Kącik komputerowy

asds   Life goes on...
31 lipca 2012 14:19
emade szuaksz laptopa czy ultrabook'a?
tylko z tego co widzialam na kilku stronach (dodam ze jestem totalnym laikiem w tych tematach) pod haslem ultrabook były same w okolicach 13 cali i z małą pojemnoscia dysku, a ja zapomnialam dodać, że wchodziłoby w gre 450GB+
asds   Life goes on...
31 lipca 2012 14:26
Ja moge ci polecić Samsunga którego ostatnio kupiłam z procesorem i7 i dyskiem twardym 1TB, ale on kosztuje 3299zł.

Na szybko coś takiego znalazłam:

http://allegro.pl/show_item.php?item=2519712893&utm_source=okazje-allegro&utm_label=main&utm_offer_id=21674


Na sprzęt Samsunga raczej nie narzekam 🙂.
właśnie samsungi zwrocily mocno moją uwagę a szczegolnie ten tylko 13cali mialas mozliwosc pracowania na takim mniejszym?
http://allegro.pl/samsung-series-5-i3-2367m-1-4ghz-4gb-500g-w7-1-5kg-i2434061253.html

dodam, ze glownie bedzie mi sluzyc do zwykłego 'chodzenia' po internecie, filmów czy słuchania muzyki
asds   Life goes on...
31 lipca 2012 15:13
Na żywo w sklepie go oglądałam bo był jednym z moich mozliwych wyborów. wolałam jednak mocniejszy model z procesorem i7.

Jeżelit ylko dot ego potrzebujesz to powinien byc w sam raz.
w Warszawie? mogłabys napisac w jakim sklepie? ten Twój to jest ten model z linku ktory wstawilas?
asds   Life goes on...
31 lipca 2012 18:32
Ja mam ten:

http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/samsung-np-rf511-s07pl-w7hp.bhtml


Mialam kupon rabatowy na 200zł i kupiłam go w promocji realne raty i koszty kredytu 0%. Wyszo mnie po 10 rat po 329,90zł.

O ile dobrze pamietam to oglądałam go albo w x-kompie na jerozolimskich albo w komputroniku na marszałkowskiej...troche czasu temu to było
dzięki, przejadę się do tych dwóch w następnym tygodniu może coś dobierzemy 😉
cieciorka   kocioł bałkański
12 sierpnia 2012 16:58
branka, jak windows drogi, to można się ratować linuxem.