Młode Konie

breakawayy przeciez mozesz sie umowic z K.Jasinska na lekcje, dojezdza.
Chętnie, tylko że mieszkam pod Lublinem, a studiuję w Łodzi (prawie 300km), więc praktycznie mnie przy koniach nie ma 🙁
wiesz, ja mieszkam w dwoch krajach jednoczesnie.... lekcje warto wykupic, nawet raz na czas. Ja zbieram na karnet, ale poki co moje finanse pozeraja moje operacje  😤
Masz rację... A orientujesz się może jak z kosztami? Może być na pw 😉. Mi póki co, cały fundusz idzie na utrzymanie się na studiach (tym bardziej, że nie pracuję póki co). Ale w przyszłości czemu nie. Pewnie bliżej wakacji, albo jakiejś dłuższej przerwy o tym pomyślę. Dzięki, dałaś mi do myślenia!
http://www.pnh.nazwa.pl/INSTRUCTOR/index.htm tu masz wszytskie informacje.

teskno mi za mloda, oj strasznie  🙁
breakawayy polecam!! my braliśmy udział z Bondziem no i...mam naturalistycznego ogiera. On to uwielbia, ja to uwielbiam bo on to uwielbia, normalnie widać radość w jego oczach i się tak niesamowicie stara żeby wykonać to o co go proszę. Już nie mogę się doczekać co będziemy robić za tydzień 🙂
Dzięki baby! 😉
Tylko na stronie wyczytałam, że nie prowadzi zajęć z udziałem ogierów. Ale Bondzio to ogier, więc da się? 😉
Nie było problemu że Bondzio to ogier...bo ogier to też koń - tylko bardziej 🙂
O, to już mi się podoba 😉. Bo u mnie zapewne jak już, to chciałabym, żeby ogiery się załapały 😉
galopada_   małoPolskie ;)
20 lutego 2012 08:18
breakawayy nasze dwa ogierki po Jasnym Poranku mają 162 i 163, a klaczka nie jest gorsza i ma 162  🤣 tylko, że chłopaki z lutego a panna z maja  😵
galopada
Pokaż dziewczynkę po Jasnym !  😜
galopada_   małoPolskie ;)
20 lutego 2012 08:25
zdjęcie z sierpnia/wrzesnia. Krzywo łajza stoi ( nie ma takich beznadziejnych tylnych nog) a to i tak cud ze ją mniej więcej w stój złapałam bo jest totalnie nieogranięta i nie dość ze mnie zdeptała to jeszcze się wieśniara wspinała 🤔



edit. jeszcze takie mam


Widać, że duża dziewczyna, z której ona jest linii ? J?