sklepy internetowe

Ja kochałam GNL aczkolwiek moja miłość maleje bardzo szybko  😤. Usiłuje zareklamować ogłowie maison to afera że nie mam paragonu. Jakby był on do czegokolwiek potrzebny (patrząc oczami klienta). Poprzednio reklamowałam buty bez i było wszystko klawo. Teraz afera. Na dodatek ok 2 tyg temu ustaliłam mailowo że go nie mam i że spoko (oczywiście spoko było po 15 mailu), to wczoraj znów mail że dostali ale nie ma paragonu i musze dosłać. Dodam że robiłam u nich 2 razy zakupy i NIE OTRZYMAŁAM owych paragonów. Panie wmawiają mi że to nie możliwe całkowicie, a jednak. I wmawiają że je gubię, szczyt bezczelności. Pomijajać fakt że ich nie było bo paragony kolekcjonuje zwłaszcza kupując droższe rzeczy niż 40zł, to nawet jakbym go wywaliła trochę nie na miejscu pisać takie oskarżenia klientowi, potencjalnemu klientowi ponownie. Chyba listonosz mi wyciąga. Dziw że tylko od nich. No wkurzyli mnie troche. 150 raz pisać to samo i na dodatek nie moje ogłowie. O to już mniejsza ale co to za burdel, nie sprawdzają poprzednich korespondencji przed kontaktem z klientem? No ludzie  🤔wirek:.
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
21 sierpnia 2012 22:25
Według przepisów kupując coś w sklepie internetowym nie musisz posiadać paragonu aby móc cokolwiek zwrócić.
Wiem to 🙂
W sklepie stacjonarnym też, przy reklamacji. A mówię o reklamacji więc tym bardziej.
Pani twierdzi że mają potem gorzej z USem, no ale co mnie jako klienta to obchodzi? Nic 🙂.
Tradycyjnie plus dla bergo, szybko i super sprawnie 🙂
Plus dla sklep-skoczek.pl, rewelacyjna obsługa  :kwiatek:
Zaległy plus dla animalia oraz dla okser.
Czy ktoś miał do czynienia ze sklepem http://zogala.com/sklep/index.php ?
Jakie odczucia?
Ja chciałam jeszcze polecić Ksantos.pl, nie wiem czy się już tutaj pojawił.

Oni mieli swoje stoisko w Janowie Podlaskim w tym roku. Bardzo mili Państwo prowadzą ten sklep i udało mi się tam kupić najwygodniejsze sztyblety jakie kiedykolwiek miałam na nodze (te za 185zł, co są na stronie)!

Tak więc polecam 🙂
Zorilla ja też wielokrotnie nie otrzymałam paragonu od GNL . .
Hej dziewczyny 🙂 ja często zamawiam w GNL'u i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby w paczce nie było paragonu. Inna sprawa, że łatwo go przeoczyć wśród zakupionych produktów. Pamiętam, jak przyszła do mnie większa paczka to też byłam o krok od wyrzucenia go razem z pudełkiem :P
Hej , czy ktoś może kupował w tym sklepie ? http://sklep-zebra.pl/
Bo czekam na czaprak już 3 tydzień, a kontaktowałam się i przez maila i na stronie sklepu i nikt nie odpisuje. Status produktu mam cały czas "oczekiwanie na przelew" a wpłaciłam w ten sam dzień co złożyłam zamówienie... czy to przez to że niechcący pomyliłam 2 literki w nazwie ulicy ?
Niemiluch pewno że tak, ale ja akurat jestem skrupulatnym kolekcjonerem paragonów  😉 😉.
Tak czy siak, chyba się uda dogadać 😉.
Duże "+" dla animalia.pl oraz hippoland.pl
Szybko i sprawnie. W obydwu przypadkach paczki były u mnie po dwóch dniach po złożeniu zamówienia.
[b]- dla AWIL HORSE [/b]

już 2 raz się naciełam... 🙄

zapłaciłam , doszły bryczki ,ale za duże to chciałam zwrot , pani nie za bardzo chciała i namawiała mnie na wymiane...

po dłuższej rozmowie się zgodziła na zwrot , tego samego dnia co dostałam brycze-wysłałam je paczka priorytetową , pisze do nich po 4 dniach czy doszło - to piszą , na jaki adres-odpisałam , do tej pory cisza i zero odp na moje mejle !!  😤
+ dla mksklepu  😀
Ja kupowałam w Awil około marca i kupiłam na aukcji z której chciałam zrezygnować i wziąć inne i nie było problemu.
Teraz kupiłam, odpowiedz na maila dosłownie w 30sekund (widocznie się dobrze wstrzeliłam 😉 ).
Ale jak chodzi o kontakt mailowy to przy poprzedniej transakcji był dość oschły, równoważnikowo zdaniowy 😉 , może po prostu zadzwoń i będzie wszystko jasne??
U mnie na +.

