moniland

Konto zarejstrowane: 06 kwietnia 2012
Ostatnio online: 14 lutego 2020 o 20:18

Najnowsze posty użytkownika:

Stajnie w Warszawie i okolicach
autor: moniland dnia 01 września 2014 o 07:33
ogłoszenie
[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnwarn.gif[/img] Ogłoszenie
Zawody towarzyskie - propozycje
autor: moniland dnia 01 września 2014 o 07:30
Zapraszamy - zawody Regionalne FINAŁ BECKERSPORT MASTER CUP 2014 - Laszczki


1. Organizator:                SKJ Beckersport, ul. Leśna 2, 05-090 Laszczki k/Janek
                                        Dyrektor Zawodów – Monika Becker e-mail: monika.becker@vp.pl 
                                        tel. 600 747 544
2. Termin:                 07.09.2014
3. Termin zgłoszeń:        do czwartku 04.09.2014
                                          e-mail: monika.becker@vp.pl 
                                          Zgłoszenia  z podaniem roku urodzenia zawodnika (M, JM,
                                          J, MJ) oraz zgodnych z przepisami PZJ danych o pochodzeniu konia/i.                                         
4. Miejsce zawodów:        ul. Leśna 2, 05-090 Laszczki k/Janek
                                          Parkur piaszczysty 40 x 70 metrów.
                                          Rozprężalnia piaszczysta 25 x 50 metrów. 
5. Uczestnicy:                    Zawodnicy i konie zarejestrowani w PZJ lub WZJ oraz w konkursach „open”
                                          zawodnicy bez licencji (nie zarejestrowani).
6. Komisja Sędziowska:     Sędzia Główny:                    Lidia Chomentowska
                                          Z-ca SG, Sędzia WZJ:          Anetta Orlicka
                                          Sędziowie:                            Marek Guz, Julia Marciniak
                                          Komisarz Zawodów:            rotacja sędziów
                                          Gospodarz Toru:                  Mateusz Ruprecht
7. Lekarz weterynarii:        Jerzy Deluga
    Obsługa medyczna:     

8. Program zawodów

Konkurs nr 1, „open”, Pony Games, Dzieci na Kucach z Rodzicami
Konkurs nr 2, „open”, mini LL, dwufazowy, wys. 60/70 cm (art. 274.5.2)
Konkurs nr 3, „open”, kl. LL, zwykły, wys. 80 cm (art.238.2.1)
Konkurs nr 4, kl. L, mini Derby (30% przeszkody naturalne), wys. 100 cm, (art. 277) - rozgrywany na placu konkursowym, przeszkody nie są straszne 😉
Konkurs nr 5, kl. P, „Rock&Roll”, szybkości, wys. 110 cm (art. 239)
Konkurs nr 6, kl. N, dwufazowy (zwykły, szybkości), wys. 120 cm, (art. 274.5.5)
Konkurs nr 7, kl. C, „sześciu barier” (art. 262.4)

Godziny rozpoczęcia poszczególnych konkursów uzależnione są od ilości zgłoszeń i opublikowane będą wraz ze wstępnymi listami startowymi w przeddzień zawodów na stronach: www.adkonie.pl, www.swiatskokow.pl, www.horseplanet.pl, www.skj.beckersport.pl, www.beckersport.pl, oraz www.swiatkoni.pl

9.  Zawody rozgrywane zgodnie z Przepisami i Regulaminem PZJ. Zawodników i konie obowiązuje
      dokumentacja wg regulaminów i przepisów PZJ. Osoby bez licencji (niezarejestrowane),
      w konkursach „open” (towarzyskich), obowiązują: aktualne badania lekarskie, ubezpieczenie NNW
      oraz w przypadku osób niepełnoletnich zgoda rodziców lub opiekunów prawnych.
      Konkursy „open” (towarzyskie) rozgrywaną są zgodnie z Uchwałą PZJ z dnia 20.12.2013 oraz
      z równą dbałością o konie, zawodników i rywalizację sportową jak konkursy ZR.
10. W przypadku koni w konkursach „open” – wymagany jest minimum paszport urzędowy
      z aktualnymi szczepieniami.
11. Zgodnie z Regulaminem B PZJ 2014:
      - koń w wieku od 6 lat może startować w konkursach do klasy L1 włącznie trzykrotnie w ciągu dnia
        z zachowaniem zasady maksymalnie dwukrotnego startu w jednym konkursie (art. 4 pkt. 3),
      - w tym samym konkursie, dwukrotny start konia - pod tym samym lub różnymi zawodnikami - jest 
        dozwolony w konkursach do klasy L1 włącznie. Jeżeli na tym samym koniu, w tym samym
        konkursie startuje ten sam zawodnik, to w konkursach, w których o zwycięstwie decyduje czas
        przejazdu, zalicza się tylko wynik pierwszego startu (art. 4 pkt. 4).
12. Nie przewiduje się odprawy technicznej. Zawodnicy zobowiązani są do przedstawienia
      dokumentów i wniesienia opłat na min. 1 godzinę przed rozpoczęciem danego konkursu.

