Czemu "naturalsi" wzbudzają tyle kontrowersji?

A na tym:
A na tym:


A na co to jest dowód?
ElaPe   Radosne Galopy Sp. z o.o.
20 października 2010 14:19
facet siedzi dobrze, koń widać że wyszkolony i odpowiadający na pomoce, ćwiczenia typu cofanie po wolcie ciekawe, zwrot na zadzie wg zasad ujeżdżenia troche niperawidłowy bo  okręca się na nieruchomej tylnej nodze (powinien nadal zataczaś stępem malutkie kólko niejako tylnimi nogami)

generalnie nie wiem dalej o co ci chodzi i po co jakiś kowboj do szczęścia potrzebny i czemu niby w ogóle kowboj ma być lepszy  od nie-kowboja i w ogóle na czym niby ta jego "naturalność" polega.
Może to spin raczej?  😉
ElaPe   Radosne Galopy Sp. z o.o.
20 października 2010 14:21
ja nie znam się na łeście. Mówię z perspektywy ujeżdżenia.
ja nie znam się na łeście. Mówię z perspektywy ujeżdżenia.

Jak redaktor Szewczyk co reining z Kentucky relacjonował kulawo. Czytałaś na wwr?
Nie bardzo wiem co w tym filmiku niezwykłego.Każdy westowiec tak jeździ. Czego i kogo uczy ten pan?
Też się płaci za to?
ElaPe   Radosne Galopy Sp. z o.o.
20 października 2010 14:25
Jak redaktor Szewczyk co reining z Kentucky relacjonował kulawo. Czytałaś na wwr?

no nie, nie czytałam ani też nie widziałam tych komentoweanych relacji. Ale sobie moge wyobrazic jak takie komentowanie mogło brzmiec w uszach tych co się znają.
Dowod na to, ze dla niektorych "prawidlowo" oznacza tylko tak jak ja sie uczylam, wedlug Ciebie Elu, to, ze jezdzi innym stylem jest nieprawidlowo?

W jego stylu (kalifornijskim stylu jazdy), taki zwrot jest wlasnie prawidlowy.

I to nie byl spin, tylko tzw. wodza bezposrednia.

Czego uczy- jazdy w porozumieniu z koniem, lekkosci podczas jazdy i jazdy w zgodzie z natura konia.

Nie jest to  jazda klasyczna ujezdzeniowa, ale jak ktos widuje na co dzien tak lekkie, posluszne i wygimnystakowane konie, to dajcie mi adres.

I tego wlasnie ten Pan uczy, jak osiagniesz lekkosc i porozumienie z koniem, to mozesz potem jezdzic roznymi stylami