moni

Konto zarejstrowane: 07 lutego 2013
Ostatnio online: 19 sierpnia 2022 o 19:23

Najnowsze posty użytkownika:

Wszystko o co chcielibyście, ale wstydzicie się zapytać ;)
autor: moni dnia 09 sierpnia 2022 o 12:19
Jeśli materac jest dobrej jakości to nie należy go rolowac
FOODPORN
autor: moni dnia 15 lipca 2022 o 18:52
Perlicarozgrzewasz olej i wrzucasz ziarna kukurydzy
Zdjęcia z wypadów w teren. Reaktywacja tematu!
autor: moni dnia 11 lipca 2022 o 22:40
Smutne jest najbardziej to, ze ludzie już nie potrafią rozmawiać. Serio daje Wam to satysfakcję jak dziecko nazwiecie bachorem? Kurczę, tez nie pałam miłością do dzieci, ale jednak nikogo nie będę obrażać na forum… ale ja chyba za mało myśle o swoim ja…
ciąża, wyźrebienie, źrebak
autor: moni dnia 11 czerwca 2022 o 14:10
Siesiepy po Twoim komentarzu można było wywnioskować, ze pytasz całkiem poważnie, wiec poważnie odpowiedziałam. Chyba ze mamy pisać trzy po trzy, bo przecież wszystko może być skrótem myślowym, a wiedza nikomu nie potrzebna
ciąża, wyźrebienie, źrebak
autor: moni dnia 10 czerwca 2022 o 19:56
Nie mam tajemnej wiedzy, to wiedza podstawowa z zakresu biologii.
Nie zamierzam być trollem, ale jak ktoś się bierze za hodowle to jednak warto, żeby wiedział minimalne minimum a nie głosił, że jeden żywy plemnik wystarczy, żeby zapłodnić komórkę jajową...
Żyjemy w czasach gdzie wiedza jest łatwa do zdobycia, wystarczy chcieć.
Ja piłam tylko i wyłącznie do tego, że komórka posiada błonę komórkową. Plemniki są za duże, żeby tak po prostu przez nią przeniknąć... A już jak to się dzieję, że jednak się dzieje to zapraszam do lektury. 🙂
ciąża, wyźrebienie, źrebak
autor: moni dnia 10 czerwca 2022 o 18:29
A jak plemnik wnika do komórki jajowej? Mówi jej: „dzień dobry”, ona się otwiera i hop jest w środku?
ciąża, wyźrebienie, źrebak
autor: moni dnia 10 czerwca 2022 o 15:22
Jeden plemnik nie wystarczy… znajomość biologii się kłania
Ogrody, działki- czyli prace pozadomowe
autor: moni dnia 03 czerwca 2022 o 14:05
Przejdź się po ogrodzie i zobacz gdzie Ci pasuje, ważne tak na prawdę jest to żeby nie był w ciemnym miejscu i w bardzo nasłonecznionym. I wschód i północ powinny być ok 😉
Ogrody, działki- czyli prace pozadomowe
autor: moni dnia 02 czerwca 2022 o 22:59
Ostre słońce może popalić liście, ale w cieniu nie będzie miał intensywnie kolorowych liści, czyli to co wyczytałas to prawda 🤣
ciąża, wyźrebienie, źrebak
autor: moni dnia 19 maja 2022 o 16:37
Nie, dlatego ze jest większa możliwość ze klacz nie przyjmie źrebaka.
Do trzech dni po porodzie pilnuje jeszcze maluchów, ale nie wyobrażam sobie kryć klacz, z która wiem ze są problemy
ciąża, wyźrebienie, źrebak
autor: moni dnia 19 maja 2022 o 14:59
Ja kompletnie nie czaje po co zrebic takie kobyły. Choćby nie wiem jak cenne papierowo i dobre ruchowo/eksterierowo to za Chiny bym się nie bawiła w źrebaki od takich klaczy. Szkoda by mi było nerwów i swoich i zwierzaków o ewentualnych kosztach porażki nie wspominając
Nadawanie imienia
autor: moni dnia 17 maja 2022 o 13:11
Veni, vidi, vici wszystko razem albo pojedynczo
sklepy internetowe
autor: moni dnia 09 maja 2022 o 12:34
Minus dla Bergo, wysyłają szybko to fakt, ale kontakt se sklepem dramat, także ja już podziękuje…
sklepy internetowe
autor: moni dnia 20 kwietnia 2022 o 10:46
Rozumiem, ze dla kogoś to może być powod dla którego nie będzie zamawiał z danego sklepu
sklepy internetowe
autor: moni dnia 20 kwietnia 2022 o 10:36
A ja to rozumiem i nie zamawiam ze sklepów, w których nie ma darmowej wysyłki (po wyżej jakiejś tak kwoty) dla mnie to jest słabe i tyle. Jeszcze jakbym zamawiała ciężkie, wielkie rzeczy to ok, ale zwykle ciuchy/sprzęt to sorry ale nie
Projekty stajni. Zdjęcia i informacje.