13. Opłaty:
      - Wpisowe: 100 PLN / koń.
      - Startowe: L – 20 PLN, P – 30 PLN, N – 35 PLN, C – 40 PLN
    - Zgłoszenia po terminie – 50 zł. od konia
    - Opłata za boks – 80 zł.
    - zgodne z Przepisami B PZJ zmiany na listach startowych powinny być wniesione do 30 minut
        przed rozpoczęciem konkursu. Po tym terminie i w innych przypadkach obowiązuje opłata
        manipulacyjna w wysokości 30 PLN,
    - Zamawiający boks zobowiązany jest do zapłaty również w przypadku niewykorzystania
  boksu, chyba że rezygnacja nastąpiła przed upływem terminu zgłoszeń.
    - Zawodnik, który zgłosi się do konkursów, będzie zapisany na listy startowe i nie przyjedzie
  jest zobowiązany do opłaty wpisowej, chyba że rezygnacja nastąpi przed rozpoczęciem
  pierwszego dnia zawodów.
- Opłata startowa będzie zwracana wyłącznie w uzasadnionych przypadkach np.: w przypadku
  potwierdzonych kontuzji konia lub zawodnika.
- Boksy będą przygotowane dzień przed zawodami od godz. 15.00
  Liczba pomieszczeń dla koni jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń
- Opłaty za udział w zawodach - w biurze zawodów
  Paszę należy przywieźć własną. PROSIMY ZABRAĆ POJEMNIKI NA KARMIENIE i POJENIE
  Każdy dodatkowy dzień pobytu 70 zł od konia
- W ramach opłaty za boks Organizator zapewnia pierwszą słomę. Na terenie zawodów istnieje możliwość nabycia – słoma 1 kostka 10 zł , siano jedna kostka – 15 zł . 

14. Nagrody:
- flots (min. 25%) i nagrody rzeczowe w konkursach 1, 2 i 3.
- flots (min. 25%), nagrody rzeczowe i finansowe w konkursach:
  Nr 4, klasa L: 400 – 200 – 100 PLN
  Nr 5, klasa P: 650 – 350 – 250 – 150 – 100 PLN
  Nr 6, klasa N: 800 – 550 – 350 – 200 – 100 PLN
  Nr 7, klasa C: 1000 – 700 – 400 – 300 – 200 PLN
  Liczba nagradzanych może ulec zmianie w zależności od ilości startujących w poszczególnych
  konkursach (1-4 konie – 1 miejsce; 5-8 koni – miejsca 1-2; 9-12 koni – miejsca 1-3, 13-16 koni –
  miejsca 1-4),
  Ogólna pula nagród: minimum 20.000 PLN.

15. Wstęp na zawody bezpłatny. Katering – bar na terenie zawodów.
16. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za kradzieże, wypadki i inne szkody mogące
      powstać w trakcie zawodów oraz w czasie transportu na i po zawodach.
17. Organizator zastrzega sobie prawo do korekt w programie i propozycjach zawodów.
18. Zawody zatwierdzone przez WMZJ.

ZAPRASZAMY NA PIKNIK, towarzyszący zawodom !!!!


