sklepy internetowe

mils   ig: milen.ju
14 stycznia 2014 20:38
equi.dream dzięki. Kurczę, średnio mi się to podoba. :/

edit. O proszę, na fb przeczytali moją wiadomość, koło 10 minut temu. Ciekawe czy na tym się skończy, mam nadzieję, że nie. 👀
Ja niedawno pisałam do Daw-Maga z prośbą o wymiary nachrapnika i  pomierzyli i odpisali mi tego samego dnia
mils   ig: milen.ju
14 stycznia 2014 20:56
Nie wiem, to może to kwestia tego, że mój problem jest chyba rzadko u nich spotykany i muszą się zastanowić...
ze sklepów internetowych moge polecić    passion-horse.pl    sklep raczej mało znany ale znalazlam tam super kamizelke, niedostepną nigdzie indziej. Przesyłka doszła na drugi dzień, co prawda kontakt słaby ale zamówienie zrealizwane no i brak spamu na skrzynce ;P cenowo nie wypadają jakoś super ale jesli komus cos potrzeba to warto
animalia.pl -  mega plus. Termin oczekiwania był 5-7 dni, po prośbie telefonicznej dopisano do zamówienia PILNE i uwinęli się przed czasem. Super kontakt.
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
16 stycznia 2014 20:35
duży + dla animavet Panie zawsze bardzo miłe i pomocne. Rezerwują mi pasze przez telefon  😉
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
17 stycznia 2014 13:13
+ dla bergo

Bardzo dobry kontakt. Wysyłka zgodnie z ustaleniami. Jestem na prawdę zadowolona  :kwiatek:
ogromny + dla amigo-konie.pl
nie dość, że byłam trudnym klientem (wymiana bryczesów, kombinacje (vel marudzenie) telefoniczne który model będzie mi pasował) to jeszcze dostałam mnóstwo gratisów  😀
a przesyłki tak ekspresowe, że jestem w szoku (wczoraj w południe ostatnia rozmowa, dziś reszta zamówienia u mnie - Amigo jest z Krakowa, ja mieszkam w Szczecinie...  😲 )
[quote author=_Gaga link=topic=81.msg1982871#msg1982871 date=1389987350]
Amigo jest z Krakowa[/quote]
W Krakowie jest sklep stacjonarnym, ale sklepem internetowym zajmuje się Będzin (śląsk). Ja osobiście wolę kontakty z wersją internetową tego sklepu niż z wersją stacjonarną  😉
Moona fakt, dzwonię do Będzina... tak czy siak paczka w jakieś 18 godzin od zamówienia u mnie 🙂
Na przesyłkę z innego sklepu czekam 2gi tydzień, choć fakt faktem na stronie było napisane, że czas oczekiwania do 14 dni to nie marudzę  😉
PLUS dla http://www.sklep.swiatkonia.pl/ .

Wysyłka w miarę szybko ( pod produktami było wysyłka do 24h,zamiawiałam w pt, wysłali we wt po 12, godzinę po tym jak napisałam do nich maila z zapytaniem kiedy wyślą, bo 24h już minęły dość dawno. Paczka przyszła w czwartek ) Tak więc nie ekspresowo, ale i tak szybko, a w dodatku pan ze sklepu zadzwonił do mnie od razu z informacją że danego koloru teraz nie mają i czy może być np inny dostępny. Polecam
strzemionko   w poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały LAS ;)
19 stycznia 2014 14:00
Nie wiem gdzie napisać, więc piszę tu.

Składałam właśnie zamówienie z Bergo, byłam zalogowana, wkładałam wybrane produkty do koszyka i nagle wyskoczył mi komunikat, żebym zalogowała się jeszcze raz. No to tak zrobiłam, bo u mnie z internetem ostatnio ciężko, ciągle rozłącza. Ale to nic nie dało, cały czas mi wyskakuje okienko żebym się zalogowała.
W ogóle nie mogę wejść na ich stronę, bo:
"Połączenie z serwerem sklep.bergo.pl nie jest zabezpieczone i nie powinno być używane do przekazywania poufnych informacji.
Dane przesyłane są w postaci zwykłego, nieszyfrowanego tekstu. Nie ma możliwości potwierdzenia tożsamości serwera.

A przecież normalnie się zalogowałam, już miałam prawie wszystko skompletowane a tu nagle takie coś...

Czy jest na sali informatyk? Będę bardzo wdzięczna  :kwiatek: (promocje nie trwają wiecznie  🤔)
Czy status zamówienia "zrealizowane" w dobrym-koniu, jest równoznaczne z nadaniem paczki kurierowi?
dużo zaległych plusów dla animalii. To, co maja na stanie, zawsze przychodzi następnego dnia. Teraz pasza miała być po 5-7, a czwartego dnia była już u mnie 🙂
strzemionko   w poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały LAS ;)
22 stycznia 2014 10:26
Ogromny + dla Bergo. Co prawda paczki jeszcze nie dostałam ale za taką miłą obsługę  👍
Jakby każdy sklep miał takich pracowników...
safie   Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym termin
22 stycznia 2014 11:17
Plus dla animalii.

