Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

Mi odpisali, że nie mają pasz w ofercie i bardzo przepraszają, tylko, że ja nie zamawiałam paszy ! Wściekłam się.

Napisali również, że mogę jeszcze raz zamówić na ten kupon. Spróbowałam i oczywiście kupon jest już nieważny. To jawne oszustwo.

Albo mogę się ubiegać o zwrot kasy za kupon  👀 chyba oszaleli :/
Misskiedis   Jeździj nocą, baw się i krzycz na całe gardło!
27 czerwca 2012 21:28
Zet, napisz do sklepu że nie możesz jeszcze raz wbić kuponu bo jest jako nieważny, myślę że po prostu nabiją ci inaczej ale kupon będziesz mogła zrealizować 😉
A no tak tak no to spoko 🙂
dramka - to ja chce jak nei masz chętnego jeszcze 😉
Ludzie jak jest okazja to szukają spisku, Ja to korzystam   😂


no ja tez chcialam skorzystac z okazji kupujac pasze. tylko, ze po anulowaniu mojego zamowienia i podniesieniu cen paszy o 20 zl na worku to juz raczej nie skorzystam.
aktualna [po dzisiejszej podwyzce] cena paszy 94 zl [ u konkurencji ta sama pasza jest po 74 zl]
kupon na 69 zl za 29 zl
+ koszty przesylki 15,99
dzis place 69,99
wg ceny wczorajszej 49,99

to jak jest spisek czy nie ma??? 😉

Dostalam tez wyczerpujaca odpowiedz ze sklepu:

Witam, na dana chwile polecamy produkty dla jezdzca badz konia , nie polecamy wyboru pasz, poniewaz z tymi produktami w danym momencie sa problemy

Pozdrawiamy
zespol beckersport.pl

Sincerely,
International Sales Dir. Cosmetics
Titan Cosmetics Europe Ltd. / Titan Cosmetics IND.
Mit freundlichen Grüssen,
Kind regards
Uwe Becker
CEO & Marketing Director
Misskiedys oczywiście, że napisałam i jutro będę do nich dzwonić. Wkurzyli mnie.
kupilam w końcu z konta firmowego (innego nei mam :] ). tak pomyslalam ze w zasadzie to moge na firme takie rzeczy wiec i moge kupon....
mam nadzieje ze z wystawieniem faktury nei beda robic problemu.

wiecie..sklepy mają narzut nawet 50 %  wiecej, wiec nic nie tracą...takie wychodzenie na zero+ reklama. ale jak sie zaczyna w czasie promocji zmieniać zasady i ceny podnosić to już jest antyreklama jednak. niesmak zostaje...
Zgadzam się z horse_art-niesmak zostaje. Wczoraj jeszcze można było kupić książki-dzisiaj już nie 🤔 Suplementów też nie mogę już kupić, bo kupiłam za późno bon.
[quote author=horse_art link=topic=15196.msg1444555#msg1444555 date=1340829595]
kupilam w końcu z konta firmowego (innego nei mam :] ). tak pomyslalam ze w zasadzie to moge na firme takie rzeczy wiec i moge kupon....
mam nadzieje ze z wystawieniem faktury nei beda robic problemu.

wiecie..sklepy mają narzut nawet 50 %  wiecej, wiec nic nie tracą...takie wychodzenie na zero+ reklama. ale jak sie zaczyna w czasie promocji zmieniać zasady i ceny podnosić to już jest antyreklama jednak. niesmak zostaje...
[/quote]

Dokładnie nic nie tracą a mają reklame  😉
ja kupilam teraz i jest
Dziękujemy za zakup oferty: "za bon o wartości xx zł na cały asortyment sklepu"
i w opisie na kupoonie tez tak jest ...ze na caly....

