Yoga - przygotowania, ćwiczenia, wszystko o

Widziałam na fejsie to wydarzenie. Ale ja to tak mam, że jak jest warsztat z jakąś jogową gwiazdą, to zawsze stwierdzam, że jestem za cienka i szkoda blokować miejsca osobie, która bardziej skorzysta. Z tego samego powodu ominęłam warsztat z Larugą w Warszawie, czego teraz bardzo żałuję. 🙄
aaaa, haha! Niezle portki! 🙂

ashtray no co Ty, daj spokoj 🙂 Joga to nie zadne wyscigi i "lepsi" czy "gorsi" - chcesz to jedziesz, skorzystasz tyle ile trzeba!
Generalnie tak, ale zawsze jakoś dochodzę do wniosku, że na etapie, na którym jestem wystarczają mi nauczyciele, których mam na codzień.
ashtray Slucha, u Manju juz bylam 3 dni we Frankfurcie. To jest najbardziej wyluzowany, usmiechniety i przyjazny nauczyciel Asztangi ever! Serio! Mi wcisnal wewnetrzny guzik "reset" jesli chodzi o fanatyczne podazanie na metoda. Dal wiare w prostote, oddech, intuicje. Tak po prostu. Sama swoja obecnoscia roztacza przyjemna aure. Nie czaj sie, tylko zglaszaj na warsztat! Podbijemy Wroclaw potem 😉)
A to nie jest kurs nauczycielski?
O to: https://www.facebook.com/events/207848882972819/
Jest, so what?😉
Nie powiem, że nie myślałam nigdy o zrobieniu kursu, ale zawsze była to "jakaś tam" przyszłość (bliżej nieokreślona). Chciałabym uczyć i myślę, że bym potrafiła.
Popatrzcie na lekcję nr 50: http://www.metoda-feldenkraisa.pl/?id=13 O ile na audio można popatrzeć 😉 W każdym razie może ktoś zechce spróbować. Nie wiem, co by mogli z tego wynieść bardziej zaawansowani, ale dla szczawików (myself included) jest OK.
Czy ktoś może mi wytłumaczyć czym się różni Vinyasa Flow od Vinyasa Krama, Vinyasa Power i Ashtangi (nie mysore)?
Nareszcie(!!!) wróciłam do regularnego jogowania. Nareszcie, po ładnych paru latach jestem w stanie wykonać trikonasanę bez bólu. Do tego w Trójmieście powstało bardzo fajne miejsce, gdzie na 3 salach jest joga i tylko joga 🙂 Wprawdzie są tłumy, no ale póki co mi się mega podoba 🙂