Kącik komputerowy

Misskiedis   Jeździj nocą, baw się i krzycz na całe gardło!
03 grudnia 2012 19:30
halo, weź przestan bo ja tez sie czuje staro a dopiero 20 wiosen mi minelo, moze to kwestia taty informatyka ale jak mysle "komputer" to "widze" wlasnie compaq czy della (obydwa "dziadki" gdzies w domu jeszcze sa) a nie sony 😁
zosia1990   Synesthete: sight-hearing-touch
03 grudnia 2012 22:59
Bardziej mi chodziło o to, że nie miałam takiego w rękach, nigdy na takim nie pracowałam, nie wiem jak z wydajnością, designem itd. To kryje się pod "firmy nie znam" :-) Bo tak naprawdę nie znam, skoro nie mam żadnego doświadczenia w korzystaniu z jej produktów.

Pozdrawiam :-)
Moon   #kulistyzajebisty
04 grudnia 2012 06:51
Kurdę, pamiętam, znam compaq, ale stara jestem  🤣 mój pierwszy kineskopowy monitor był compaq. ;-)

Sisisa, a jakąś Tośkę? Nie podam konkretnego przykładu, ale w tej cenie powinnaś coś dostać - całkiem niezłe lapki. Zanim nabyłam mojego Della zastanawiałam się nad Toshibą.
Ja "Tośki" bardzo polecam 🙂 Jak przyjdzie czas na zmianę lapka, to wracam do tej marki (no chyba, że jednak w Dell'a wpadnę, bo też lubię).
Nie wiem tylko jak z ceną. Do 1300zł może być ciężko.

To, że Acer nawalił, to w sumie żaden news, niestety... Nie wiem jak teraz, ale swojego czasu najczęściej oddawana do reklamacji marka.

Sisisa, a czego konkretnie potrzebujesz? Bo jeśli chodzi Ci w sumie "tylko" o zdjęcia i net, to może lepiej rozejrzeć się na netbookiem? Cenowo wyglądają lepiej, nie mają co prawda napędu, więc płytki odpadają, ale czy korzystasz z nich aż tyle? Do tego poręczne są.
Toshiby chyba są droższe, w takiej cenie nic ciekawego nie było jak wczoraj przeglądałam Allegro.