba sobie odpuszczę i pozostanę przy ładowaniu leków w ciemno 🙁
Melduje się po miesiącu na Brandonie XS (i wcześniejszej kuracji ablerem) Mam nadzieje, że za kolejny miesiąc będzie jeszcze lepiej 😍
Ps golenia proszę nie komentować - już nigdy maszynki w ręku  🤣
Shantowa, super efekt  💃
Z góry przepraszam za żółtodziobowe pytanie - jestem zielona w temacie wrzodów, ale nie chciałam pytać w żółtodziobach bo to jednak mocno ogólny wątek.
Kobyła niedojada mi siana od jakiegoś czasu - zęby wyeliminowane jako przyczyna, zrobione ok. miesiąc temu. Równolegle zauważyłam, że robi dziwnie małe kupy. Czy to brzmi jak objaw wrzodowy?
Spadek wagi jest póki co nieznaczny, jakiś czas temu podmieniłam owies na mniej energetyczną paszę bo koń ma przerwę pod siodłem, więc zwaliłam to na karb tego.
Wrzody podejrzewałam już z wetem jakiś czas temu, ze względu na "niespokojne nogi" i kopanie w boksie (niewymierzone w drugiego konia), po wyeliminowaniu świerzbu jako przyczyny. Czekałam na wizytę speca od gastro w okolicy w celu dalszej diagnostyki, zastanawiam się tylko, czy to jakkolwiek wskazuje na wrzody, bo objawy wydają mi się raczej niespecyficzne?
Ekhem, objawy dziwne ale koń wcale nie musi mieć objawów a wrzody mogą być. Niezjadanie siana, może mieć inną przyczynę. Po prostu jej nie smakuje.