sklepy internetowe

plus dla animalia i animavet. Zawsze bezproblemowo, wszystko dopięte na ostatni guzik.  :kwiatek:
Jednak nie przyślą mi z Okseru czapraka... Ale  18 dni się naczekałam i napisałam, aby uzyskać info, że jednak nie ma. ciekawe kiedy dostane zwrot kasy na konto 🙄
rybka   Różowe okulary..
22 grudnia 2012 16:33
Mega + dla Pana Podkowy, w czwartek zamówiłam, w piątek wysłano w sobotę konik już na obiad wcinał  👍 + też dla DHL i przemiłego Pana Kuriera ( człowiek ogarnięty, miły i konkretny a ja myślałam, że tacy kurierzy to tylko w animalia.pl, a tu taka miła niespodzianka  🙂 )
malinowaa   Życie zaplątane w końską grzywę...
23 grudnia 2012 00:23
OLBRZYMI - dla Oksera, złożyłam zamówienie 25.10, potem kręcili, że chwilę się to przeciągnie, bo owijek nie mają, potem jednak, że czaprak musi im przyjść z hurtowni, potem była cisza. Telefon ode mnie, tłumaczenie, że oni muszą sprowadzić ten czaprak z powrotem do produkcji (?!) i za tydzień wyślą. Mijają kolejne 2. "Ach. tak... Dostanie od nas Pani gratis". Po 3 tygodniach tata zaczął dzwonić do nich codziennie i przypominać za co może ich zgłosić.


Paczkę dzisiaj dostałam.
Bez prezentu. ;c
Czy kupował ktoś z http://www.marstall.pl/sklep/ ? Ten sklep w ogóle działa?
Jakieś dziwne to - za przesyłkę pobraniową mam 0zł koszt dostawy, nikt na maile nie odpowiada, w sumie nie wiem czy zamówienie w ogóle do nich dotarło...  🤔wirek:



Sklep jak najbardziej działa, w zeszłym tyg wysyłałam zamówienie na maila i już mam paszę u siebie.
Spróbuj zadzwonić do pani Agnieszki, kontakt telefoniczny wypada u nich lepiej  😉
Moon   #kulistyzajebisty
23 grudnia 2012 16:38
Louisa... już pisałam, że faktycznie dzadzwoniłam i wszystko szybko i miło załatwiłam, ba, mesz już też dostałam  😉
heh... tak to jest jak się czyta pomiędzy końmi, ubieraniem choinki i ozdabianiem ciasteczek  😉
Nie doczytałam  😡
Livia   ...z innego świata
24 grudnia 2012 09:13
Czy ktoś jeszcze miał problem ze zwrotem pieniędzy ze sklepu Okser? Niestety, jak do tej pory było ok, tak teraz zamówienie złożone na początku listopada, nie dotarła jedna rzecz, w połowie grudnia zażądałam zwrotu pieniędzy za tą rzecz i do dziś cisza...
Czym ich mogę "przyspieszyć"?
"W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty."
Jesli masz jakies wątpliwości skontaktuj się z biurem ochrony praw konsumenta 😉
PumCass   zachowaj zimną krew!
24 grudnia 2012 11:55
Livia ja miałam ostatnio problem z Okserem, nie chcieli mi zwrócić pieniędzy, nie odbierali telefonów więc wysyłałam im codziennie po kilka maili z żądanie zwrotu pieniędzy. Można też pogrozić policją  😉 U mnie pomogło  🙂
Nie lubię pisać takich maili, ale chyba jednak trzeba będzie ostrzej napisać do okser.pl! Sama czekam na zwrot kasy.
PumCass   zachowaj zimną krew!
24 grudnia 2012 15:54
siwaaa ja też nie lubię, ale co zrobić kiedy olewają ludzi, gdy ci piszą do nich z prośbą o zwrot pieniędzy  🍴
Raz napisałam, zwyczajnego maila z prośbą o zwrot na takie a takie dane, potem po 4 dniach napisałam kiedy będzie zwrot- także grzecznym tonem. W czwartek wieczorem już ostrzej będę musiała zadziałać.
Livia   ...z innego świata
25 grudnia 2012 10:10
Dewizka, PumCass, siwaaa, dzięki za porady dziewczyny. Próbowałam się wczoraj dodzwonić ale Okser nie pracował, spróbuję po świętach... chciałabym zamknąć tą sprawę do Nowego Roku, ale chyba się nie zapowiada 🤔
W każdym razie będę ich bombardować mailami i telefonami.
ogromny plusik dla http://www.sklepgazela.pl/ wszystko co chcesz zorganizują, jeszcze sie nie zdarzyło ,żeby czegos nie mogli sprowadzić 👍  🏇 😅
Plus dla http://konik.com.pl -  szybka wysyłka, bezproblemowy kontakt  😉  🙂
Livia ja na zwrot pieniędzy z oksera czekałam ze 3 m-ce 🙁 pisałam, dzwoniłam i nic nie pomagało 😕 od tej pory obiecałam sobie, że żeby to był jedyny  i ostatni sklep na świecie nie zamówię u nich już nic nigdy więcej 😀iabeł:
Livia daj znać jak coś zdziałasz!

