Kuce - wszystko o

Pursat   Абсолют чистой крови
03 października 2010 14:46
Ładny, po jakim ogierze i ile ma lat?
To i ja moja 4 letnią czempionkę pokarzę🙂
Pursat a na str. SM nie ma jakiś fot Kodeiny?

Wichurkowa  😲 ale cudo!
Pursat   Абсолют чистой крови
03 października 2010 15:26
Są, ale małe i nie widać dobrze jej mordki. 😉 Ale za to jest filmik z Kodeiną i Akacją:


Wichurkowa
, powiedz coś więcej. 🙂
Jest to 4 letnia klacz,nazywa się O'Fields Speedy's. Startuje w zawodach westernowych🙂 Jest bardzo symaptyczną kobylką🙂 Na zawodach ma swoje funcluby🙂 Jak będziecie chcieli to dodam więcej zdjęć 😉
Pursat, Kontusz ma 6 albo 7 lat, niestety nie pamiętam, po jakim ojcu (angloarab jakiś chyba), ale dopytam jak będę we wtorek w OJK 😉
Wichurkowa jeszcze się pytasz? Dawaj więcej fot!
Oki to wstawie kilka🙂 Speedy to welsh pony.
Wichurkowa świetna mała. Nie masz problemu z dopasowaniem na nią sprzętu? Siodło wygląda na sporawe, ale może tak ma być? Nie znam się na weście kompletnie, a szukam jakiegoś fajnego siodełka na Kulkę 😉
Orzeszkowa nasze stajenne duże westowe konie mają siodła mniej więcej tak proporcjonalnie dopasowane, jak to.
Cudowny kucyk!
Generalnie te siodło co ma Speedy jest ciut mniejsze i bardziej wykrojone więc na nią pasuje. W tym samym siodle chodzą też moje quortery. Bo 2 siodło juz jest troszkę większe i ma je ciut za duże już,ale to siodło ze zdj.jej pasuje. A z ogłowiem też nie ma większych problemów.

miło mi że wam sie podoba :kwiatek:
Dzięki za uświadomienie, dziewczyny  :kwiatek:
W takim razie lecę do wątku west się dokształcić 😉

Rexiu jak tam Law? Może jakieś nowe zdjęcia?  😀
Orzeszkowa dzisiaj sprawdzałam już po raz drugi, czy na pewno nie ma małego Lawendzioszka w brzuchu. I podobno nie, co ucieszyło mnie i załamało zarazem. Trzeba będzie ostro brać się do roboty i zrzucić wielki brzuch! No i kucyk z anemią przeżywa swoje słabsze chwilę - jak zawsze na wiosnę i jesień.  🙄
gajara18   "Konia strzeż się z tyłu, psa z przodu, a kobiety