Dzieci, ciąże & pogaduchy o wszystkim i o niczym

opolanka   psychologiem przez przeszkody
13 listopada 2013 11:22
kotbury, no tak naprawdę nie ma czego wybierać z tych słoiczków. Zaraz wyciągnę maszynę parową i będę ćwiczyć. Jeszcze jej nie używałam, mam nadzieję, że działa.
Podpowiedzcie, w czym i jak to przechowywać? Czy robić na bieżąco?
Ze mnie żadna pani domu, nie znam się na właściwym przechowywaniu żywności, szczególnie własnoręcznie robionej...

Isabelle, na rozpisce jest zupka i deserek, tak zamierzam podawać: ok. 12😲0 zupę jarzynową, a ok. 18😲0 jabłko z marchewką.
Dopiero w 6 miesiący chcę włączyć kleik glutenowy 2x w tygodniu plus mięsko i rybka do zupy.
W 7 miesiącu rozszerzę to o kaszkę zbożową glutenową i kaszkę. No i żółtko.

CzarownicaSa, gratulacje!! Mam nadzieję, że korekta CV się przydała 🙂
Ja mrozilam w pudelkach do mrozenia aventu. Bardzo fajniee sprawowaly. Mrozilam glownie zupy, gotowalam sredni garnek i mialam z tego kilka/kilkanascie obiadow. Zobaczysz, ze to fajne, pomrozisz zapas z jednego gotowania i tylko rano wyjmiesz z zamrazarki 🙂 :kwiatek:
opolanka,  są kleiki glutenowe? my mamy tylko ryżowy nieglutenowy 😉

może też w takim razie tak zrobię, że dwa razy będę dawać. tylko Julia już zdążyła przerobić i jabłka i marchewki i wszystkie składniki zupki jarzynowej oddzielnie? jak robisz ekspozycję kilkudniową na nowy produkt to na inne posiłki podajesz już znane i sprawdzone? bo podawanie np -3 nowych w ciągu jednego dnia to do mnie nie przemawia bo w razie alergii nie wiem na co ta alergia jest...

Szafirowa no właśnie. ale teraz tata daje mleczko i pojada, nie gardząc butlą. uff. Ale masz rację, myślałam, że skoro je i chce więcej to jej się to spodobało, ale widać coś poszło nie tak. dlatego albo dostanie dziś kleik z innym smoczkiem albo szuflowanie łyżeczką.
CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
13 listopada 2013 11:36