sklepy internetowe

ale to źle? 🙂 chyba żyć w niewiedzy gorzej 🙂
Anafora
a do regulaminu się zajrzało czy się nie chciało ?
Jeśli ktoś odebrał to jako reklamę i coś niestosownego, to przepraszam, nie miałam tego na celu. Pozdrawiam
desire   Druhu nieoceniony...
02 kwietnia 2014 21:34
anafora,  a wystarczy wejść w Twoje ogłoszenia i akurat w nich same buty z oferty sklepu.. przypadek?
Ogromny PLUS za kontakt dla sklepu konik.
Poprosiłam o informację, jak paczka pójdzie i dostałam telefon.
Super sprawa, że czytają komentarze do zamówienia - jest tak, jak powinno być 🙂
Również plus dla konik.com.pl
Zamówienie w środę ok 12😲0, natychmiastowy telefon z konika (system naliczył za wysoką opłatę za przesyłkę - dobrałam pierdołę nie chcąc proponowanego zwrotu) kurier z przesyłką w czwartek ok 12😲0  💘
strzemionko   w poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały LAS ;)
03 kwietnia 2014 12:14
nie koński ale napiszę - wielki + dla sklepu tukan24.pl - we wtorek zamówiłam i zapłaciłam, dziś dostałam zamówienie  🙂
Dołączam do zadowolonych klientów konik.com.pl. Wpłata w poniedziałek, kurier u mnie we wtorek, mimo że przy niektórych rzeczach czas oczekiwania był do trzech dni 🙂
No to macie szczęscie z tym sklepem konik, bo ja zamówienie złożyłam 31.03 i do dziś cisza, a specjalnie wybierałam rzeczy z czasem oczekiwania 1 dzień..
Ja w koniku wymieniałam ochraniacze, wystarczyło podać w rozmowie telefonicznej, jakie są mi potrzebne, dodałam jeszcze dwa drobiazgi i na drugi dzień wszystko było u mnie.
plus dla pasi-konik, co prawda czekałąm na kask chyba miesiąc bo nie było w ogóle na hurtownii ale kontak przez cały czas rewelacyjny, przesyłka za darmo bo kiedyś była jakaś promocja i też się załapałam i do tego dostałam jeszcze gumówke🙂
Amelia a zaakceptowałaś zamówienie ? tym linkiem co przychodzi na mail ? :P też tak raz miałam że zapomniałam xd
ja też pochwalę konik.com.pl. wczoraj późnym wieczorem zamówiłam szampon i olej do kopyt, obydwa z oczekiwaniem 3 dni, a dzisiaj zamówienie wysłane.
Siesiepy   Ponczek bez rączek
03 kwietnia 2014 22:48
Mam problem ze sklepem Horse Line. Zamówiłam bryczesy i zgodnie z intrukcją, jaka ukazała się po zakupie przedmiotu, zrobiłam przelew na ich konto dnia 30.03.2014r, zaksięgowano go 31.03.2014r. Do tej pory status mojego zamówienia to "oczekiwanie na przelew". Kontaktowałam się ze sklepem poprzec formularz zamówieniowy, podając dokładny tytuł przelewu - brak odezwu. Kontaktowałam się ze sklepem przez formularz kontaktowy, pytając się, co się dzieje, że przelew zrobiony i czy może podesłać potwierdzenie. Brak odezwu... Jestem coraz bardziej zła, ponieważ moje pieniądze(których aktualnie za dużo nie mam z powodów problemów rodzinnych) wiszą bezużytecznie wręcz w czasoprzestrzeni na ich koncie prawdopodobnie. Kontakt zerowy... Jak jutro się nic nie zmieni to dzwonie. Może ktoś coś wie?

- dla equiversum. Kupowałam u nich sztybletu Loesdau, z prośbą o przymierzenie(podana przez nich długość wkładki mierzona 'na oko' była wątpliwa... Zamówiłam, z zapłatą przy odbiorze osobistym, bo w razie gdyby, to prosiłabym o numer większy. Przez miesiąc dzwoniłam i maltretowałam telefonem, prosząc o konkretną datę odbioru butów. Były mi potrzebne "na wczoraj", ponieważ nie miałam w czym jeździć(moje Fair Playe uległy awarii nieuleczalnej przez miejscowych szewców i musiały być słane do innego miasta), a ciężko mi było się umówić na odbiór zakupionych butów...
- dla equiversum! kiedyś szukałam siodła ujeżdżeniowego, zainteresowało mnie Zaldi z ich oferty, mieli testowe. Po kilku tygodniach dzwonienia i pytania, zapewnień, że siodło niedługo wróci od klienta, informują mnie, że siodło testowe zostało zakupione przez klienta(ale jak to tak... skoro to nie była ostatnia sztuka tego modelu, to mogą od tak testowe wyprzedawać, a potem twierdzić, że nie mają i nie sprowadzą nowego? siodło dalej jest w ofercie testowych, choć go nie ma...)
- dla equiversum... szukałam ja fraka. Umówiłam się z właścicielką sklepu na przymiarkę poszczególnych modeli, ponieważ sama obiecała się skontaktować z producentami i sprowadzić po rozmiarze z danego modelu(mam nieramową figurę i ciężko dobrać coś pasującego na guziczki). Przypomniałam się kilka razy w przeciągu kilku miesięcy. W końcu mi się znudziły odpowiedzi "teraz okres świąteczny, nie miałam czasu, było wolne", bo żeby nie mieć czasu kontakt z producentami przez cały listopad i połowę grudnia + połowę stycznia? Przestałam pisać, zamilkłam, szukając dalej fraczka. Do tej pory nikt się z equiversum nie odezwał. Najwidoczniej klient do szczęścia nie jest potrzebny. 🙂
Siesiepy, po pierwsze rozsądnie jzadzwonić do sklepu, niż pisać maile... Inwernety lubią się psuć czasami

