Allegro

kupiłam na allegro żel pod siodło (gluta), na aukcji była informacja, że stan bdb i trzeba go tylko uprać.
Pomyslałam ok, pewnie troszkę brudny, dostałam cały śmierdzący i klejący się, czarny z brudu.
Nie rozumiem w ogóle jak można wysłać coś tak brudnego  🤔 Jak coś sprzedaję, to jeśli jest używane - piorę/czyszczę.
To dla mnie oczywiste i tego samego spodziewam się kupując jakiś towar. Wystawiłam neutralny komentarz, zaznaczając, że żel był okropnie brudny.
Dziewczyna odwdzięczyła się negatywem. Konto junior  🙄
ae, moim zdaniem powinnaś spodziewać się tego, co Sprzedający napisał w opisie. A napisał, że żel wymaga czyszczenia, więc nie wiem czemu oczekiwałaś czystego  🙄

Ja bym się oburzyła, gdybym miała do sprzedania na prędko milionpińcetstodziewińcet rzeczy stajennych, pisałabym przykładowo, że wysyłam je zabrudzone, prosto ze stajni, bo nie mam czasu czyścić, a potrzebuję na prędko gotówki, a ktoś by mi neutrala walnął. Nie chciałaś brudnego, trzeba było kupić taki, który w opisie nie miał, że wymaga wyprania, albo nowy ze sklepu.
mam pytanie  😡

dostałam kod do aktywacji konta Allegro, tylko nie bardzo wiem gdzie i jak go wprowadzić  🙄
kenna  trochę inaczej wyobrażam sobie "stan bardzo dobry, wymaga wyprania". Nie napisałam, że oczekiwałam czystego.
Dobrze by było, gdyby ten brud chociaż schodził. Jak dla mnie eot
a ja cos wyslalam zwyklym listem i nie moze dojsc :/ potwierdzenia nie mam, mam maile od nabywcy ze przesylki brak :/ no i kupa. wiecej nie wysle tak...
Pursat   Абсолют чистой крови
08 stycznia 2011 11:19
ae, a jak wyglądał na zdjęciu?
wyglądał ok, bo było napisane, że jest czarny. Owszem, jest czarny. Ale z brudu.
No właśnie i ja mam problem, bo: sprzedalam pewna rzecz przez allegro. Do wyboru było kilka opcji przesyłek, m.in list zwykły. kupujący własnie tą najtańszą forme wysylki wybrał. No i... towar wysłany, ale ponoć nie doszedł. Kompletnie nie mam pojęcia jak ten problem rozwiązać...
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
08 stycznia 2011 13:23
akzzi, Jeśli nie masz potwierdzenia nadania listu to lipa.
no nie mam, listy zwykle nie maja potwierdzenia... Mam za to maile od kupujacej, w ktorych jest ze chce wysylke zwyklym listem, a do tego jeszcze mam potwierdzenie wplaty pieniedzy, tak jak w cenniku bylo- na zwykly list.

Równie dobrze mogła rzecz dojść do kupującej, a teraz ona mówi, że jej nie otrzymala...
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
08 stycznia 2011 14:02
Miałam podobną sytuację z czaprakiem. Nadałam listem priorytetowym w kopercie, a niedawno maila dostałam z żądaniem podania numeru telefonu, bo paczka nie doszła, a on udostępnił konto swojej dziewczynie. Po stwierdzeniu, że telefon podany jest w danych allegro cisza, w ogóle nie odpisał.