autor: moni dnia 22 marca 2022 o 19:05
Nie można
Co mnie wkurza w jeździectwie?
autor: moni dnia 22 marca 2022 o 15:50
Czy zawodniczka rangi GP może nie miec kontroli nad rękami? Nosz ciężko w to uwierzyć…
turystyczne rajdy konne - polecane miejsca
autor: moni dnia 07 marca 2022 o 07:33
ZembriaWidziałam, są zdecydowanie najlepiej rozreklamowali , wiec mam obawy, ze to moze być masówka. Byłaś gdzieś z nimi?
turystyczne rajdy konne - polecane miejsca
autor: moni dnia 06 marca 2022 o 18:22
Podbijam temat
Interesuje mnie Polska, 4-7 dni, zadbane zwierzaki i sprzęt. Ktoś cos poleci?
Co mnie wkurza w jeździectwie?
autor: moni dnia 04 marca 2022 o 12:21
A mnie wkurza, ze ludzie bez pojęcia w ogóle maja konie
Odchudzanie/rzeźbienie ciała- sprawozdania
autor: moni dnia 01 lutego 2022 o 21:44
Dzięki za sugestie, ja ściągnęłam sobie pierwszą z brzegu i okazała se totalna pomyłką a szukać w nieskończoność to mi się nie chce.
Odchudzanie/rzeźbienie ciała- sprawozdania
autor: moni dnia 01 lutego 2022 o 20:18
Polecacie jakaś aplikacje na telefon z ćwiczeniami?
Co mnie wkurza w jeździectwie?
autor: moni dnia 12 stycznia 2022 o 20:39
Dokładnie tak.
Ja tez nie rozumiem idei barowania, bo do tego „nadają się” tylko szczere i ambitne konie, które nie potrzebują juz zwiększania uważności na dragi. Z kolei te, które ambitne nie są można bardzo szybko zniechęcić do skakania juz całkiem.
Co mnie wkurza w jeździectwie?
autor: moni dnia 12 stycznia 2022 o 20:24
Ok, to teraz rozumiem. Potwierdza to tylko fakt, ze jestem naiwna, bo bym na to nie wpadła. Choć w mojej opinii to i tak głupota (zakaz wskazówek). Jak mam młodego konia, pierwszy raz na zawodach to chce mu jednak ułatwić i na pierwszy skok położyć wskazówkę a nie barowac,
Co mnie wkurza w jeździectwie?
autor: moni dnia 12 stycznia 2022 o 20:12
Nie przeszkadza mi ton. Miałam po prostu nadzieje, ze ktoś zna szkodliwość wskazówek, ja nie. Ale ja jednak naiwny człowiek jestem i wychodzę z założenie, ze jak jest jakiś przepis to i jego sens jest.
Co mnie wkurza w jeździectwie?
autor: moni dnia 12 stycznia 2022 o 19:53
A wiadomo dlaczego nie wolno? Albo czy ktoś może mnie oświecić?
Co mnie wkurza w jeździectwie?
autor: moni dnia 14 grudnia 2021 o 15:26
Dokładnie tak. Ja nie bronię nikogo tylko trzeba mieć świadomość jak to wyglada z drugiej strony.
Co mnie wkurza w jeździectwie?
autor: moni dnia 14 grudnia 2021 o 15:14
Skala nie rozwiązuje za bardzo problemu, bo może być koni dziesiąt, tylko wtedy dochodzą koszty nie jednego o kilku pracowników. I trzymanie koni jest po prostu nisko opłacalne.
