Kącik luzaka

Witam. Mogłybyście mi podpowiedzieć drogie Panie, czego trzeba, żeby zostać luzakiem? Uczę się w gimnazjum i w przyszłości chciałabym właśnie zostać luzakiem. Jeżdżę konno od 4 lat, podobno nawet dobrze mi idzie. W moim pytaniu chodzi głównie o umiejętności, wiedzę oraz studia. Proszę o pomoc.
poważnie??  😵 😵 😂 😂
poważnie??  😵 😵 😂 😂


Tak poważnie i nie widzę tu powodów do śmiechu :>
Trzeba najpierw zdobyć jakieś podstawowe umiejętności jeździeckie. Brązowa odznaka na początek wystarczy.
A potem postarać się o praktykę u jakiegoś zawodnika.
Jakie macie sposoby na radzenie sobie z siwymi brudasami? 🙂
Wiadomo przez tyle lat pracy zaczyna się kombinować z możliwie skutecznymi i szybkimi sposobami ogarnięcia przedstawicieli tej maści 🙂
Na szczęście nie zdarzało mi się luzakować zawodnikom z siwkami,ale w stajni fajny i szybki efekt dawało szare mydło. Na nieduże żółte plamy idealne.
Na siwki nie liczac sprayow i szamponów wybielających to pomocny jest węgiel!! tak zwykły węgiel jakim grilla sie rozpala. schodzą żółte plamy. Dostępne są też specjalny "pumeksy" podobno spirytus pomaga tez. U mnie na małe plamy wystarcza wilgotna gąbka.
Constantia   Adhibe rationem difficultatibus
27 maja 2012 20:10
Na nieduże plamy na siwkach dobrze sprawdzają się chusteczki nawilżane dla niemowląt 🙂 Na większe zabrudzenia stosuję szampon do siwych na sucho.

Co do pracy luzaka. Osoba musi być ogarnięta zorganizowana oraz szybko się uczyć. Każdy zawodnik ma swoje przyzwyczajenia i trzeba się dostosować. Duże znaczenie ma to na kogo się trafi. Im bardziej wymagający zawodnik, tym ciężej, to wiadomo. Trzeba z góry ustalać zakres obowiązków, bo niestety często obowiązki są dorzucane najpierw co jakiś czas a potem okazuje się, że jakimś cudem weszły w nasze obowiązki i pracy robi się z czasem dużo więcej. Nie chcę żeby ktoś pomyślał, że namawiam do lenistwa. Po prostu najczęstszym czynnikiem rezygnacji z tego zawodu jest przemęczenie i wypalenie.