Ja z powodu mini kontuzji, pomyślałam ze skoro pieniędzy na koncie jeszcze nie mam, to może zamiast zwrotu przyślą mi żel -równowartość towaru, którego nie dostałam. Ciekawe co mi odpiszą...  🙂  Jeśli w ogóle odpiszą. 🙂
Ja szczerze powiem że nie miałam problemu ze zwrotem pieniążków z oksera, ale to było jakoś w wakacje. Proponuję faktycznie powołać się na ustawę- wówczas powinno pójść gładko- żaden przedsiębiorca nie będzie chciał płacić odsetek🙂
Livia   ...z innego świata
26 grudnia 2012 12:28
siwaaa, ja mam właśnie taki plan beta - zażyczyć sobie coś w podobnej cenie. Jutro będę dzwonić - jakoś telefony wydają mi się pewniejsze niż maile...

haruś, o kurcze, mam nadzieję że u nas pójdzie szybciej...
Mega + dla Animavet i Skoczka,profesjonalne podejście do klienta.
Mega PLUS dla sklepu Bergo za bezproblemowe i szybkie zamówienie za granicę
Nigdy więcej Okser.pl !! Wielki MINUS!
Na żaden z 6 maili nie dostałam odpowiedzi. Teraz napisałam na GG i dostałam informacje, że maja  14dni na zwrot ( wypisana cała regułka  🙄  ). W takim razie czekam do przyszłego czwartku.

Dziewczyny, a wy dostałyście jakieś info?
Livia   ...z innego świata
28 grudnia 2012 09:58
siwaaa, próbowałam się wczoraj i dziś dodzwonić, ale nie odbiera tam nikt... mówisz, że na gg odpisują?
Tak, na GG odpisują, tzn na jeden numer.
Dokładnie na ten: 2443730

Livia   ...z innego świata
28 grudnia 2012 10:01
siwaaa, dzięki, dobrze że gdzieś mam jeszcze stare gg, spróbuję tam uderzyć...
Daj znać co odpisali. Pewnie dostaniesz tą samą regułkę co ja. Dodatkowo Pani prosiła aby na ich maila przypomniała dane do zwrotu ( gdzie na ich stronie przy ostatnim statusie są wszystkie dane).
Moon   #kulistyzajebisty
28 grudnia 2012 10:05
Odnośnie Oksera...
http://www.okser.pl/nas-pm-23.html

Dziś możecie uderzać bezpośrednio do sklepów stacjonarnych, ale dziewczyny Wam tam wiele nie powiedzą, bo one nie mają wglądu w zwroty $, tylko szefostwo.
Czy zamawialiście coś ze sklepu: http://hippika.pdm-promo.pl/sklep/index.php

Mają fajne promocje na książki, ale nigdy stąd nic nie zamawiałam, a sklep też mało popularny.
czy ktoś wie, czy numer podany na stronie jarpola jest aktualny? Próbuje się dodzwonić od tygodnia i nikt nie odbiera 🙁 mają jakąś przerwe świąteczną?
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się