KODEKS POSTĘPOWANIA Z KONIEM
I. Na wszystkich etapach treningu i przygotowań konia do startu w zawodach, dobrostan konia musi stać ponad wszelkimi innymi wymaganiami. Dotyczy to stałej opieki, metod treningu, starannego obrządku, kucia oraz transportu.
II. Konie i jeźdźcy muszą być zdrowi, kompetentni i wytrenowani, zanim wezmą udział w zawodach. Dotyczy to także stosowanych leków, środków medycznych oraz zabiegów
chirurgicznych zagrażających dobrostanowi konia lub ciąży klaczy, oraz przypadków nadużywania pomocy medycznej.
III. Zawody nie mogą zagrażać dobrostanowi konia. Należy zwracać szczególną uwagę na teren zawodów, stan techniczny podłoża, warunki stajenne i atmosferyczne, kondycję koni i ich bezpieczeństwo, także podczas podroży powrotnej z zawodów.
IV. Należy dołożyć wszelkich starań, aby zapewnić koniom staranną opiekę po zakończeniu zawodów, a także humanitarne traktowanie po zakończeniu kariery sportowej. Dotyczy to właściwej opieki weterynaryjnej, leczenia obrażeń odniesionych na zawodach, spokojnej starości, ewentualnie eutanazji.
V. Polski Związek Jeździecki usilnie zachęca wszystkie osoby działające w sporcie jeździeckim do stałego podnoszenia swojej wiedzy oraz umiejętności dotyczących wszelkich aspektów współpracy z koniem.
Stajnie w Warszawie i okolicach
autor: moniland dnia 20 lutego 2014 o 16:36
/ciach/
[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnwarn.gif[/img] Ogłoszenie, nie po raz pierwszy
Stajnie w Warszawie i okolicach
autor: moniland dnia 25 grudnia 2013 o 08:40
spam spam spam
Reproduktory, nasienie, krycie klaczy - co polecacie ?
autor: moniland dnia 28 października 2013 o 21:54
Witam,

posiadam klacz po Kannan (matka belgijka etincelle du pont) ma 174 cm gniada, spokojny charakter, chętna do skoków (skakała 150cm),

poszukuje dla niej odpowiedniego partnera, myślałam o Contendro I albo o samym Contenderze, ale nie wiem czy nie wyjdzie źrebak za "słoniowaty" i za spokojny ?

Czy może ktoś ma lepszą propozycję ? Zależy mi na potomstwie również do skoków.

Bardzo proszę znawców o podpowiedź. Dziękuję.
Sesja/Studia i t d ;)
autor: moniland dnia 16 września 2013 o 10:13
jezeli ktos bral udzial w lidze mazowsza i chce otrzymac na dogodnych warunkach indeks uprawniajacy do nauki bez oplat w Collegium Humanitatis na studiach pierwszego stopnia kierunku STOSOWANA PSYCHOLOGIA ZWIERZĄT to zapraszam do kontaktu ze mna, wlasnie rozmawialam z dyrekcja tej uczelni i jak najbardziej moze osoba startujaca w lidze mazowsza "zostac podmieniona" moj nr tel 600747544 moniland@vp.pl !!!!! dzwoncie 🙂
Studia ......
autor: moniland dnia 16 września 2013 o 10:12
/ciach/ Ogłoszenie
[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnwarn.gif[/img] Ogłoszenie
Kącik luzaka
autor: moniland dnia 05 września 2012 o 14:53
hej, poszukuje osoby chętnej na luzaka do 3 koni - pomoc przy 2 koniach w wyjazdach na zawody w okolicach w-wy (nieczęste - ok 1-2 w m-cu) 1 x w tyg lonzowanie 2 koni, w zamian jazdy w teren lub na placu 2-3 razy w tygodniu, w nadarzynie - przy maksimusie, jeżeli jest ktoś chętny piszcie - moniland@vp.pl lub 600747544 od zaraz 😉
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 20 lipca 2012 o 17:40
1 - zawsze mozna zareklamowac na podstawie nr zamowienia z internetu
2 - nawet posiadajac pf zawsze bedziemy operowac nr zamowienia internetowego aniżeli nr pf
3 - jestesmy sp. z o.o. ktora ma wszystko udokumentowane
4 - do paczki dołączamy pokwitowania lub wydruki z zam sklepowego na którego podstawie moga byc skladane reklamacje, poniewaz mają one większy format - A4 lub podobny, który zazwyczaj klienci zostawiają sobie w ramach potwierdzenia.

dowodem zakupu przez internet jest paragon ze sklepu internetowego - zamówienie klienta i na tej podstawie można reklamować, bez żadnych problemów

to w jaki sposób księgujemy zakupy które nie są u nas płacone (chodzi tu o bony !!!) to już nie będę tłumaczyć bo to trochę skomplikowane

jesteśmy firma z ponad milionowym kapitale, wszystko mamy czarno na białym (zresztą tuz po kontroli US - bezproblemowo)


rozumiem ze ktoś może chcieć się pochwalić wiedzą itp, jednakże sam fakt zakupu przez inna firmę, zapłacenia dla kogoś innego a otrzymanie towaru od jeszcze innej firmy trochę sprawę komplikuje i nie sadze aby trzeba było to dokładnie wyjaśniać - ważne jest - jeżeli ktoś chce coś zareklamować podstawa jest dokument potwierdzający zakup, u nas operujemy nie na nr paragonu fiskalnego z kasy tylko na nr zamówienia przez sklep internetowy - łatwiej i szybciej jest to po prostu sprawdzić i z tym nigdy nie mamy żadnych problemów

