sklepy internetowe

+ dla sklepu kegle.pl ! Rzeczy ktore zamawiałam miały czas oczekiwania 7-21 dni wiec sie przygotowałam na długie czekanie a rzeczy dotarły do mnie równo tydzien od zamówienia  😅
Tu ktoś wyprodukował mega spam.
[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnwarn.gif[/img] spamowanie ogłoszeniami / reklama
+ dla konik.com.pl  😅
kilka dni temu udało mi się trafić na stronę YORKa, ale za skarby świata nie mogę już jej znaleźć, a ceny były o wiele niższe niż w innych sklepach. Oczywiście w sklepie produkty tylko York. Kiedyś nawet od nich zamawiałam.
Może ktoś mi pomóc ze znalezieniem tego adresu?  :kwiatek:
[font=Verdana][size=10pt][size=10pt]+[/size][/size][/font] dla konik.com.pl szybka przesyłka, choć towaru akurat było brak na sklepie, zostałam telefonicznie poinformowana o wysyłce zmówionego przedmiotu.  🤣
agull   Dążąc do celu
26 stycznia 2012 17:01
+ dla equishopu
+ dla Arcusa

zawsze dodatkowo miły gratisik 🙂
Duzy plus + Dla sklepu animalia , zawsze szybko . Dodatkowo jakieś próbki pasz😉
wieeeelki plus dla equiversum.pl . Zostałam poinformowana telefonicznie , że produktu nie ma , został mi zaproponowany inny , bardzo szybka wysyłka i ciągle jakieś PROMOCJE.  😀
żaczkowa   gone with the wind
26 stycznia 2012 20:54
PauliSiianka, no, promocje, bo opinie chodzą po necie... 😉
ale miło, że zaczynają respektować. chyba, że to pojedynczy przypadek 😉
konik.com.pl

świetny kontakt i szybka wysyłka 🙂
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
26 stycznia 2012 21:00
plusy dla animalii i dobry-koń.pl 🙂
plus dla oksera, mimo czekania, dobry kontakt, fajna opcja wymiany zakupów, polecam 🙂
Malina_M pewnie chodzi Tobie o stronę yorka? jak tak to spróbuj tutaj http://york.info.pl/
pozdr
+ dla dobrykon za szybki kontakt, naprawdę rewelacja
- za malutkie niedomówienia
agull   Dążąc do celu
27 stycznia 2012 10:57
+ dla amigo
incognito   W życiu należy postępować w zgodzie ze sobą.
29 stycznia 2012 11:39
[[a]]http://www.okser.pl/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=horze%20jesie%C5%84%2Fzima&sort=3a&page=1[[a]] promocje w horze🙂
[quote author=parkur_1 link=topic=81.msg1277204#msg1277204 date=1327658042]
Malina_M pewnie chodzi Tobie o stronę yorka? jak tak to spróbuj tutaj http://york.info.pl/
pozdr
[/quote]

O to raczej pytała się calisaneri 😂
+ dla equishop.pl oraz dla konik.com.pl
Szybka realizacja zamówienia, kontakt telefoniczny  🙂
Mój drugi plus dla eq-eq.pl, oraz kolejny (straciłam już rachubę) dla equishop.pl
kolejny + dla pasi-konika  😅
dla oksera jest plus za dobry, stały kontakt, niestety ogrooomny minus za to, że na zamówienie, które było w magazynie czekałam 1,5 miesiąca i jeszcze przysyłali partiami
...za to WIELKI plus dla sklepu konik.com.pl, dobry kontakt, natychmiastowa realizacja zamówienia!, zamówiłam w sobotę, dostałam w poniedziałek - i nie była to jednorazowa sytuacja  :kwiatek:  😀
Dziewczyny Co powiecie o sklepie Febro? wszystko w porządku tam jest?
z góry dziękuję za odpowiedzi  :kwiatek:
A ja ponownie dam duży + dla okser.pl. Ściągnęli mi buty o wiele szybcniej niż miało być.
Mega plus dla firmy Jarpol. Przesympatyczny kontakt, szybka realizacja zamówienia, fantastyczna jakość. Nic dodać nic ująć - dla mnie rewelacja. Dziękuję  :kwiatek:
+ dla Arcusa, natychmiastowa przesyłka 🙂
+/- dla sklepu Luna, długo czekałam na odpowiedzi mailowe, więc kontakt kiepski
Niestety zawiodłam się na Końskim świecie na ul.Okrąg w Warszawie
Zdecydowałam się na kupno oficerek w tym sklepie. Magda odpoczatku roku obiecywała mi o że zamówi mi coś Petrie do przymiarki, . Podczas każdej rozmowy telefonicznej próbowała mnie namówić na De Niro... tylko, że ja chciałabym jednak spojrzeć na Petrie i porównać. Tak więc od miesiąca próbowałam zamówić oficerki, byłam na przymiarce i na tym się skończyło...
Nie rozumiem tylko polityki sklepu. Reklamy które zapraszają do odwiedzenia sklepu, zapraszają do robienia zakupów i zamówień, a jak przychodzi co do czego to nie można się o nic doprosić  🤔
Zresztą przypomniałam sobie,że w okolicach 10 grudnia zamówiłam obrożę dla psa firmy Woza, mimo kilkukrotnych zapewnień że będzie przed świętami albo w styczniu do dziś dnia jej nie otrzymałam. Dla mnie sklep niestety już spalony, mimo, że Magda jest miłą osobą i sprawiała wrażenie , że będzie dbała o klienta. Niestety okazało się inaczej, a szkoda, bo do sklepu mam 2 km ze stajni.

