Derki

quantanamera, bez przesady z tym smartfonem. GPS nie musiałby mieć aż tyle aplikacji. Ot właśnie np. pomiar temperatury + GPS i wystarczy, dane i tak przetwarzałaby apka w telefonie czy komputerze. O i możnaby dzięki temu sprawdzać ile czasu koń na pastwisku chodzi, ile biega a ile śpi / je (pozostaje we względnym w bezruchu). Wydaje mi się (nie znam się, teoretyzuję), że to by nie było bardzo wielkie, ale oczywiście wymagałoby karty SIM (to teraz przecież nie są wielkie koszta) oraz ładowania (tu rozsądnie byłoby mieć 2-3 baterie i wymieniać). Mi się sam gadżet podoba - jako gadżet , nie jako super hiper system śledzenia konia i pomiaru parametrów życiowych 😉

O dla psów już coś takiego jest:
http://waruj.pl/lokalizator-dla-psa-na-obroze-tk-star.html

o a tu jakiś mały taki (może gdzieś by się dało do kantara podczepić?)
http://www.enexus.pl/pl/p/Mini-lokalizator-GPS-TK102/481

Ja bym sobie pod choinkę takie coś z ciekawości babskiej chyba kupiła  😜 (oczywiście kwestia ceny)
Dziewczyny w co ubrać konia na czas transportu? Będzie jechać ponad 2 godziny, temperatura obecna max 7 stopni w ciągu dnia, koń stoi w 150g. Czy plandeka z polarem będzie ok, czy lepiej sam polar?
Kaarina, polar 😉
Dava nie, ja nie zamierzałam tego kupić, bo zwyczajnie nie potrzebuje, ale ciekawa byłam czy ktoś ma i używa 😉
Condina   Charakter, Charisma, Klasse.
05 grudnia 2015 22:01
jaką półderkę możecie polecić na teren, na ogolonego konia? Softsehll czy raczej polar, czy jeszcze cos innego?
Ale chcesz w derce jechać w teren?
Zorilla, w półderce - ja nie widzę problemu w jeździe w teren w pół, czy nawet w całej derce...

Condina, jeśli zamierzasz jechać nie tylko na spacer, pomyśl może o jakiejś konstrukcji Jarpola. Jarpol ma ciekawą ofertę derek do jazdy. Co więcej ich derki są wystarczająco ciężkie aby nie odfruwać przy pierwszym zakłusowaniu 🙂