a każdy zakup w naszej firmie posiada pf lub innej formy rozliczenie np fv lub rozliczenie z firma pośredniczącą

nie szukajmy problemu tam gdzie go nie ma

odnośnie reklamacji - nie ważne co, zawsze jak jest coś odsyłane, to prosimy o dołożenie pełnego opisu dlaczego itp, aby usprawnić postępowanie reklamacyjne


odnosnie zus,pit,cit i vat - do inf wszystkich zainteresowanych - chyba jako jedna z niewielu polskich firm w pelni bez oszustw sie rozliczamy (inni mogliby napisac niestety 🙂

przypominam iz mozna prosic o wystawienie np imiennej fv , w tym celu nalezy podac nr pesel (ew. nip) wymagany i dane osobowe , wtedy do paczki zostanie dolaczona faktura vat i dla wyjasnienia do fv tez nie bedzie pf bo one zostaja u nas do rozliczen z trzecia firma a w tym przypadku do dolaczenia do fv kopii do akt firmowych.
pozdrawiam

[quote author=marta__sz link=topic=15196.msg1464769#msg1464769 date=1342621087]
Dostałam kwitek kasa wypłaci, bez ceny, bez daty, bez podpisu bez niczego. Równie dobrze mogę dopisać sobie tam jeszcze 3 rzeczy...
Wydaje mi się,że tak nie powinno być.
Ale jak pisałam wcześniej, nie będę się z tym sklepem już kontaktować bo to nie ma sensu.
Jak mi się po miesiącu rzeczy rozlecą to pewnie machnę ręką.
Generalnie nie przywykłam do traktowania w taki sposób- byle jak byle na czym itd.
Kończę offa bo naprawdę wg mnie becker nie zasługuje na uwagę tu na forum, poziom absurdu został osiągnięty.
[/quote]
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 05 lipca 2012 o 09:58
cottony sa za 99 w promocji

Kilka dni temu byłam w Beckersport, ale straszna bryndza 🙁 Cottony po 150zł, kaski albo nie za specjalne, albo za ponad 700zł. 

Dziewczyny uważajcie, na kuponie jest napisane: Ważny do 2012-07-15


nie wiem jak mam usunac ten post, ale dz za info, nie bede pisac 1 po drugim, zreszta w poprzednim odpowiedzialam chyba na wiele pytan, i przepraszam za brak pl znakow - mam tu jakas dziwna klawiature 🙁 ok, nie zawracam wam glowy, pozdrawiam Was
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 05 lipca 2012 o 09:56
Witam was chcialabym zdementowac bledna informacje - moj prywatny wyjazd nie ma nic wspolnego z dzialaniem sklepu

w sklepie jest osoba kompetenta, ktora jak najbardzej wszystkim zarzadza i nie ma tu zadnych problemow z tym
to ona wlasnie wszystko organizuje i stara sie abyscie wszystko mialy , naprawde staramy sie aby bylo na czas

odnosnie niektorych produktow sama jestem wsciekla poniewaz niestety producenci wycofuja niektore produkty nic o tym nie informujac, np czaprak granatowy coach z schockemnoehle - dzis otrzymalismy informacje ze jego juz nie bedzie, bedzie zastepowany innym modelem ale dopiero w sierpniu itd.


odnosnie dostepnosci produktow - system aktualizuje sie w nocy, wiec jezeli mamy cos na stanie teraz, przyjdzie po to do sklepu jakas osoba i to zakupi, w tym samym czasie ktos zakupi to online, to niestety status sie nie zmienia sam z siebie od razu na dostepnosc np 7 dni


przy okazji chcialabym was przeprosic za niektore opoznienia, wiem ze jest to mocno denerwujace, my robimy juz co mozemy aby wszystko sprawnie szlo ale do jasnej ch ...... (cholendry) sama sie wsciekam jak nagle dowaiduje sie ze u producenta tego nie ma

wiem ze Ola powysylala wczoraj mnostwo zamowien, bo przyszly nam wkoncu dostawy, i dzis tez spora ilosc wyjdzie

nadal czekamy na problematycznosc schockemohlego -

postaramy sie wam to wynagrodzic

odnosnie FB I like - piszcie prosze jak chcecie ze znizki skorzuystac ta inf w zamowieniu w komentarzu - recznie zostanie on odliczony - caly czas programista probuje zmienic ustawienia systemu, bo on nie chce nam pracowac jak my tego sobie zyczymy 🙂

