Oferta Lidla, Netto i innych niekońskich marketów

Co do przecen w netto. To wie ktoś po jakim czasie przeceniają towary?  Po pojawieniu się w sklepie towaru z nowej gazetki? 😀
poprostuja te kalosze już były kilkanaście postów wcześniej  😉
Przepraszam, musiałam przeoczyć  :kwiatek:
http://www.leroymerlin.pl/produkty/zestaw-skrzynek-prosperplast,1253525868,1300101304.html polecam te skrzynki cena dobra, wytrzymałe też są, szczotek mieści się b. dużo, do zaplatania grzywy jak dla mnie idealne, utrzymała mnie i się nie zarwała, jako taborecik do siedzenia też nie jest najgorsza 😀 Polecam :kwiatek:
NoNou świetne są! Właśnie czegoś takiego potrzebuję , tylko że tego sklepu u nas nie ma.  😵 Da się jakoś te skrzynki zamówić?
Sonkowa jest coś wspomniane "dodaj do listy zakupów" chyba normalnie dodajesz,potem przelew albo przy odbiorze płacisz nie wiem w tych sprawach jestem zielona 👀
Tia,  sorry, nie kradnę... dla mnie jak jest napis "uwiąz 19, kantar 39" to nawet jak przyczepiony jest to i tak pełnopłatny...

czyli dobrze myślałam, a Ty zapłaciłaś za jedno, bo drugie podczepione i metki nie miało, a nie za komplet 39.



W netto były osobno kantary (mocne z regulacjami podszyte neoprenem), osobno uwiązy ale miekkie i beznadziejne tylko karabinek mocny,oraz całe komplety (kantar ale bez podszycia) + mocny uwiąz)za 39,99. Jak kroś chetny to w moim netto jest kilka kompletów szczotek ale tych dzieciych w kolorze zółtym za 15 zł, kolorowe palcaty za 19, albumy, no i został jeden kantar czarno pomarńczowy w szachownice z uwiązem dość mocnyym (full) , no i sa czapraki granatowe, czarne i bordowe ale nie wiem czy warte tej ceny-- Tyle co zostało u nas na Śląsku
A ten kantar czarno pomarańczowy jaki rozmiar?
rozmiar    full
Przepraszam za zwłokę, ale mialam problem z netem  👿
Oto Ruda w kantarku netto'wym  💘
gdyby to kogoś interesowało w netto w Katowicach są jeszcze końskie rzeczy, kantary, uwiązy i czapraki 😉
Właśnie. A jest są już promocje na te rzeczy?