na cały to na cały nie? ;> pasz na szczescie nei chce  🤔wirek:
"ceny ustala producenti sa one uzaleznione rowniez od dodatkowych kosztow

wiele czynnikow na to wplywa

odnosnie bonow - obejmuja one wszystkie produkty, jednakze jezeli nie mamy mozliwosci ze wzdgledu np na braki w magazynach u dostawcy , zrealizowania zamwoienia, musimy je anulowac, tak jest niestety w przypadku kilku produktow, m.in paszy, ktora musimy sprowadzac z innego zrodla, z czym wiaza sie dodatkowe koszty, dlatego niestety nie polecamy w danej chwili kupowanie paszy, mamy nadzieje ze sytuacja za chwile sie zmieni, jednakze nie mamy na to wplywu, probujemy robic co w naszej mocy dla dobra klientow, jednakze nie wszyscy jak widac sa to w stanie zrozumiec."

tyle się dowiedziałam - od 17 producenci podnieśli ceny, a my nie chcemy tego zrozumieć  🙄
trochę bez sensu jest płacić dwa razy za przesyłke, bo dwa bony nie da się razem zakodować 👿 chyba jutro do nich zadzwonie w tej sprawie, ale i tak się ciesze bo jednak trochę zaoszczędziłam  😜
szkoda jeszcze, że kiepski asortyment mają, np żadnych z miękkiej skóry czapsów, no oprócz męskich  🙄
Forta Taka odpowiedz dostalas? co za kompromitacja  😲, chyba maja swoich klientow za idiotow...
pfy....
jak czegoś akurat nei ma to sie czeka, sprowadza (jak już jest ten błąd że wisi w sklepie jako dostępne, a nie ma) a nie anuluje bo cena nie pasuje sklepowi...
kupon jest ważny 3 miesiące - do momentu realizacji, jak trzeba czekać na sprowadzenie to sie czeka i po.
nie no niepoważne. całkowicie.

atos jak rozeslal niechcacy spam (1 mail ewidentnie bedacy bledem systemu bo bez tresci chyba nawet), to odrazu w ramach przeprosin dal kazdemu 10% rabatu. to jest ładne zachowanie i profesjonalne, nawet więcej...bo ja sie nei przejęłam w ogole tym spamem, no ew. bym oczekiwala wyjasnienia i przepraszam jakbym byla czepialska. bardzo ladne zachowanie, odrazu zyskali w moich oczach i to u nich kupie nie gdzie indziej (podobna cena) bo milo i przez neta i na zywo...
trochę bez sensu jest płacić dwa razy za przesyłke, bo dwa bony nie da się razem zakodować 👿 chyba jutro do nich zadzwonie w tej sprawie, ale i tak się ciesze bo jednak trochę zaoszczędziłam  😜
szkoda jeszcze, że kiepski asortyment mają, np żadnych z miękkiej skóry czapsów, no oprócz męskich  🙄


a te?

http://beckersport.pl/product_info.php?cPath=13_52&products_id=949
To ja jestem ciekawa co zostanie. Akurat pasze Pavo maja ceny stałe i jakoś od wczoraj nie wzrosły http://www.pavo.pl/cennik+pasz A na stronie sklepu tak.

Jedno zastanawia dlaczego jeszcze się pchają z tymi kuponami w sprzedaży jeżeli z dotychczas zakupionymi nie dają rady i próbują klientom zamydlić oczy.

Mi odpisano, że jutro wyjaśnią dlaczego moje niepaszowe zamówienie zostało anulowane.
Witam miekkie czapsy

szkoda jeszcze, że kiepski asortyment mają, np żadnych z miękkiej skóry czapsów, no oprócz męskich  icon_rolleyes


sa jak najbardziej - http://beckersport.pl/product_info.php?products_id=949 miekkie - tak miekkie sa jeszcze tylko dyon, tez dostepne na zamowienie

trochę bez sensu jest płacić dwa razy za przesyłke, bo dwa bony nie da się razem zakodować 👿 chyba jutro do nich zadzwonie w tej sprawie, ale i tak się ciesze bo jednak trochę zaoszczędziłam  😜
szkoda jeszcze, że kiepski asortyment mają, np żadnych z miękkiej skóry czapsów, no oprócz męskich  🙄


jak mozna oskrzac o oszustwo od razu ?