Ja mam to w nosie, bo wysłałam - swoje zrobiłam.
Monny   bez odbioru .
08 stycznia 2011 20:08
Ja też kiedyś miałam taką sytuację 🙂 Człowiek się uczy na błędach i od tamtej pory zawsze mam tylko jedną opcje wysyłki paczki priorytetowej lub ewentualnie jeszcze druga opcje list POLECONY.
I jak ktoś nie chce to nie kupuje 🙂
To jest bezpieczniejsze jednak bo ma się kwitek 🙂 A paczki jednak lubią się "zagubić" ...
Ja wysłałam tak rzecz 2 razy i nie dotarła, zaproponowałam zwrot połowy kosztow. Za kazdym razem był spor i skonczyło sie negatywami bo skad ja mam wiedziec ze ktos specjalnie nie wybrał zwykłego listu zeby wyłudzic kase?  😁 Od tamtej pory też nie wysyłam niczego bez potwierdzenia 🙂
Kurcze mam problem z gościem, kupił ode mnie komplet - pad plus owije, najpierw pytał czy jest możliwość wysyłki za pobraniem, a kiedy odmówiłam, przypominając o zawartych w opisie aukcji możliwościach zapłaty, pyta mnie o możliwość odwołania zakupu :/ Co z takim zrobić i jakie byłyby konsekwencje niedoprowadzenia aukcji do końca?
wyslac za pobraniem
ash   Sukces jest koloru blond....
10 stycznia 2011 15:06
NIE WYSYŁAJ ZA POBRANIEM!
jeżeli kupujący nie chce dokończyć transakcji, zgłoś to do allegro. Zwrócą Ci w ten sposób pobraną  prowizję od sprzedaży, a kupujący dostanie ostrzeżenie!
Odpisałam mu, że oczywiście jest taka możliwość, ale wtedy zwracam się do Allegro o zwrot prowizji, a nie wiem jakie są konsekwencje dla kupującego. Boję się jednak, że jak to kupi to wymyśli jakiś niefajny komentarz i tak czy siak będę poszkodowana. Pierwszy raz mam do czynienia z takim człowiekiem, co mu szkodzi zrobić przedpłatę na konto, mam same pozytywy, parę ze sprzedaży też, a ten kombinuje :/
Nic, zobaczymy co odpisze.
W aukcji były jasno wymienione sposoby zapłaty, czyli przedpłata na konto albo płacę z Allegro, koszty wysyłki są w cenie, weź tu człowiekowi zrób dobrze...
Ok, teraz już niczego nie ogarniam z tym płacę z allegro. Wybrałam sposób wpłaty - przelew bankowy (bez płacę z allegro). Wyskakuje mi to płacę z allegro, nie mam własnego konta, wysyłka została anulowana, co zauważyłam przez przypadek. A kasę wpłaciłam wcześniej normalnie. Nie wiem o co biega, napisałam mejla do sprzedawcy, bo kasa poleciała, a nie wiem co i jak.

I druga sprawa - przeoczyłam kiedyś daaaaawno zmianę konta na juniora. Czy jeśli jest zła data urodzin (w sumie za pół roku będę pełnoletnia) to sobie przeskrobałam? ;p

edit/ Ok, już się wyjaśniło, akurat moje termobuty jako jedyne były uszkodzone. ;<
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
14 stycznia 2011 08:27
Kurczę, skończył mi się spór ze sprzedającym automatycznie, po trzydziestu dniach. Jak chcę sprawę przekazać pracownikowi allegro, pojawia mi się komunikat, że spór nie zakończył się automatycznie. Co z tym zrobić?
ash   Sukces jest koloru blond....
14 stycznia 2011 08:58
Mam to samo:/
a nie musicie tego sporu same zakończyć?
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
15 stycznia 2011 18:47
Akzzi, najpierw pojawia się komunikat, że spór jest nierozstrzygnięty, następnie klikam na ikonkę przekaż allegro i tam mam wybór, albo zamykam spór, albo chcę się skontaktować z pracownikiem allegro. I wtedy, gdy napiszę do niego wiadomość pojawia się komunikat, że spór nie zakończył się automatycznie.
Bo chyba najpierw musisz zakończyć spór- tam się pojawia "powód zakończenia sporu" i chyba dopiero zgłaszasz do Allegro, ale w 100% nie jestem pewna.
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
15 stycznia 2011 21:25
Akzzi, ten spór znajduje się w "zakończonych".
a jeszcze raz rozpocząć spór i zakończyć opisując? albo na techniczne do pomocy zajrzyj.
Makrejsza   POZYTYWNIE do przodu :)
15 stycznia 2011 21:32
Chyba tak będę musiała zrobic.
Daj znać jak to rozwiązałaś.
Potrzebuję do pomocy osoby, która posiada konto allegro, konto bankowe oraz będzie miała możliwość przejść się na pocztę. Szczegóły na PW  :kwiatek🙁nie będzie to nikogo nic kosztować!  🙂 )
Euforia_80   "W siodle nie ma miejsca dla dupków!"
21 stycznia 2011 16:36
Czy kupujacy ma prawo zwrocic towar (uzywany) sprzedajacemu (nie firma) podajac jako powod towar nie zgodny z opisem. Jak to udowodnic, sprzedajacy uwaza, ze towar jest ok ja uwazam, ze nie jest sprawny, a w opisie bylo napisane, ze w stanie idealnym. Jakich argumentow (np. przepisow pr.) moge uzyc aby przekonac sprzedajacego do uznania zwrotu?
asds   Life goes on...
04 lutego 2011 11:40
a ja musze powiedzieć ze allegro podkeciło się co do rozliczeń z uzytkownikami.

Mi dzis przyszło pismo z groźbą sądem jak nie zapłace 22 zł zaleglych. Co ciekawsze na brak zapłaty reaguja od razu, ale na moje uwagi dotyczące niezgodności z rozliczeniami to cisza jak makiem zasiał....hmmm...niefajnie
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się