Dziewczyny - bedzie wszystko ok

odnosnie bonow - nie wiem gdzie jest inf na bonie z bledna data - tu pewnie kup bon cos narozrabial - niewazne jaka data - 3 m-ce od zlozonego zamowienia , wiec nawet jezeli jest jakas bledna data, to nie patrzcie na to

Pozdrawiam Was z Racotu

26.06 złożyłam zamówienie, 27.06 przyjęte i wysłane. Otrzymałam bez problemu wszystko na następny dzień. Ale zamawiałam towar dostępny i nie z grupy problematycznej (pasze) 😉
Ktoś bardzo kiepsko przygotował się do akcji promocyjnej, bywa. W łatwy sposób można zatrzeć złe wrażenie i większość klientów wybaczy. Wyjazd na 2 tyg. urlop nie należy do jednego z tych sposobów 😉



Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 02 lipca 2012 o 09:19
raz w odpowiedzi na temat derek wstawilam info - derka zimowa super za 159 zl
Derka zimowa Finn Tack

p.s. - oczywiscie teraz linku nie wstawie , bo - uwaga nie wolno na forum chyba wstawiac linku w odpowiedzi na pytanie - p.s. ciekawe czy zostana wszystkie linki innych sklepow i promocji tez usuniete ? - retoryczne pytanie - bo wiadomo jaka bedzie odpowiedz !

i co - oczywiscie komus z konkurencji sie to nie spodobalo !!!! ha SMIESZNE !!!

czyli co na forum nie mozna odpowiadac na posty na konkretne pytanie - konkretna odpowiedz - czy taki jest regulamin, czy moze ktos sam nie rozumie regulaminu ktory tworzyl ? oj oj .... brak slow
p.s. pewnie ten post tez zostanie usuniety, bo prawda kole w oczy


przestan wszedzie wstawiac link do swojego sklepu!
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 01 lipca 2012 o 07:29
przestan wszedzie wstawiac link do swojego sklepu!
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 28 czerwca 2012 o 00:14
odnosnie zlozonych zamowien prosze - tak jak wczesniej pisalam - zadawajcie pytania przez sklep powolujac sie na nr zamowienia, wtedy widzimy ciaglosc korespondencji i mozemy udzielac odpowiedzi zwiazanych z tematem, tu na forum nie jest miejsce na odpowiadanie na dane zamowienie, pozdrawiam - adres mailowy - abcinternational@email.de lub przez beckersport.pl logujac sie i w odpowiedzi do zamowienia - tak najlepiej

ale pasza jest wciaz dostepna w Waszym sklepie, wiec na jakiej podstawie anulowano mi zamowienie???
proste pytanie? mozna udzielic prostej odpowiedzi????

jakie osobiste wycieczki???? to watek dotyczacy promocji. Coz w tym dziwnego, ze piszemy o problemach z realizacja kuponow w sklepie internetowym???
Olek co w tym widzisz osobistego???
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 28 czerwca 2012 o 00:03
Prywatnie nie prywatnie... nie ma zmiany tematu w wątku - ten jest o promocjach - nie ma polecania swojego sklepu /reklamy - proszę zapoznać się z regulaminem forum! Q.
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 27 czerwca 2012 o 23:52
nie wiem o co chodzi z anulacja bonu ??????? !!!!!!!

nie bylo takiej historii chyba ktos tu cos zle zrozumial i ten atak jest troche bezsensowny

anulacja bonu wystapila w przypadku jezeli ktos go zle zakupil - kupil bonow za duzo, ale to nie ma nic z  nami wspolnego, oczywiscie ze realizujemy wszystkie zamowienia na to co jest dostepne teraz lub w przeciagu 7 dni, jezeli nie, to informujemy o tym klienta i sadze ze takie wredne ataki kierowane do nas i porownywanie na z "psim obowiazkiem" !!!! to juz przegiecie a w szczegolnosci przez osobe ktora nie jest w to wogole wlaczona i nie zna dokladnie sprawy - troche pochamowania NAPRAWDE. w szczegolnosci kiedy wyciagnelam osobiscie pomocna dlon w przypadku keidy jej potrzebowaliscie, poszlo to juz w zapomnienie ? szkoda, a odn kurtek ze temat ucich czy sie nie dogadalysmy, to nie oznacza ze teraz trzeba sie wyzywac , zawsze mozna powrocic do tematu - to pisalam na pw i na tym zakanczam, jezeli masz jakies pretensje o sowja realizacje, to masz moj nr kom, wiec prosze zadzwon i wyjasnimy to a nie pisanie takie troche niepotrzebne i wprowadzanie w blad (odn kurtki - czekalam caly czas na podanie modeli, bo sie nad tym zastanawialyscie)