czasami jak to czytam to mi rece opadaja, daj wam prawie cos gratis a potem i tak zle ???

hm.. no tak nie dogodzi

czy juz sie wyjasnilo ? jak tak to napisz to na forum, bo innych wprowadzasz w blad

Mi odpisali, że nie mają pasz w ofercie i bardzo przepraszają, tylko, że ja nie zamawiałam paszy ! Wściekłam się.

Napisali również, że mogę jeszcze raz zamówić na ten kupon. Spróbowałam i oczywiście kupon jest już nieważny. To jawne oszustwo.

Albo mogę się ubiegać o zwrot kasy za kupon  👀 chyba oszaleli :/


pojecie promocji - niektore produkty producenci sprzedaja np - 20 szt w nizszej cenie, to sklep wystawia tez w nizszej, jak sie sprzeda te 20 szt to promocja znika - logiczne ?

chyba tak


Jak dla mnie jest to śmieszne, że nagle asortyment cichaczem drożeje a promocje giną.
Czuję się lekko zniesmaczona, tym bardziej że ceny produktów którymi byłam zainteresowana również wzrosły  🙄

[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnwarn.gif[/img] potrojny brak edycji postow
Czyżby właścicielka sklepu BECKERSPORT pojawiła się na forum 😉?
ilosc bonow byla ograniczona na pelny asortument, po prosbach osob chetnych wznowilismy bony, jednak budzet tez ma swoje granice, stad sa wprowadzone pewne ograniczenia


prosty przyklad np producent samochodow wypuszcza serie 50 szt tanszych modeli w akcji reklamy, jak one sie sprezdaja i nadal sa chetni na to to jak znajda sie srodki na dalsze sponsorowanie zakupow, to wypuszcza kolejna serie taka sama lub zmieniona, na innych warunkach, ale tez atrakcyjna - jasne jest chyba takie postepowanie ?


jak nie to piszcie, to bede dalej tlumaczyc

[quote author=horse_art link=topic=15196.msg1444422#msg1444422 date=1340825510]
troche hamstwo z tymi podwyżkami cen i teraz droższymi bonami ;/ zaczyna sobie sklep anty-reklame robić ;/

a powiedzcie "Przekaz/Przelew bankowy forma uniwersalna"  to taki przekaz co sie na poczcie płaci? chciałam kupić bon ale nei chce placic z konta bankowego....
[/quote]
Też mam takie wrażenie, jeśli chodzi o użytkownika moniland 😉
Monilandprzeczytaj regulamin i nie umieszczaj postów jeden pod drugim  😉
ksiazki sie wyprzedaly, stad zostala narazie kategoria zaznaczona na czerwono - niedostepna, ze wzgledu na to aby nie bylo problemow, niestety kto pierwszy ten lepszy w takich przypadkach

nie mozemy tez gwarantowac dostepnosci 200% jak jej nie ma w magazynach, tak jest z niektorymi produktami niestety

Chciałam kupić książki, ale właśnie zobaczyłam, że cała kategoria Literatura zniknęła  🤔
edit. Ja planuję poczekać trochę z zakupami, to może ceny spadną do tych pierwotnych 😁
Moniland - skąd ten skok cen na pasze ?
dokladnie - tu w tych ofertach nie ma zadnego spisku, zawsze sie trafi neistety jakas czarna owca, ktora potem psuje dobry klimat

