Stęp hiszpański i inne efektowne sztuczki

kujka   new better life mode: on
21 listopada 2009 22:45
ja to nie wiem, ale jak dla mnie lewada, a sztuczka pt "staniecie deba" to sa 2 ZUPELNIE inne rzeczy...

w madrych ksiazkach wyczytalam, ze lewada to maksimum zebrania a wiec kon - rekreant, pol zimniok (kon kalyncy) ktory o zebraniu pojecia nie ma - tak jak i jego jezdziec - nie ma co sie zabierac za takie rzeczy...

no ale ja jestem stara glupia i sie pewnie czepiam.
kujka, czepiasz się. i znowu się mylisz. to, że koń nie ma pojęcia o zebraniu, to nie znaczy, że jego jeździec też. nie znam się na tych wszystkich sztuczkach, dlatego z ciekawości pytam, nie można ?
Pytać można. Kombinowanie na własną rękę z takimi "sztuczkami" bywa baaaardzo brzemienne w skutkach. Wybacz, Kalynca, ale nie sądzę, aby w tym momencie jeździec miał pojęcie o zebraniu..
kujka   new better life mode: on
22 listopada 2009 09:58
dokladnie, szczegolnie patrzac na profil jezdzca na gronie (i zdjecia zamieszczone tamze  😎 )
coz, lewada a stawanie deba to na prawde dwie rozne sprawy. Nie bez powodu uczy sie konia lewady z PIAFFU ! Perfekcyjna Lewada:



Tego nie da sie nauczyc po prostu tak, bo sie ma zachcianke na sztuczki.  🙄

Kon emi robi rowniez dwie wariacje stawania deba, lewady na tych zdjeciach niestety nie ma. Widac, ze kon to robi spokojnie i sprawa jest wypracowana, tego sie nie czepiam. 🙂
KarolaLiderowa   Lider moj dobry smok
22 listopada 2009 11:11
A tu za wysoka lewada i za niskie wspiecie 🙂
Dla mnie to jest wspiecie / stawanie deba. To nadal nie ma nic wspolnego z lewada.  :kwiatek:
KarolaLiderowa   Lider moj dobry smok
22 listopada 2009 11:25
Anka w pelni sie z Toba zgadzam kolo lewady to ja faktycznie nawet nie stalam 🙂
Ale te wspiecia sie troche roznia i o tyle o ile to w zielonej sukni jest w miare bezpieczne to to drugie wymaga juz naprawde kontroli,to powinno byc pionowe a kon musi miec rownowage ze hej 🙂