[quote author=horse_art link=topic=15196.msg1444752#msg1444752 date=1340836582]
mi chodzilo o promocje w formie bonu znizkowego. wazny jest 3 meisiace wiec macie (sklep) psi obowiazek przez 3 miesiace dac mi upust jaki wykupilam. a przyjac zamowienie jak od klienta bez kuponu, czyli dac dodatkową promocje jesli jest (tu przeciez nie negujemy ze masz ograniczoną liczbe rzezy w promocji sklepu) jak nie ma czegos na magazynie - a jest w oferie to to sprowadzic itd, a cene dac taką jaka widnieje w sklepie (i odjąc upust za kupon).

tu nei chodzi o to ze nie sprzedasz komuś czegoś co bylo w promocji bo juz tego nei ma, tylko ze nei chcesz kupionego kuponu uwzglednic, bo np podrozaly ci koszta (niby). trudno...sprzedany bon - przez 3 mies. kazdy moze wybrac cokolwiek czy ci sie to oplaca czy nie... nie mozesz go anulować.
moze byc zamowienie nei przyjete bo sie cos skonczylo i juz nei bedzie nigdy, albo powinna isc informacja ze bedzie trzeba czakac. tak jak w normalnym zamowieniu bez bonu. ale nei mozna go anulowac calkiem ;/

tzn spoko- ale jak bon jest np na 300 zl (za 140) to oddaj 300 ;] czyli jego wartość...
[/quote]
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 27 czerwca 2012 o 23:29
odnosnie zapytan dotyczacych zrobionych zamowien, prosze je zadawac najlepiej przez sklep i tam bedziemy udzielac odpowiedzi, poniewaz teraz nie jestem w stanie odszukac, sprawdzic, zmienic itd. jak piszecie do nas, najlepiej powolac sie na nr zamowienia, piszac przez sklep mamy nad tym  wieksza kontrole, przez co unikniemy bledow, tu na forum sadze ze  nie potrzeba zawalac informacjami typu tak pani zamowinie zostalo wyslane itd, zreszta forum nie sluzy nam do obslugi zamowien - wszelkie takie zapytania najlepiej kierowac na abcinternational@email.de


Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 27 czerwca 2012 o 23:23
witam, tak jak przytoczona zostala odpowiedz juz wczesniej -

"ceny ustala producenti sa one uzaleznione rowniez od dodatkowych kosztow

wiele czynnikow na to wplywa

odnosnie bonow - obejmuja one wszystkie produkty, jednakze jezeli nie mamy mozliwosci ze wzdgledu np na braki w magazynach u dostawcy , zrealizowania zamwoienia, musimy je anulowac, tak jest niestety w przypadku kilku produktow, m.in paszy, ktora musimy sprowadzac z innego zrodla, z czym wiaza sie dodatkowe koszty, dlatego niestety nie polecamy w danej chwili kupowanie paszy, mamy nadzieje ze sytuacja za chwile sie zmieni, jednakze nie mamy na to wplywu, probujemy robic co w naszej mocy dla dobra klientow, jednakze nie wszyscy jak widac sa to w stanie zrozumiec."

Pytałam o ceny pasz. Odpowiesz ?
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 27 czerwca 2012 o 23:10
sytuacja rzeczy dostepnych zmienia sie z chwili na chwile nie mozemy zagwarantowac dla wszystkich wszystkiego w promocji - promocje caly czas se zmieniaja, nadal sa dostepne w sklepie, wiec nie rozumiem skad taki przejaw agresji

jezeli ide do sklepu i jest jakas bluzka w promocji ale ja sie zastanawiam nad nia tydzien i po tygodniu przyjde i juz jej nie bedzie w promocji to robie awanture w sklepie ? hm.... chyba nie, mam do wyboru albo czekam na wznowienie promocji albo kupuje cos innego itd - np tiger teraz jest w promocji - czy jest napisana ilosc szt i jak dlugo - nie, jak dzis kupie rto bede miec , jak nie to moze jutro beda jeszcze te produkty, a moze na polce pojawi sie ten sam produkt ale juz bez promocji, ale tak to juz jest z promocjami jak sa to nalezy z nich korzystac - w zwiazku z takim obuzeniem - co sadze ze jest niepotrzebne specjalnie dla was jutro zrobimy dodatkowe promocje na koszt sklepu, czyli kolejny dla was sponsoring - mam nadzieje ze to docenicie tym razem pozytywnie a nie jak do tej pory "wykrzykiwaniem"