trafiaja sie czasami bledy, ale one sa do wyjasnienia, tylko troche zrosumienia, jak w ciagu jednego dnia otrzymalismy ok 200 zamowien, i wszyscy chca miec od razu odpoweidz i zamowienie i wszystko wogole, a zrozumienia nie maja nic, to potem wychodza jakies bzdurnme historie i niepotrzebne zgrzyty - w tej ofercie nie ma zadnego spisku, robimy to dla koniarzy od koniarzy 🙂 nie ma tu zadnego podstepu jak sie to konkurencji nie podoba to trudno, mogli sami wpasc na taki pomysl, jak nie chca to niech teraz sie nie awanturuja


podsumowujac - jest to akcja reklamowa - beckersport.pl - kazdy moze teraz jeszcze skorzystac - oferta oczywiscie limitowana, pierwsza edycja sprzedala sie w przeciagu praktycznie 1 dnia

druga edycja jest troche zmieniona, ale 50% na produkty - takiej oferty chyba nigdzie nie znajdziecie, a asortyment powieksza sie z dnia na dzien

pozdrawiam
Monika Becker

Ludzie jak jest okazja to szukają spisku, Ja to korzystam   😂
ale jesli est opcja ze promocja jest tylko na iles tam sztuk, to powinna się znależć taka informacja "promocja do wyczerpania zapasów - - x sztuk"
a bon jest wazny 3 miesiace, na caly asortyment. bez dodatkowych reguł. wiec co? jak za 2 mieś. bede chciala zrealizowac to się okaże że nic nie moge kupić?
kupilam, bo chce koknretną rzecz. którą chcialam juz wczesniej, na ktora mialam miec znizke ale jakos tak sie kontakt urwal po tym jak pytalam o rozmiary.
i co? nei bede mogla tego kupic bo się nagle okaze ze bon na wszystko ale nei na wszsytko bo wlasciel zaplanowal sobie tylko 1 szt np tak sprzedac? choc zareklamował inaczej?
w takim wypadku, to jak coś jest w sklepie to na to kupon ma dzialac, jak ma nie dzialac, to tego powinno nei być w ogóle. inaczej to celowe wprowadzanie w bład. a to juz ...
tak, jak najbardziej i nie mam tu nic do ukrycia, pisze po to aby zdementowac niektore nieprawdziwe wypowiedzi 🙂


skelp jest i jego oferta rowniez na miejscu - (adres jest do znalezienia dla chętnych w sieci bez najmniejszego problemu ... Q) wiec jak ktos nie wierzy to zapraszamy na 200m2 pow. zapelnionej towarem


Czyżby właścicielka sklepu BECKERSPORT pojawiła się na forum 😉?
Jeżeli sklep anuluje mi zamówienie bez słowa wyjaśnienia. Następnie odpisuje po mojej interwencji mejlowej i telefonicznej, że mogę sobie zamówić coś innego niż pasze( a paszy nie zamawiałam), (bez wyjaśnienia, że należy wpisać kod kuponu do wiadomości przy zamówieniu, bo inaczej będzie nas sklep informował, że kupon jest nieważny) następnie sugeruje, że mogę się starać o zwrot pieniędzy za kupon jeżeli mi się nie podoba, to chyba nie jest czysta gra i można tutaj mówić o mijaniu się z prawdą. Mam prawo myśleć, że ktoś mnie oszukuje, bo jednak wpłaciłam pieniądze za kupon a jego realizacja zgodna z ofertą z dnia wczorajszego nadal stoi pod znakiem zapytania. Nie tego oczekiwałam od promocji, a raczej, że kupuje kupon, zamawiam co jest na stronie, odbieram płacąc za różnicę i zostają tylko miłe wspomnienia.