Za to ogromny Plus dla Pasi-Konika. Byłam w pt porozmawiać o oficerkach, Pani zdjęła miarę i zamówiła mi coś do przymiarki. Oficerki już dziś (śr) czekają aż przyjadę i przymierzę. Wspominałam że będę chciała dodatkowe opcje z lakierowanym brzegiem i kryształkami. Dzisiaj dowiedziałam się, że Petrie przesłało także swoje propozycje "dozdobienia" oficerek. Uważam, że to jest w pełni profesjonalna obsługa.  :kwiatek:
Arcus +
bardzo dobry kontakt
natychmiastowa wysyłka
agull   Dążąc do celu
02 lutego 2012 14:00
+ dla animalii - pełny profesjonalizm  :kwiatek:
frania335   Kocham Cię :*
03 lutego 2012 10:25
+  dla Animavet wszystko super. Przesyłka z dnia na dzień. extra kontakt. polecam z czystym sumieniem.
natomiast GIGANTYCZNY [color=red]-
dla ATOSA. pierwszy raz spotkałam się z takim chamstwem i takim traktowaniem klienta. 19 grudnia zamówiłam paszę wpłaciłam pieniądze na konto. po terminie 10 dni roboczych napisałam do pani, bo nie raczyła wysłać żadnej informacji ani zadzwonić, co z pasza.Dodam, że telefonów ta pani w ogóle nie odbiera. w odpowiedzi usłyszałam, że nie było paszy na magazynie i, że właśnie się o tym dowiedziała ( 2.01.2012). pasza miała być na następny tydzień. co tydzień pisałam co z paszą i co tydzień słyszałam to samo. w między czasie napisałam tutaj na re-volcie o Atosie to dostałam wiadomość na gg, że informuje mnie,że pasza będzie na pewno na następny tydzień i że tyczy się to mojej wypowiedzi na re-volcie. po 40 dniach przyszłą część tylko zamówionej przeze mnie paszy. jak napisałam do pani co z reszta "wydarła" się na mnie przez gg, że pasze Hartog są tylko na zamówienie i zablokowała mnie na gg. to napisałam jej maila ze widać jaki ma stosunek do klientów. w odpowiedzi dostałam, że ona sprawy firmowe załatwia przez maila firmowego. WTF?? bezczelnie dopisała pod paszami na stronie, że są na zamówienie. po czym już dzisiaj tego na stronie nie ma.
zerwałam umowę kupna- sprzedaży i poprosiłam o zwrot pieniędzy do 2.02.2012. oczywiście pieniędzy nie ma. a dziś rano wysłałam tej pani maila to dostałam odpowiedź, że pieniądze zostały zwrócone. w odpowiedzi usłyszała, że chyba nie mi i wiem jakie sztuczki stosuje,że dużo jest napisane na jej temat w necie. pani odpisała, ze na mój temat tez dużo słyszała w necie, nie wiem gdzie.ale oki. polszczyzna maili i ortografia pozostawiają duuuuużo do życzenia. sprawa jest zgłoszona na policji o wyłudzenie pieniędzy.
NIGDY WIĘCEJ nie zamówię od tej pani nic.nie polecam tego sklepu. bo wpłacić ciężko zarobione pieniądze i nie dostać zamówionego towaru w całości to chyba lekka przesada. traktowanie ludzi okropne.  [/color]
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się