Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

a wiecie może gdzie są numery do śledzenia paczek?  😜
Mój Rekreant startujący LL i L od zawsze wygląda jak Totillas...  😜 Nie - Crazy Quick bo on w skokach :P  🚫


Wszak jeździectwo to elegancki sport. Teraz ten slogan nabierze nowego wymiaru  😁 😁 😁
A ja bardzo się zastanawiam jak to jest kiedy robiłam zamówienie cały czas kontaktowałam się ze znajomą, ona akurat była w tej puli co nie otrzymała od razu kodu, lecz ja dostałam go od razu lecz zwlekałam do 10:51 (bo bym zrobiła od razu) przez te Veredusy. Ona za to zrobiła 13 ileś zamówienie, wybrałyśmy obie pobranie i obie ups, miała co prawda mniej w koszyku niż ja i mniejszą kwotę, (sama wszystko co wrzuciłam do koszyka, sprawdzałam że jest wszystko na stanie i było) i ona już wczoraj dostała sms że wysłane, a mi powiedział konsultant że może być moja paczka wysłana nawet za tydzień... a gdy spytałam o weryfikacje zamówienia to powiedziano mi że nie jest to możliwe (Okej rozumiem mają dużo pracy i  w ogóle wiec na to nie zwracam uwagi) .
To ja teraz nie wiem dlaczego tak, nic takiego nie zamówiłam co by mogło tak mi przedłużyć zamówienie... I dostaje  🤔wirek:
Bo nie wiem, niby po kolei, a potem mi powiedzą że coś z mojego zamówienia poszło do kogoś innego bo jego paczka była wcześniej wysłana, choć zrobiłam wcześniej zamówienie?  😕
Vendettka Skoro tak to jest to troszkę niesprawiedliwe, bo powinno być jednak po kolei. Tak samo nie powinny rzeczy z naszych zamówień zostać sprzedane w stacjonarnym skoro zamówiłyśmy jeszcze przed otwarciem sklepu. Ale szczerze mówiąc mam coraz gorsze przeczucia :/
Sivens no właśnie... Powiem Ci że ja też mam cały czas jakieś złe przeczucia nie wiem dlaczego, ale piszę z kilkoma znajomymi właśnie i wiadomo że dostaje informacje jak tam u nich z zamówieniem, jak ona mi pokazała swojego sms, to nie wiem co myśleć bo cały czas starałam sobie wyjaśnić że po kolei i że dostane szybko swoje zamówienie, bo wzięłam rzeczy które były na stanie zgodnie z informacja na stronie, nawet po zamówieniu swoim sprawdzałam i wszystko co kupiłam jeszcze było, czyli nie zgarnełam ostatnich sztuk...
Słowo wyjaśnienia: Wszystkie problemy z kolejnością i zakupami sklep stacjonarny/internetowy wzięły się stąd, że Wasze zainteresowanie wielokrotnie przekroczyło "statystyczny" dzień dla sklepu i... nasze systemy kilka razy padały i wstawały (zarówno strona internetowa jak i system obsługujący zamówienia - były momenty gdy nie było synchronizacji), stąd zamieszanie.  😵 Naprawdę robimy co możemy...  🤔wirek:
Sivens moje zamówienie dzisiaj zostało wysłane a zamawiałam je koło 11, więc może twoje też niebawem wyjdzie  :kwiatek:

