SIODŁA

Zairka   "Jeżeli jest Ci pisany to będzie Twój..."
19 czerwca 2012 21:03
Czy ktoś z Was jeździł w Jacson Legano 👀
Jak sie w nim jeździ, skacze? mocno tezymające? pomaga w skoku?
Moze ktoś ma porownanie z Prestige Elastic Profesional 👀



ponawiam pytanie bo to dość ważne 🙇
aleqsandra   Kreujemy swój świat tym w co wierzymy
25 czerwca 2012 14:05
z racji, że ostatnio spisywałam umowę przedwstępną sprzedaży na siodło wraz z przymiarką za kaucją, myślę, że taki wzór może się voltowiczom przydać

nie jestem prawnikiem ale tak na oko z doświadczenia życiowego jest ok 😉
Ja od niedawna mam skokówke Stubben Edelweiss de luxe z Biomexem  💘
Ktos z was ma lub miał? Jak wam sie jezdzi ?  🙂
Ja jestem naprawde bardzo zadowolona !
Czy ktoś z was miał okazję jeździć w siodle Prestige Roma VSD? Jeśli tak to jakie macie odczucia.
Nie wiem gdzie zapytac. Czy jest jakikolwiek sklep, który przyjąłby mi bezterlicówkę w rozliczeniu przy zakupie innego siodła? P. Kostrzewa zajmuje się raczej samymi terlicowymi.
Jasnowata, Mnie się wydaje, że możesz mieć problem. Ale może spróbujesz podbić do ludzi sprzedających siodła na allegro? Nie pamiętam dokładnie nicków, ale na pewno był ktoś taki jak "patryk(ileśtam)", "logos-siodła" albo tylko "logos", "galopados" bądź "galopagos". Powinni mieć wystawione jakieś siodła w swoich aukcjach, więc się zorientujesz 🙂
To mnie pocieszyłaś 😉 Dzięki, poszukam. :kwiatek:
Ehhh, skończyła się moda na bezterlicówki... a jeszcze pół roku temu nie można było znaleźc nawet jednego używanego Acavallo :/
spróbuj w allesiodła
Ale chyba allesiodla dziala tak jak allegro?
to sklep jak każdy inny- zadzwoń zapytaj, wystawiają się również na allegre
witam
mam pytanie.