odn 3 m-cy jak najbardziej 3 m-ce macie na realizacje zamowien - nie ma z tym zadnych problemow, nie jestem tez w stanie powiedziec co bedzie w promocji za tydzien ani za miesiac, albo czy wkoncu otrzymamy jakis produkt ktorego teraz nie ma na magazynach u producentow - ale dziewczyny nawet jezeli chcemy - a chcemy - to nie uda nam sie przeskoczyc wszystkich problemow jakie napotykamy, chos staramy sie aby wszystko bylo dobrze, i kazdy klient byl zadowolony , bo wkoncu o to nam wszystkim chodzi

[quote author=horse_art link=topic=15196.msg1444707#msg1444707 date=1340834519]
ale jesli est opcja ze promocja jest tylko na iles tam sztuk, to powinna się znależć taka informacja "promocja do wyczerpania zapasów - - x sztuk"
a bon jest wazny 3 miesiace, na caly asortyment. bez dodatkowych reguł. wiec co? jak za 2 mieś. bede chciala zrealizowac to się okaże że nic nie moge kupić?
kupilam, bo chce koknretną rzecz. którą chcialam juz wczesniej, na ktora mialam miec znizke ale jakos tak sie kontakt urwal po tym jak pytalam o rozmiary.
i co? nei bede mogla tego kupic bo się nagle okaze ze bon na wszystko ale nei na wszsytko bo wlasciel zaplanowal sobie tylko 1 szt np tak sprzedac? choc zareklamował inaczej?
w takim wypadku, to jak coś jest w sklepie to na to kupon ma dzialac, jak ma nie dzialac, to tego powinno nei być w ogóle. inaczej to celowe wprowadzanie w bład. a to juz ...
[/quote]
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 27 czerwca 2012 o 23:02
tak, jak najbardziej i nie mam tu nic do ukrycia, pisze po to aby zdementowac niektore nieprawdziwe wypowiedzi 🙂


skelp jest i jego oferta rowniez na miejscu - (adres jest do znalezienia dla chętnych w sieci bez najmniejszego problemu ... Q) wiec jak ktos nie wierzy to zapraszamy na 200m2 pow. zapelnionej towarem


Czyżby właścicielka sklepu BECKERSPORT pojawiła się na forum 😉?
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 27 czerwca 2012 o 23:00
dokladnie - tu w tych ofertach nie ma zadnego spisku, zawsze sie trafi neistety jakas czarna owca, ktora potem psuje dobry klimat

trafiaja sie czasami bledy, ale one sa do wyjasnienia, tylko troche zrosumienia, jak w ciagu jednego dnia otrzymalismy ok 200 zamowien, i wszyscy chca miec od razu odpoweidz i zamowienie i wszystko wogole, a zrozumienia nie maja nic, to potem wychodza jakies bzdurnme historie i niepotrzebne zgrzyty - w tej ofercie nie ma zadnego spisku, robimy to dla koniarzy od koniarzy 🙂 nie ma tu zadnego podstepu jak sie to konkurencji nie podoba to trudno, mogli sami wpasc na taki pomysl, jak nie chca to niech teraz sie nie awanturuja


podsumowujac - jest to akcja reklamowa - beckersport.pl - kazdy moze teraz jeszcze skorzystac - oferta oczywiscie limitowana, pierwsza edycja sprzedala sie w przeciagu praktycznie 1 dnia

druga edycja jest troche zmieniona, ale 50% na produkty - takiej oferty chyba nigdzie nie znajdziecie, a asortyment powieksza sie z dnia na dzien

pozdrawiam
Monika Becker

Ludzie jak jest okazja to szukają spisku, Ja to korzystam   😂
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 27 czerwca 2012 o 22:55
ksiazki sie wyprzedaly, stad zostala narazie kategoria zaznaczona na czerwono - niedostepna, ze wzgledu na to aby nie bylo problemow, niestety kto pierwszy ten lepszy w takich przypadkach

nie mozemy tez gwarantowac dostepnosci 200% jak jej nie ma w magazynach, tak jest z niektorymi produktami niestety

