... ślub :) ...

Jeśli dla Ciebie małżeństwo=dziecko... 😉
Achaja tak właśnie jest w tej religii 😉
subaru2009   Specjalizacja: Od lady do szuflady.
05 czerwca 2014 22:06
Cóż, nie każde wyznanie dopuszcza zabezpieczenie, nasze tego nie dopuszcza, co wiąże się z takim, a nie innym ryzykiem. Jestem z wyznania Zielonoświątkowego - może to trochę rozjaśni, czemu tak, a nie inaczej. (chętni poszukać więcej informacji w tym temacie proszę szukać sobie w necie przez CHWZ Chrześcijańską Wspólnotę Zielonoświątkową, nie przez KZ - Kościół Zielonoświątkowy /KZ jest bardziej liberalny/ lub zapraszam na PW)
Także proszę o zakończenie mojego tematu i moich powodów, z których musieliśmy postąpić tak, a nie inaczej, bo był taki przyjemny wątek, a ja tu jeszcze wrócę z hukiem.  😁
.
Dziękuję, pozdrawiam, proszę o skończenie OT.

Chętnych na rozmowę o poglądach religijno-małżeńsko-dzieciowo-(studyjnych ?) , zapraszam na PW [:

Niestety patrzę dość realnie na możliwości, biorąc wszystkie czynniki pod uwagę. Chłop mój myśli trochę mniej realnie. Nawet rozważaliśmy opcję stypendium socjalnego, w razie "w". Nie załapię się, bo M. za dużo zarabia i przekracza próg. Co prawda nie dużo, ale jednak , więc się nie załapię na socjal ... Także i w tą stronę nie zawojujemy ... Ja o pracy, nawet dorywczej mogę zapomnieć wtedy.
subaru, nie ma co się spieszyć (chociaż ja bym się spieszyła z takimi przekonaniami dot seksu :hihi🙂. Gdybyś czuła, że to TEN moment i TEN facet to byś po prostu ten ślub brała. Tak to nie ma co - też myślę, że ze ślubem nie ma co się spieszyć, bo potem konsekwencję już poważne.
Nie no, ja szanuję Twoją decyzję, bo żadnych krucjat nie mam zamiaru prowadzić 🤣

A propos tematów ślubno-religijnych, dzisiaj pierwsza spowiedź przedślubna. Generalnie nie jestem specjalnie praktykująca, ale skoro zdecydowałam się na ślub konkordatowy, to muszę to wszystko "przeboleć" 😉

I wiecie co? Nie mogę się już doczekać sierpnia 💘