EquishopPL a co z numerami nadawczymi paczek?
[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnwarn.gif[/img] Brak edycji postów
Dominika.J ja też zamawiałam jeszcze przed 11 przed otwarciem sklepu stacjonarnego, wszystko przeszło dostałam mailowe potwierdzenie. Nie fajnie byłoby gdybym teraz dostała maila że część rzeczy jest niedostępna. Ładne mi po kolei skoro zamówienia z 11 zostały już wysłane a ja czekam 🙁
ola8719.... patrz dwie wiadomości wyżej - odpowiedź na Twoje wątpliwości
Dominika.J  każdy kto podał e-mail powinien dostać maila z numerem od firmy kurierskiej
ola8719.... Ja i Sivens to samo przed stacjonarnymi zrobiłyśmy zamówienie i czekamy cały czas, oby wysłali nam paczuszki jak najszybciej w całości  👀
Vendettka Dokładnie, ja tak samo. Jeszcze długo po złożeniu zamówienia sprawdzałam dostępność tych rzeczy na stronie i były. Gdyby ich zabrakło, bo inni byli pierwsi i się spóźniłam to ok, ale jeśli zabraknie, bo poszły do kogoś kto zamówił 2 h po mnie to już zdecydowanie niefajnie :/

EquishopPL Rozumiemy, wiemy, że macie urwanie głowy. Ale też każdemu zależy na zamówieniu stąd teraz taki ból d*** 🙂 Szczególnie, że już była radość, że się udało zamówić i wszystko jest, a teraz już wielka niepewność czy cokolwiek do nas dotrze.

Dominika.J Mam nadzieję :P
EquishopPL Dzięki za odpowiedź, w takim razie czekam na maila od UPS 😀

Sivens Trzymam kciuki 😀
Moja właśnie wysłana  😅 czyli wszystkie obawy były na wyrost. Trochę się tu nawzajem nakręciłyśmy  🤔wirek: Ale się cieszę  🤣
Vendettka Daj znać co z Twoim zamówieniem.
Przyszła <3


EquishopPL Uwielbiam was <3
Sivens super! 😀 To czekamu do jutra na przyjście paczki  😍

Pauolo W końcu się doczekałaś 😀
Sivens, oczywiście, zbiorowa histeria  😁
Ale czemu się dziwić przy takiej promocji??  😜
Mi też się chyba udało ze wszystkim, co zdążyłam zamówić , bo paczka wysłana i nie ma informacji o brakach  😅  😍
Wzięłam in-postem (łatwiej mi z paczkomatu odbierać) i znowu to czeeekanie jaaa  👿
hihihi
nadal mam nastrój dziecka przed otwarciem prezentów spod choinki
Dzięki EquishopPL. Jesteście wielcy!!  :kwiatek: 💘

ola8719.... Ja i Sivens to samo przed stacjonarnymi zrobiłyśmy zamówienie i czekamy cały czas, oby wysłali nam paczuszki jak najszybciej w całości  👀


Zależy . Warszawę otwierają na prośbę klienta  🤣 Mają SOS Equishop  😁
Dominika.J nie to, że sie doczekać nie mogłam, poprostu nie wiedziałam czy aby na pewno kurier już nie był  🏇
U mnie to chyba zły omen skoro dostajecie paczki przede mną  🙁 no cóż szkoda tylko że nic nie można się dowiedzieć  propo swojego zamówienia
Sivens Nadal nic  🙄 😕 A czekam i czekam... Mogłabyś mi na pw napisać co mniej wiecej zamówiłaś? (musze sobie przeanalizować) może za mało wydałam?  😁

ola8719.... Znam Twoj ból... mam to samo..
_Gaga haha dokładnie, histeria :P co się uspokoiłam to weszłam tutaj i znowu panika 😀 Ale no właśnie... co się dziwić. Wszystko co zamówiłam miałam w planach od jakichś 5 lat tylko ciągle coś... a to wyprzedaż eskadrona (a to zobowiązuje :icon_rolleyes🙂, a to potrzebniejsze rzeczy, a to koń sprzedany, następny koń jest młody, więc też bez pośpiechu, no i nagle taka okazja życia 😀

EquishopPL Dziękuję  :kwiatek: Gdybyście jakimś cudem planowali powtórzyć taką promocję to zgłaszam się do pomocy 😉