Chciałam kupić książki, ale właśnie zobaczyłam, że cała kategoria Literatura zniknęła  🤔
edit. Ja planuję poczekać trochę z zakupami, to może ceny spadną do tych pierwotnych 😁
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 27 czerwca 2012 o 22:53
ilosc bonow byla ograniczona na pelny asortument, po prosbach osob chetnych wznowilismy bony, jednak budzet tez ma swoje granice, stad sa wprowadzone pewne ograniczenia


prosty przyklad np producent samochodow wypuszcza serie 50 szt tanszych modeli w akcji reklamy, jak one sie sprezdaja i nadal sa chetni na to to jak znajda sie srodki na dalsze sponsorowanie zakupow, to wypuszcza kolejna serie taka sama lub zmieniona, na innych warunkach, ale tez atrakcyjna - jasne jest chyba takie postepowanie ?


jak nie to piszcie, to bede dalej tlumaczyc

[quote author=horse_art link=topic=15196.msg1444422#msg1444422 date=1340825510]
troche hamstwo z tymi podwyżkami cen i teraz droższymi bonami ;/ zaczyna sobie sklep anty-reklame robić ;/

a powiedzcie "Przekaz/Przelew bankowy forma uniwersalna"  to taki przekaz co sie na poczcie płaci? chciałam kupić bon ale nei chce placic z konta bankowego....
[/quote]
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: moniland dnia 27 czerwca 2012 o 22:48
Witam miekkie czapsy

szkoda jeszcze, że kiepski asortyment mają, np żadnych z miękkiej skóry czapsów, no oprócz męskich  icon_rolleyes


sa jak najbardziej - http://beckersport.pl/product_info.php?products_id=949 miekkie - tak miekkie sa jeszcze tylko dyon, tez dostepne na zamowienie

trochę bez sensu jest płacić dwa razy za przesyłke, bo dwa bony nie da się razem zakodować 👿 chyba jutro do nich zadzwonie w tej sprawie, ale i tak się ciesze bo jednak trochę zaoszczędziłam  😜
szkoda jeszcze, że kiepski asortyment mają, np żadnych z miękkiej skóry czapsów, no oprócz męskich  🙄


jak mozna oskrzac o oszustwo od razu ?


czasami jak to czytam to mi rece opadaja, daj wam prawie cos gratis a potem i tak zle ???

hm.. no tak nie dogodzi

czy juz sie wyjasnilo ? jak tak to napisz to na forum, bo innych wprowadzasz w blad

Mi odpisali, że nie mają pasz w ofercie i bardzo przepraszają, tylko, że ja nie zamawiałam paszy ! Wściekłam się.

Napisali również, że mogę jeszcze raz zamówić na ten kupon. Spróbowałam i oczywiście kupon jest już nieważny. To jawne oszustwo.

Albo mogę się ubiegać o zwrot kasy za kupon  👀 chyba oszaleli :/


pojecie promocji - niektore produkty producenci sprzedaja np - 20 szt w nizszej cenie, to sklep wystawia tez w nizszej, jak sie sprzeda te 20 szt to promocja znika - logiczne ?

chyba tak


Jak dla mnie jest to śmieszne, że nagle asortyment cichaczem drożeje a promocje giną.
Czuję się lekko zniesmaczona, tym bardziej że ceny produktów którymi byłam zainteresowana również wzrosły  🙄

[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnwarn.gif[/img] potrojny brak edycji postow
* * * Kolejna tragedia - pożar w Stajni w Brzózkach * * *
autor: moniland dnia 06 kwietnia 2012 o 09:27
Witam, właśnie otworzyłam sklep jeździecki /ciach/ i zalogowałam się na rewolcie i to jest pierwszy wątek który czytam i ściska mi się serce, piszcie co potrzebujecie, gratis wszystkiego nie mogę oddać, ale na pewno rabaty do 50% mogę zaproponować i coś gratis, jakieś kantary uwiązy itp. Może re voltowicze będą mogli zrobić listę albo po prostu możecie robić zakupy z

kodem rabatowym "brzoza"

dostaniecie rabat 35% na wszystko a 5 % przekażemy na akcje brzózka

i do każdych zakupów dorzucimy gratisy które przekażemy na "akcje brzózka " mam nadzieje ze to was wspomoże Pozdrawiam Monika p.s. to nie jest żaden chwyt marketingowy, ja po prostu chce pomoc, ale tez nie mam kasy aby wynieść wszystko ze sklepu, po namowie szef zgodzili sie na taki rabat, gdzie nikt w żadnym sklepie takiego nie da, chociaż tyle mgle zaproponować, a re voltowicze mogą w ten sposób zrobić racjonalne zakupy dla was
w razie pytań 600747544 lub abcinternational@email.de lub /ciach/

z posta zostaly wyciete tresci reklamowe. pieknie, ze chcesz pomagac, tylko marketingu w tym za duzo.