PSY

ushia   It's a kind o'magic
30 czerwca 2013 22:12
ech, to po co pytasz "czy wytrzyma" jak wiesz ze musi? 🙁
jezeli psisko nie wstaje to boli jak cholera, z toba tez by czekali np z wybitym stawem albo zlamana reka do rana?
ile masz lat?
equum   Niech koń będzie z tobą.
30 czerwca 2013 22:14
Nie ma opuchlizny ale łapą nie rusza, leży na boku... Liczyłam na to, że rodzice zachowają się odpowiedzialnie ale jak widać za dużo chcę... Moim zdaniem nie powinno być problemem zadzwonienie do weta o godzinie 21 to jest lekarz przecież... Ja mam 17, więc tak naprawdę nie mogę nic zrobić a szkoda mi jej jak cholera..


edit: Pytam bo nie znam się na tym i chciałam wiedzieć czy jeżeli nie pojadę z nią dziś to coś jej się stanie.
safie   Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym termin
30 czerwca 2013 22:17
ech, to po co pytasz "czy wytrzyma" jak wiesz ze musi? 🙁
jezeli psisko nie wstaje to boli jak cholera, z toba tez by czekali np z wybitym stawem albo zlamana reka do rana?
ile masz lat?



ushia
, nie ma reguły. Z psem moi rodzice i w środku nocy jechali na sygnale ponad 30km. Jak mnie poskłada to sama się musze zawieźć mimo, że ledwo na nogach stoję

ushia   It's a kind o'magic
30 czerwca 2013 22:21
equum, no bez przesady, 17 lat to juz nie bezradne dziecko
szukaj calodobowego weta, pakuj psa do taksowki i jedz jak ci jej szkoda
nie narzekaj na nieodpowiedzialnosc tylko zrob to co uwazasz za sluszne

safie ja tez ze soba bym nie pojechala a z psem tak 😉
equum   Niech koń będzie z tobą.
30 czerwca 2013 22:28
No mówię z jednej strony nie bezradne dziecko ale z drugiej ciężko jechać samej z agresywnym psem. Pomimo tego, że jest u nas długo nadal nie ma zbyt dużego szacunku.
Zadzwoniłam do sąsiada chłopaka który jest weterynarzem i kazał mi przyjechać z samego rana, a w moim 'mieście' raczej ciężko o weta który tyłek z łóżka w nocy podniesie.