Jak część z Was wie - założyłam w październiku własną przydomową stajnię. Jestem z zawodu technikiem weterynarii i chciałam ratować konie.
Wykupiłam kilka koni (dwa + kucyka) - jeden z nich jest kulawy i w trakcie diagnostyki, drugi jest po ochwacie i wymaga suplementów i rehabilitacji oraz odpowiedniego werkowania. Kucyk miał być zdrowy, jednak w obydwu przodach ma bardzo mocno sztorcowe kopyta i sądząc po pierścieniach na pewno także przeszła ochwat.
Przyjęła tyle koni na ile utrzymanie oraz leczenie było mnie stać.
Prowadzę także mały pensjonat wolnowybiegowy. Niestety w ostatnich dniach jedna z pensjonatowych klaczy przeszła na moje utrzymanie z powodu choroby jej właścicielki. Wiem, że klacz ta była wcześniej leczona na wrzody, obecnie wszystko objawy książkowo wskazują na nawrót choroby wrzodowej (wiem, że wrzody można jedynie zaleczyć ale nie da się ich całkowicie wyleczyć). Klacz dużo w swoim życiu przeszła, a także nie jedną osobę wprowadziła w świat jeździectwa i zasługuje na wszystko co najlepsze, jednak nie ukrywam, że na chwilę obecną potrzebuję pomocy w zapewnieniu jej odpowiednich warunków żywieniowych.
Dzisiaj będzie weterynarz, koszty leczenia oczywiście pokrywam ja.
Gdyby jednak ktoś chciał wspomóc moją małą działalność to można to zrobić na różne sposoby:
Nauka jazdy i spacery z końmi: Serdecznie zapraszamy do nauki jazdy oraz na spacery z naszymi konikami. To wspaniała okazja do budowania więzi z naszymi podopiecznymi! Prowadzimy również zajęcia z pracy z koniem z ziemi - zajęcia te jak żadne inne pomagają zbudować z końmi prawdziwą więź!
Wsparcie finansowe: Proszę o wpłaty na naszą zbiórkę, z której obecnie cała zebrana od tego momentu kwota zostanie przeznaczona na leczenie Aksaji.
https://pomagam.pl/dzikieserce
Przekazanie 1,5% podatku: Jeśli możesz, przekaż nam 1,5% swojego podatku. Każda złotówka pomoże w leczeniu i utrzymaniu naszych koni.