Napisze jutro jeżeli sprawa się wyjaśni, bo na razie czekam zgodnie z sugestią sklepu.
sytuacja rzeczy dostepnych zmienia sie z chwili na chwile nie mozemy zagwarantowac dla wszystkich wszystkiego w promocji - promocje caly czas se zmieniaja, nadal sa dostepne w sklepie, wiec nie rozumiem skad taki przejaw agresji

jezeli ide do sklepu i jest jakas bluzka w promocji ale ja sie zastanawiam nad nia tydzien i po tygodniu przyjde i juz jej nie bedzie w promocji to robie awanture w sklepie ? hm.... chyba nie, mam do wyboru albo czekam na wznowienie promocji albo kupuje cos innego itd - np tiger teraz jest w promocji - czy jest napisana ilosc szt i jak dlugo - nie, jak dzis kupie rto bede miec , jak nie to moze jutro beda jeszcze te produkty, a moze na polce pojawi sie ten sam produkt ale juz bez promocji, ale tak to juz jest z promocjami jak sa to nalezy z nich korzystac - w zwiazku z takim obuzeniem - co sadze ze jest niepotrzebne specjalnie dla was jutro zrobimy dodatkowe promocje na koszt sklepu, czyli kolejny dla was sponsoring - mam nadzieje ze to docenicie tym razem pozytywnie a nie jak do tej pory "wykrzykiwaniem"


odn 3 m-cy jak najbardziej 3 m-ce macie na realizacje zamowien - nie ma z tym zadnych problemow, nie jestem tez w stanie powiedziec co bedzie w promocji za tydzien ani za miesiac, albo czy wkoncu otrzymamy jakis produkt ktorego teraz nie ma na magazynach u producentow - ale dziewczyny nawet jezeli chcemy - a chcemy - to nie uda nam sie przeskoczyc wszystkich problemow jakie napotykamy, chos staramy sie aby wszystko bylo dobrze, i kazdy klient byl zadowolony , bo wkoncu o to nam wszystkim chodzi

[quote author=horse_art link=topic=15196.msg1444707#msg1444707 date=1340834519]
ale jesli est opcja ze promocja jest tylko na iles tam sztuk, to powinna się znależć taka informacja "promocja do wyczerpania zapasów - - x sztuk"
a bon jest wazny 3 miesiace, na caly asortyment. bez dodatkowych reguł. wiec co? jak za 2 mieś. bede chciala zrealizowac to się okaże że nic nie moge kupić?
kupilam, bo chce koknretną rzecz. którą chcialam juz wczesniej, na ktora mialam miec znizke ale jakos tak sie kontakt urwal po tym jak pytalam o rozmiary.
i co? nei bede mogla tego kupic bo się nagle okaze ze bon na wszystko ale nei na wszsytko bo wlasciel zaplanowal sobie tylko 1 szt np tak sprzedac? choc zareklamował inaczej?
w takim wypadku, to jak coś jest w sklepie to na to kupon ma dzialac, jak ma nie dzialac, to tego powinno nei być w ogóle. inaczej to celowe wprowadzanie w bład. a to juz ...
[/quote]
Pytałam o ceny pasz. Odpowiesz ?
moniland masz rację ale za bardzo utożsamiasz sklep internetowy z stacjonarnym. jeżeli zamówiłam rzecz Y i jest napisane że czas oczekiwania do 7dni to rozumiem że zamawiacie ją w magazynie, czy u producenta i w przeciągu 7dni ją macie, a najlepiej ja w domu 🙂. Ja moje rzeczy zamówiłam i chce je, a nie inne choćbym miała czekać miesiąc 🙂

Ostatnio zamwiałam w eq-eq rękawiaczki na które czekałąm 6 tyg  😂 . Ale wszystko miło wyjaśniłyśmy z sklepem i jest extra, a rękawiczki w końcu mam 🙂 .
no ale, ze jakie problemy macie z ta pasza? w UK juz jej nie produkuja, czy tiry do Polski nie jezdza? W kraju zapewne tez magazyny z pasza Spillersa wieja pustkami? Dostalam od Was 2 pdf'y potwierdzajace moje zamowienie wiec czekam na jego realizacje.
Tylko prosze o odpowiedz jasna i konkretna: Dostane ta pasze czy nie?
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się