Co mnie wkurza w jeździectwie?
autor: moni dnia 14 grudnia 2021 o 14:55
Tylko ze 1000 zł miesięcznie to trochę ponad 30 zł dziennie i nawet jakby to był zysk dla właściciela (a nie jest, bo pasze, prąd, woda itp) to kto chciałby tyle zarabiać? 😂
M jak mieszkanie czyli wszystko o urzadzaniu:)
autor: moni dnia 23 listopada 2021 o 19:29
W klasycznych kontynentalnych zawsze są 3 warstwy, czasem obie tapicerowane (po bokach), czasem nie. Jasne ze bez górnej tez można spać ale i na tapczanie można 😉
M jak mieszkanie czyli wszystko o urzadzaniu:)
autor: moni dnia 23 listopada 2021 o 18:55
Nawet dwa, materac i toper
M jak mieszkanie czyli wszystko o urzadzaniu:)
autor: moni dnia 23 listopada 2021 o 16:24
To poprawej to podstawa do łóżka kontynentalnego, wiec zależy jakie chcesz łóżko, kontynentalne czy nie?
Króliki oraz gryzonie
autor: moni dnia 19 listopada 2021 o 19:44
Mam pytanie, skąd nabyć chomika?
Wady budowy, ocena eksterieru
autor: moni dnia 28 października 2021 o 18:27
Jak interesuje Cię koń to pojedź i zobacz na żywo. Koń nie stoi w pozycji zootechniczne + zdjęcie nie jest zrobione prawidłowo… także możesz sobie malować milion linii ale to zupełnie bezsensu
Geografia urody - temat dla panów (czy tylko..?)
autor: moni dnia 25 sierpnia 2021 o 11:55
To jest mi bardzo przykro ze spotykasz takie dzieci, cóż ja nie spotykam.
Mam wrażenie ze tu są absurdy absurdów albo kierat albo goła dupa w sklepie…
Geografia urody - temat dla panów (czy tylko..?)
autor: moni dnia 25 sierpnia 2021 o 11:35
Jak zgłodnieje to zje. Jak wie ze nie dostanie drożdżówki albo na drożdżówkę, to niby jak ją zje? Zacznie kraść drożdżówki z głodu, bo nie zjadło śniadania w domu?
To my dorośli musimy nauczyć się trzymać emocje, bo to nas irytuje niezjedzenie sniadanie, bo straciliśmy czas, pieniądze a dzieciak nie je i teraz jeszcze musimy to z powrotem chować, No dramat… a przecież za chwile będzie głodny i zabawa id nowa
Mnie tu bardziej dziwi ideologia niż same zachowania, serio. Ale ja z dzieckiem na zakupy ciuchowe nie chodziłam, nie miałam na to czasu. Szybciej i sprawniej robiłam to sama i kupowałam to co uważałam za słuszne ale z tylu głowy chciałam żeby dziecku te ubrania tez się podobały/były miłe i wygodne
Geografia urody - temat dla panów (czy tylko..?)
autor: moni dnia 25 sierpnia 2021 o 11:10
Muratpowiedz ze to ironia…
Kobitki... (antykoncepcja)
autor: moni dnia 12 sierpnia 2021 o 16:18
Tylko laski pamiętajcie że są hormony i hormony 😉
Ja tez byłam bardzo nastawiona na nie, bo będąc na tabsach mogłam odhaczać wszystkie skutki uboczne… Jednak hormonalna wkładka jest dla mnie strzałem w dziesiątkę. Wiec ja się powtórzę, lekarz z pojęciem to podstawa.
Kobitki... (antykoncepcja)
autor: moni dnia 10 sierpnia 2021 o 15:25
Perlica
Miedź wyciągnęłam, bo miałam na niej takie okresy, ze mogłam poczuć się jak w połogu… dramat
Ciąże pozamaciczne się zdążają tak samo często jak zdarzają się tam gdzie wkładek nie ma. - udowodnione statystyki
„Namówiłam” już kilka moich koleżanek, wszystkie same z siebie założyły wkładkę drugi raz 😉
Jak lekarz się na tym zna to serio jest to super opcja, choć np u mnie zawsze jest problem z założeniem (taka moja budowa), ale wiadomo, główną role odgrywa głowa, wiec jakbyś się miała cały czas nakręcać, ze jesteś ciąży albo wynajdywać sobie skutki uboczne, to bez sensu 😉

Kobitki... (antykoncepcja)
autor: moni dnia 10 sierpnia 2021 o 12:35
Ja mam teraz 3 letniego jaydlessa i czeka mnie wymiana na początku roku. Ponoć ciężko je kupić/przestali produkować, nie wiem, wiec będę zmieniać na pięcioletniego. Wcześniej miałam wkładkę bez hormonów i dla mnie była lipa, po kilku miesiącach wyciągnęłam, ale to było u lekarza do którego już nigdy nie wrócę.