Po drugie ile razy w kółko będziesz wracać do equiversum??
Gdzie można kupić wędzidła skórzane JK system?
duży plus + dla gnl zamówienie zrealizowane zgodnie z ustaleniami, na czas  :kwiatek:
oraz plus gigant + dla animalii 😉 (to mój ulubiony sklep)
Siesiepy   Ponczek bez rączek
04 kwietnia 2014 13:42
_Gaga, dzwonic mialam dzisiaj, ale zamowienie sie juz ruszylo. A co do equiversum... 3 razy mialam stycznosc ze sklepem, 3 razy wyszly minusy, to sa. Wracac wiecej nie zamierzam. Do 3 razy sztuka, a przy fraczku dopiero dosadnie pokazali mi, ze maja mnie w zadzie. 🙂
Equiversum.pl / eqwest.pl (ten sam właściciel) absolutnie nie polecam.
Mnie naciągnęli na 186 zł. Towaru nie dostałam, zwrotu kasy również mimo, że od daty zamówienia minęło już 7 m-cy.

Jeśli Ty również zostałeś oszukany przez sklep:

equiversum.pl
eqwest.pl


Dołącz do nas -> www.facebook.com/equiversum
Duży + dla bober.com.pl  za ekspresową wysyłkę  :kwiatek:
Plusy dla:

MKSklepu - bardzo fajny kontakt i profesjonalne podejście do klienta nawet przy zamówieniu za trzy dychy :kwiatek:
GNL - jak zawsze bardzo fajny kontakt i wszystko tak jak trzeba
4kopyta na allegro - wszystko ok, fajne promocje, i jeszcze gratis dostałam 🙂
MastersPolska - powiedziałaby że kontakt telefoniczny aż za dobry 😁
Konika - za dobry kontakt i trzymanie się terminów realizacji podanych na stronie 🙂
magda78 ja też zostałam "oszukana" w equiversum, ale dostałam zwrot kasy po codziennym pisaniu maili, telefonach i w końcu straszeniem kontrolą działalności etc. Nie odpuszczaj im.
Słuchajcie czy ma ktoś z was może kontakt telefoniczny do aquares /kopyciak.pl?? Czekam na czaprak już trzeci miesiąc i nawet na maile nie odpisują a wszystko zapłacone... nie wiem co robić:/
MEGA plus dla amigo-konie.
Zamówienie złożyłam w piątek popołudniu (po godzinie przesyłka nadana!), a dziś rano przywitałam kuriera 🙂
joanna_kwiat89   Decyzja oswojenia niesie w sobie ryzyko łez.
09 kwietnia 2014 20:56
Nie wiem gdzie się z pytaniem udać więc próbuję tutaj. Jeśli nie trafiłam proszę o skierowanie do prawidłowego wątku.
Chodzi o opinie o sklepie animavet. Przeszukałam forum ale opinie jakie wyskoczyły mi w wyszukiwarce pochodzą z 2008/2009 roku a od tego czasu mogło się wszystko pogorszyć. Nadal utrzymują wysoki poziom? Można słać pieniądze?
mils   ig: milen.ju
09 kwietnia 2014 21:00
Jak ze sklepem horse-expert.pl? Mogę bez obaw paszę zamówić?
joanna_kwiat89
spokojnie możesz zamawiać.
Ręczę głową
Plus dla Animavet - szybko, bez problemów, stały kontakt mailowy z poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Zamówienia składałam w niedzielę, więc siłą rzeczy poszło do realizacji w poniedziałek, a dziś kurier dostarczył przesyłkę. Pierwszy raz u nich zamawiałam, raczej nie ostatni 🙂
Mnie spotkała niestety przykra niespodzianka ze strony gnl zamówiłam bryczesy prawie miesiąc temu, za pierwszym razem okazało się że nie mają ich na stanie i czekają na dostawę, dzisiaj dostałam maila że dostawa przyszła ale nie było moich bryczesów. Pierwszy raz robię u nich zakupy i taki niewypał. Z tego co czytałam to opinie ma dobre.
Czyli tylko ja mam takiego pecha?? Bo chciałam zamówić u nich sztylpy ale się waham.
Blakia- ja na kominiarkę czekam gdzieś od lutego 😉 Napisali- że nie mają na stanie, zresztą, niedługo powinna przyjść 🙂 Nie, raczej nie- wystarczy czekać, mają bogatą ofertę i w dodatku nie od razu wszystko mają 🙂 Napisz do nich, kiedy najprawdopodobniej będzie 🙂
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się