Nasze upadki z koni.

miłość, Cóż, napisałaś wyraźnie:
[quote="miłość"]Ja spadłam dwa razy. Jeżdżę od 2007 roku. Raz przez derkę siatkową cztery lata temu (trenerka źle ją założyła i siodło poszło pod konia ale mądrzejszemu nie wytłumaczysz, że coś jest źle  w głupi łeb). Drugi raz wczoraj[/quote]
zatem twoje późniejsze rewelacje można w tej chwili poddać w stan wysokiej wątpliwości. I nie o ilość upadków chodzi, gwoli ścisłości, tylko o wypowiedzi, które się kupy nie trzymają.
Dobrze, że ten ktoś, kto spadł z twojego konia, się nie połamał.... bo mogłabyś mieć problemy. A raczej - twoi rodzice mogliby mieć...

Być, jestem prawie pewna, że na Twojej klaczy ktoś inny pojeździłby bez jakichś ekscesów i niebezpieczeństwa, bo, o ile wiadomo, nie jest ona ekscentrycznym koniem zostawiającym ludzi na ogrodzeniach, tak jak to robi trzyletnia(!) klacz użytkowniczki miłość. 😉
Sankaritarina Czy Ty aby rozmów wszystkich nie pozjadałaś? Dobra mogłam napisać - od 6 roku życia klepałam dupe u wuja w stajni, a później zaczęłam jeździć jak Bóg przykazał pod okiem trenera w klubie do 2007. A czy Ty mi wierzysz czy nie to mnie obchodzi jak śnieg z zeszłego roku. No chyba nikt by NIC nie miał skoro wchodzą w nasze grono podpisywała, że NIKT nie odpowiada za to co stanie się podczas jazd czy w stajni na KAŻDYM koniu. Czytaj ze zrozumieniem. Chyba w każdej normalnej stajni się takie coś podpisuje -,- Jak mówiłam wsiadła na własną odpowiedzialność i wiedziała na CO wsiada. A na płot całkiem fajnie się spada, polecam.
Sankaritarina, a i owszem, bo ona nie brykająca ani nie ponosząca, ale wiem, że nowych sprawdza na swój sposób, a nie wiem tylko dokładnie jak. Wolę nie ryzykować, chyba że ktoś bardzo doświadczony i do pionu ją postawił, jeżeli zaszłaby taka potrzeba. Bo ja absolutnie z nią problemów nie mam.