Młode Konie

zajrzyj jej do "paszczy" , a jak sobie nie da to spróbuj się przyjrzeć jak ziewa,
moja wyglądała komicznie na początku, jak ludzki sześciolatek  😁
zabeczka17   Lead with Ur Heart and Ur Horse will follow
21 grudnia 2009 18:16
armara to nie głupi pomysł hehe dzięki  🙂 Moja młoda podłapuje ludzkie ziewanie 😀 ja ziewam i po chwili ona 😀😀😀 Obczaję te jej ząbeczki 🙂
Averis   Czarny charakter
21 grudnia 2009 18:16
'Mój' pierwszy źrebak nie doczekał niestety zmiany mleczaków i jestem nieco zielona w tym temacie. Kiedy i co się wyżyna- wiem, ale jeśli chodzi o objawy, to muszę się doedukować. Będę czujna  👀
zabeczka17   Lead with Ur Heart and Ur Horse will follow
21 grudnia 2009 18:18
Averis   dlatego ja pod choinkę zażyczyłam sobie ,,Hodowlę koni" pruskiego 🙂 tam powinny być takie informacje kiedy i w jakim okresie ząbki się wyrzynają i jak reaguje koń 🙂 Trzeba się dokształcać 🙂 Na weterynaryjną mnie jeszcze nie stać ale kiedyś na pewno 😀
Na weterynaryjną mnie jeszcze nie stać ale kiedyś na pewno 😀

ale wet u nas przeciez dzienna, bezpłatana też 😉

a jak ktoś ciekawy to mogę skany z książki od anatomii własnie na temat zębów 😉
Averis   Czarny charakter
21 grudnia 2009 18:26
armara Ale to o ksiązkę weterynaryjną chodziło 😉
oj, przepraszam w takim razie  😡
ushia   It's a kind o'magic
21 grudnia 2009 18:32