szkółki jeździeckie, rekreacja w okolicach Warszawy, Warszawa

Pialotta ja się nie znam, jeżdżę w mojej patologii od dwóch lat (czyli od moich początków), więc może coś mi polecisz? im więcej dostane propozycji tym lepiej 🙂
Stajnia Ulmag? Ale to jest głęboka rekreacja. :P Raczej na początki. Karnet 10 jazd w grupie 450 zł.
Zalety:
- bezpieczeństwo
- jak trafisz na fajnego instruktora to jest super 😀
- kryta ujeżdżalnia
- dojazd 115+rower 😀
- ładna okolica? :P

Wady:
- stajnia raczej pensjonatowa i na to jest największy nacisk
- jak trafisz na gorszego instruktora to wozisz tyłek
- w sezonie potrafiło być 8 koni na raz na hali oO (a w zimie bywało i tak że byłam sama :P)
Pialotta ja się nie znam, jeżdżę w mojej patologii od dwóch lat (czyli od moich początków), więc może coś mi polecisz? im więcej dostane propozycji tym lepiej 🙂


Osobiście nigdy nie próbowałam, ale myślę, że z Warszawskich stajni rekreacyjnych najlepiej funkcjonuje TKKF Hubert.
Oczywiście AJK Abc i Poland Park, ale to raczej nie ten przedział cenowy.


Edit. A co to za patologia, w której jeździsz?
Misskiedis   Jeździj nocą, baw się i krzycz na całe gardło!
11 maja 2014 11:50
Od kiedy Szwadron jest DOBRĄ stajnią rekreacyjną?


To samo mi się nasunęło na myśl 😁

Tuchowskie, popatrz w katalogu stajni jakie stajnie ci pasują odległością i prowadzą rekreację, wpisz w wyszukiwarkę, poczytaj opinie i dopytuj dokładniej. O większości stajni było tu pisane 😉

O Hubercie też słyszałam dobre opinie, PP i ABC to już drogie stajnie