Vendettka Zaraz Ci puszczę PW

A mi delikatnie rzecz ujmując entuzjazm opadł... polowałam na pasze, zamówiłam 10 worków. Dostałam maila, że pasze są ale wysyłka nie będzie kosztować 50 tylko 250zł... no dobra, miałam się wybrać w tamtym kierunku, to stwierdziłam że podjadę. Wtedy dostałam info, że jednak jej nie ma na stanie...
edit. literówka!
Livia   ...z innego świata
29 czerwca 2016 13:13
Ja tylko przypomnę o zasadzie zwięzłości - jeśli macie pytania do Equishopu odnośnie waszych zamówień to prosiłabym od tego momentu przenieść się na PW, a nie pytać tu w wątku.
dzikaświnia   Dzik jest dziki, dzik jest zły. Dzik ma bardzo...
29 czerwca 2016 13:18
jaskierkowa, nie masz sie czego bać nawet jeżeli w zamieszaniu bedziesz miała płatność za pobraniem. Odmów przyjecia paczki, skontaktuj sie ze sklepem i zdejmą pobranie a kurier przyjedzie następnego dnia. Luz...
moje jedno zamówienie, z godziny 11😲4 ma status zamówienie potwierdzone- w realizacji, nie dostałam jeszcze żadnej informacji czy czegoś nie ma i kiedy zostanie wysłane, ale patrząc na to ile equishop ma teraz roboty grzecznie poczekam do czwartku 🙂 nie bombardując ich mailami i telefonami

Equishop brawo za udźwignięcie akcji promocyjnej, bardzo pozytywnie świadczy to o sklepie  😅
Ja już po raz kolejny czuję się klientem niegodnym equishopu.... Zamówienie złożone przed 11, wysłana 1/3 zamówienia... brak możliwości kontaktu, w jednym mailu pasze są, w kolejnym nie... Poprzednia taka mega wyprzedaż była ponad rok temu, wtedy usłyszałam że chcę być za cwana i oni mi nie sprzedadzą, bo to na handel... tym razem nie wiem co... faktem jest, że chyba coś robię źle... za mało, za dużo? złe produkty? no nic... Zamawiam często w PE na promocji -40% i mimo że sklep zagraniczny, to jakoś zawsze wszystko dociera, można się dodzwonić i odpisują. No nic, przykro mi i tyle, bo najpierw dostałam potwierdzenie na całość potem zostało wysłane na 1/3...
🚫
rozkręciła się tu dyskusja na temat sklepu, kompletnie nie związana z tematem postu.
My też dostałyśmy potwierdzenie na całość że wyslano, a okazuje sie, że z Veredusa prawie nic nie dostaniemy. Szkoda tym bardziej, że dotrą rzeczy zamówione przez jedną osobę, a reszta nie dostanie z zamówienia nic, pomimo że każdej kod przysługiwał. Myślałyśmy, że wygodniej będzie puścić to jedną pączką, ale to był jednak błąd. I szkoda przede wszystkim dlatego że osoby które złożyły zamówienie po nas swoje ochraniacze dostały / dostaną, a my pomimo że byłyśmy szybsze nie dostaniemy bo zabrakło :-(
Wiesz co Sivens nie wiem czy zabrakło czy to jednak taka zagrywka, coby za dużo nie stracić...
Ja zrobiłam też dosyć spore zamówienie i to szybko, a ostatecznie dostanę 1/5 całości... Co ciekawsze, niektóre z zamówionych rzeczy są dalej na sklepie internetowym.
Z Veredusa nie dostanę nic, mimo że byłam zapewniona że raczej moje zamówienie powinno dotrzeć w całości i nie powinno być żadnych problemów...
Więc nie wiem czy zamówienia na pewno były kompletowane wg kolejności wpływania, po części chyba w ogóle nie były kompletowane...
Odbiegając od tematu, czy rzuciła Wam się może w oczy promocja na kaski KED? Jeśli tak to bardzo proszę o informację, gdzie mam szukać rabatów  :kwiatek:
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się