Chętnie bym się tam zatrudniła do pakowania tych pancernych paczek  😁
+ dla marstalla i yard equites - jak zwykle niezawodni  :kwiatek:
Zelmutek, tak, choć powinnaś jeszcze dostać maila z potwierdzeniem zmiany statusu zamówienia (zrealizowane/wysłane)
strzemionko   w poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały LAS ;)
24 stycznia 2014 09:50
Kolejny + dla Bergo i dla kuriera K-EX  :kwiatek:
zamówienie złożyłam 19 (w niedzielę), wysłano 23 (wczoraj  😉) a przesyłkę przed chwilą dostałam.
Mimo wielkich mrozów za oknem, paczka z drugiego końca Polski przyjechała do mnie tak szybko.
Polecam!  🙂
Widzę od kilku dni ogłoszenia oksera na Allegro, może się ogarneli. Czyżby Okser - reaktywacja ? Ja mimo wszystko nie zaryzykuję i nawet mnie to nie kusi bo ceny wysokie a equishop już cały ten sprzęt dawno przecenił.
Patrzcie jaki czas, wiadomość od okser.pl  🤣

Dokument, który Pan/Pani otrzymała ma na celu poinformowanie jaki jest przybliżony termin realizacji Pana/Pani zamówienia.

Termin ten może być krótszy niż jest to określone, ale może również się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych. http://www.okser.pl/sklep/na_zamowienie.php Jeśli ten termin będzie się wydłużał zostanie Pan/Pani o tym poinformowany/na osobnym mailem.

Przy każdym produkcie jest okienko, w którym podana jest liczba dni oczekiwania na produkt. Jeśli okienko nie zawiera żadnej cyfry oznacza to, że produkt jest na magazynie i możliwa jest natychmiastowa wysyłka. Liczby odpowiadają liczbie dni oczekiwania od momentu wygenerowania dokumentu. Na dole dokumentu znajduje się przybliżona data realizacji zamówienia.

Jest kilka wariantów w przypadku niedostępnych na magazynie towarów:

    Jeśli wydaje się Panu/Pani, że jest to zbyt długi okres oczekiwania i może Pan/Pani zrezygnować z tego produktu, by zamówienie zostało wysłane możemy usunąć tą pozycję z dokumentu i przesłać nowe poprawione zamówienie z nową kwotą do przelewu.
    Jeśli jest to zamówienie pobraniowe możemy wysłać dostępne produkty, a kwota pobrania będzie pomniejszona o wartość niedostępnych produktów.
    Jeśli już dokonał Pan/Pani przelewu za złożone zamówienie istnieją dwie możliwości:
    * zwrot nadpłaty na Pana/Pani konto (należy przesłać do nas dane tj. nr rachunku oraz dane właściciela rachunku)
    * rozliczenie nadpłaty poprzez Kod Rabatowy - więcej: http://www.okser.pl/kupon zamówienie innego produktu w sklepie z użyciem Kodu z Kuponu Rabatowego (już bez dodatkowych kosztów przesyłki) i połączenie tych zamówień
    * wykorzystanie tego kuponu w przyszłości (kod ważny bezterminowo).

Jeśli zamówienie jest dostarczane na nasz koszt (powyżej 500zł i wpłata na konto) to możemy niezwłocznie wysłać dostępne towary, a pozostałe po otrzymaniu ich od dostawcy.

Jeśli zaistniała jedna z wyżej wymienionych sytuacji i na Pana/Pani zamówieniu pojawiły się pozycje, na które trzeba poczekać prosimy o informację z decyzją odnośnie dalszego sposobu realizacji zamówienia.

Jeżeli po przeczytaniu tego masz jakieś pytania, chętnie na nie odpowiemy.


Dokument, który otrzymałam, zawiera czas realizacji 2 dni (produkt był dostępny od ręki). Zobaczymy  🙂
czy ma ktoś może kod rabatowy do GNL'a i wie że nie wykorzysta ? : )
W GNL jest teraz promocja dla wszystkich chyba jeszcze 3 dni.
malinowaa   Życie zaplątane w końską grzywę...
27 stycznia 2014 22:03
+ dla Bergo 😉
Livia   ...z innego świata
28 stycznia 2014 09:50
Ode mnie kolejny plus dla Bergo za ekspresowe zamówienie i bardzo przyjemne ceny derek 🙂
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
28 stycznia 2014 11:40
MEGA plus dla Bergo. Nie mieli polaru, który zamówiłam, zwrócili mi pieniądze po jakichś 4 minutach od podania numeru konta...
plus dla tofivet - dobry kontakt, szybka wysyłka,
minus dla equiversum - znając już opinię n.t. tego sklepu zamówiłam za pobraniem, mimo to sklep nie kwapił się z wysyłką, więc napisałam maila, że rezygnuję z zamówienia widać im nie zależy 😉
wielki plus dla equishop. wczoraj zamowiłam, dzis doszło.
Wczorajsze konsultacje telefoniczne z Panią to była wisienka na torcie!
Wczoraj o 22  zamowilam w bergo w tej chwili paczka jest w drodze do mnie 😀
joanna_kwiat89   Decyzja oswojenia niesie w sobie ryzyko łez.
29 stycznia 2014 10:47
Ja mam takie pytanie jak to jest z zamówieniami ze strony Jarpol. Chcę zamówić komplet pad + owijki, ale owijek tego koloru nie ma w bezpośredniej ofercie (typu wrzucam do koszyka i już). Jak to wygląda z zamówieniem indywidualnymi owijek pod kolor padu, długo się czeka?

To samo pytanie odnośnie Caball. W ogóle nie ma owijek w ofercie, ale widziałam, że ktoś wrzucał tutaj na forum komplet od nich. Ktoś coś jak z terminami zamówień?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Mam nadzieję, że trafiłam na dobry wątek 🙂
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się