A i nie dość ze ja nigdy dzieci nie rodziłam to nawet jeszcze trzydziestki nie mam 😂
Przez internet ciężko gdybać, ale serio mamy XXI wiek i uważam, ze warto z tego korzystać 😉
A Gienia to do Niemiec zaprasza na podwiązanie jajowodów - w Polsce nielegalne
Kobitki... (antykoncepcja)
autor: moni dnia 10 sierpnia 2021 o 09:36
To już nie te czasy, ze jest tylko jedna wkładka dla nierodek 😉
Ja ze swojej strony gorąco polecam, byle znaleźć lekarza, który ma o tym pojęcie a nie tylko usługę w cenniku
wypieki i słodkości domowej roboty
autor: moni dnia 23 maja 2021 o 20:10
A i zapomniałam dodać, ze w środku nie mogę zrobić klasycznej żelki/fruzeliny

Keirashara myślisz, ze dwa musy: truskawska i bazylia dobrze by grały z gorzka czekolada? Bazylię łączyłam zawsze z biała...
A może w ogóle pójść w kawę albo karmel...Mam totalny brak weny
wypieki i słodkości domowej roboty
autor: moni dnia 23 maja 2021 o 18:58
Potrzebuje inspiracji
Muszę zrobić tort na 12 osób na dość ważna uroczystość a chyba się wypaliłam, bo nie mam pomysłu a nie chce się powtarzać, trochę tortów ma koncie już mam...
Chce zrobić cos oblanego lustrzaną polewą (w smaku gorzka czekolada) a w środku chciałabym zrobić dwa musy tylko właśnie nie wiem jakie .0246974398934E+34; Lubię łączyć owoce z ziołami ale mam wrażenie ze wszystko już robiłam... naprawdę nie wiem, zupełnie nie mam pomysłu. Dziewczyny pomóżcie, chce żeby było ładne, smaczne i nie za słodkie
Kobitki... (antykoncepcja)
autor: moni dnia 10 sierpnia 2020 o 11:28
Mam, polecam  🙂
Wszystko o co chcielibyście, ale wstydzicie się zapytać ;)
autor: moni dnia 04 lutego 2020 o 11:53
Słuchajcie mam pytanie. Potrzebuje kupić w prezencie męski szlafrok tylko, że ma być lekki, chłodny. Wszędzie są tylko grube i ciepłe. Czy istnieje coś męskiego i nie na srogie zimy?
wypieki i słodkości domowej roboty
autor: moni dnia 09 maja 2019 o 09:26
To ja jeszcze podrzucę pomysł na ciasto wiewiórka z kwestii smaku, dostępne składniki, jesienne klimaty, łatwo podzielne i długo zachowuje świeżość, choć napewno długo nie będzie czekało na chętnych.
Reproduktory, nasienie, krycie klaczy - co polecacie ?
autor: moni dnia 29 kwietnia 2019 o 20:41
Znam i konia i potomstwo co chcesz wiedzieć?
PSY
autor: moni dnia 30 marca 2019 o 12:52
Dziewczyny bardzo dziękuje za podpowiedzi, jakoś dałam radę. A ze już tyle strachu się najadłam przez ostatnie dni, że świruje żeby przypadkiem krzywdy nie zrobić
PSY
autor: moni dnia 29 marca 2019 o 19:17
Musi leżeć na ziemi. Problem mam właśnie z samym procesem jak ją położyć. 40 kg i nie mogę złapać za brzuch
PSY
autor: moni dnia 29 marca 2019 o 18:28
Hej dziewczyny
Pilna sprawa, jak bezpiecznie położyć dużego psa. Mam psa po poważnej operacji, ponieważ ma aż dwa duże cięcia z powodu bólu boi się położyć. Ktoś ma jakieś pomysły jak pomoc? Odrazu nadmienię ze nie mogę już podać leków przeciwbolowych