siodła bezterlicowe

cieciorka   kocioł bałkański
09 lutego 2011 22:23
kasia-pala, ok, kumam 😀
caroline - nie wiem, nie znam się na ujeżdzeniówkach 😎 ale Startrek ma niższy tylny łęk...
caroline   siwek złotogrzywek :)
09 lutego 2011 22:47
owszem, ma 😉 i też dało się w nim jeździc 😉
aczkolwiek niziutkie tylne łęki to raczej cecha przede wszystkim siodel skokowych - prawda? 😉

z terlicą czy bez, siodla mają swoje przeznaczenie do danej dziedziny. i fajnie, ze bezterlicowki sie tez specjalizują. bo te "typowe" bezterlicowe "szmaty" sa dla konia super, to oczywiste. ale zeby kon mial super, to jezdziec musi takie siodlo kupic. a jezdziec kupi takie siodlo jakie mu do jego wizji jezdziectwa pasuje, nieprawdaz..?
milo, ze ktos zaczal produkowac cos co jest fajne i dla konia i dla jezdzca... 😉
Pytanie do posiadaczy Cherokee i Cheyenne...
Zakładacie może pod pady zwykłe czapraki?
Ma ktoś może zdjęcia, bo w wątku chyba tylko dwa znalazłam...
caroline   siwek złotogrzywek :)
10 lutego 2011 13:41
coś słabo szukałaś...

moje: http://re-volta.pl/forum/index.php/topic,519.msg852382.html#msg852382

oraz... [url=http://www.google.pl/images?q=barefoot+cheyenne&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=pOpTTczxF4b4sgbX4-jgBg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCsQsAQwAA&biw=1280&bih=679]google - cheyenne[/url] i [url=http://www.google.pl/images?um=1&hl=pl&biw=1280&bih=679&tbs=isch:1&sa=1&q=barefoot+cherokee&aq=f&aqi=&aql=&oq=]google - chreokee[/url]

sznurka tez wstawiała fotki z padem pod siodłem
Wiwiana wstawiała...
dea też...
caroline, dzięki  :kwiatek:, kompletnie zapomniałam o Twoich ostatnich zdjęciach... w google niestety nic nie znalazłam bo szukałam 🙂
caroline   siwek złotogrzywek :)
10 lutego 2011 13:45
prosze 😉

przy okazji zaglądania w google - znalazłam jeszcze i to 😉
artykuł o siodłach Barefoot w "Świecie Koni" nr 12/2008

edit
i ogólnie - garść ciekawego info o barefootach 😉 która juz tutaj n pewno się pojawiła, ale mimo to i tak ją podlinkuję 😉