Sesja/Studia i t d ;)

Studia - praktyki wakacyjne.
Już pisaliśmy o tym,że warto wykorzystać wakacje na sensowne praktyki.
I ja w swojej pracy bardzo się staram pomagać chętnym -z obustronną korzyścią. "Wychowałam" sobie tym systemem wielu świetnych pracowników.
Ale chcę ostrzec-traktujcie potencjalnego pracodawcę jak należy.
Dostałam taki mail:
Witam
Jestem studentką II roku ..... na Uniwersytecie....... i czy byłaby u Państwa możliwość odbycia praktyki miesięcznej w
okresie wakacyjnym?

Pozdrawiam......

----------------------------------------------------
Gadają o tym wszędzie!!!
SPRAWDź alefaceci.pl
http://klik.wp.pl/?adr=www.alefaceci.pl&sid=607


Jak myślicie-co sobie o autorce pomyślałam?
okwiat   Я знаю точно – невозможноe возможно!
09 stycznia 2009 09:59
😲
są i tacy ludzie...
Może na pierwszym roku powinny być zajęcia na temat:
-Jak żyć w świecie dorosłych?
Przydałyby się chyba bardzo.
Przeprowadzam wiele rozmów z kandydatami do pracy i niemal w 100% padają na pytaniu:

- Proszę powiedzieć COKOLWIEK o instytucji ,do której Pani/Pan aplikuje o pracę.COKOLWIEK.No... gdzie się aktualnie znajdujemy? No....

Dla zabłąkanych kandydatów na praktyki,staże mam już gotowce podań i moje panie piszą -bo najzwyklejsze podanie z prawidłowym adresatem ,datą,treścią,wyjustowane - to bariera trudna do pokonania.
A CV,listy motywacyjne.... ściana płaczu. Kopiowane bez pojęcia gotowce z netu. Już nawet nie mówię o treści ,tylko o samej formie.
a jakie zdjęcia ludzie czasem wklejają do cv, to porażka!
lasa w bikini... fotki z imprezy...  🤔