Beckersport - brałam udział w tej nieszczęsnej promocji na którą wieeeele osób narzeka ale ja nie mam na co - wiadomo czas realizacji bardzo długi, mailowy kontakt średni (zaraz po promocji, potem już po całym zamieszaniu i przy końcu mojej transakcji dużo lepszy) ale telefonicznie w porządku. Także ja jestem zadowolona, dostałam nawet 1 wiaderko droższe niż zamówiłam (z rączką), kopystkę i notesik gratis. Na długi czas realizacji nastawiałam się od razu także daje plusik.

Reklamacja w GNLu przyjęta, rozpatrzona pozytywnie, sprawa wyjaśniona także mam nadzieje że będzie z powrotem miło, bo zawsze panie cierpliwie mi doradzały nawet jak transakcja nie dochodziła do skutku.
+ dla equishop.pl 💃
Chyba już setny mój plus dla mksklepu

Epona (horsefeed) jak zwykle rewelacja i bardzo miła promocja na pasze
equum   Niech koń będzie z tobą.
24 sierpnia 2012 07:33
Zorilla mi też się zdarzyło chyba przy jedym zamówieniu, że nie dostałam paragonu a chciałam ową rzecz zwrócić i nic z tego mi się nie udało dogadać i skończyło się na tym, że buty za 250 zł musiałam za 100 sprzedać i kupić inny rozmiar  😵
Ale zbagatelizowałam to i mam nadzieję, że będą mi dosyłać paragony za każdym razem bo sklep lubię 😉
Wczoraj kolo 15 zaplacilam w Awil za bryczesy a dzis tano mialam je w domu  😵. Mega!
ogromny PLUS dla Bergo, i dostałam 2 gratisy  🤣
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
24 sierpnia 2012 18:50
Ja ponownie plusuję sklep Horsehouse.pl
Kolejny plus dla gnl.pl
ja zawsze korzystam z gnl i zawsze jestem bardzo zadowolona. Paragony są zawsze w kartonie. Kiedys robilam zakupy na firme i bralam faktury, a teraz Panie za kazdym razem dzwonia pytac co sobie zycze. Faktura czy paragon.  wydalam w tym sklepie mnustwo kasy i tylko raz bylam nie zadowolona bo na 5 opakowan smakolykow tylko jedno nie bylo rozerwane. Z gratisami nie rozpieszczaja. Przy zakupach na 3500 dostalam paczke smakolykow ale w koncu to tylko dobra wola a nie obowiazek,
Czy poda mi ktoś numer do Becker Sport? Bo coś mi strona ich nie działa, nie wiem czemu ;/;/

Takie dwa są na stronie 🙂 :
0048-228800455
0048-228800410
dzięki 😉
Wielki plus dla horse-trade.pl. Wzorowy kontakt, towar pierwsza klasa i dostałam gratisa- podkolanówki es, ponieważ wysyłka się ciut opóźniła, jednym słowem super  :kwiatek:
Robił ktoś zakupy w sklepie www.horsepower.pl ? Zrobiłam u nich zamówienie ponad miesiąc temu i nadal nie dostałam przesyłki. Nie odbierają ode mnie telefonu, nie odpisują na maile. Raz się dodzwoniłam, ale zaraz się rozłączyli i od tamtej pory nikt nie odbiera. Czyżby kolejni internetowi oszuści......
Nigna   Warto mieć marzenia...
28 sierpnia 2012 11:20
Ogromne plusy dla:
pasi-konik.pl - jak zawsze niezawodni ; )
horsefeed.pl - ekspresowa wysyłka 🙂 !
Dobry-kon.pl odpowiada na mailie? Liczyłam na szybką wysyłkę, a na razie nawet status zamówienia nie został zaktualizowany, nie mam też odpowiedzi na pytanie, czy przelew doszedł.
izydorex, mi odpowiadają na maile. Pisałam w sprawie czapraka na zakończonej aukcji. Pani mało że odpisała, że mają to po wystawieniu w sklepie, przysłała link do artykułu. dzisiaj napisałam w sprawie koloru. Zobaczymy jak szybko odpiszą...


edit.: Po 30 minutach dostałam odpowiedź! Zamawiam i zobaczymy, co będzie...
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się