sklepy internetowe

ash   Sukces jest koloru blond....
20 grudnia 2011 10:23
Przeogromny + dla Pana Podkowy.
Wczoraj zamówiłam suplementy, a już dziś odebrałam paczkę 🏇 🏇 🏇
DUŻY PLUS dla konik.com.pl
Zamówienie złożone w poniedziałek, wczoraj paczka była u mnie  🏇
jak zawsze [font=Verdana]plus[/font] dla animalia.pl
Niestety wielki minus dla sklepu LAMRI. Zamówiłam dwie pary rękawiczek na początku listopada z myślą o prezentach Mikołajkowych. Niestety skończyło się na obietnicach, że na pewno zamówiony towar dotrze do mnie do 6 grudnia. Teraz nie mam ani rękawiczek, ani zwrotu pieniędzy ani żadnego kontaktu ze sklepem:/
malkwie dzwoniłaś do nich? ja tydzień temu coś od nich zamawiałam i kontakt tel jest wzorowy.
Od tygodnia dzwonię i wysyłam maile i nic:/ Nikt nie odbiera telefonu bez względu na godzinę.
+ dla BERGO
za cierpliwe znoszenie mojego ciągłego domawiania towaru i dziwnych pyniań o niego, czekanie na kase i wysylke nastepnego dnia jak juz ta kasa wpłyneła 🙂
Z bergo też zawsze byłam zadowolona, tyle, że ze stacjonarnego, obsługa przemiła, Pan zawsze zamawiał to, co się chciało, szkoda, że został już tylko internetowy
+ dla Oksera szybko sprawnie miła pani wszystko wytłumaczyła
- dla siodlarnia, nie odbierają telefonów, nie odpisują na e-maile, a towaru nie ma !

widzę, że dużo osób miało z nimi problemy, co robić ?  🙁
+ dla gnl.pl  :kwiatek:
+ dla ARCUS-KONIE.
Bardzo polecam pasze-lublin.pl. Wczoraj po powrocie z pracy czekała na mnie paczuszka z życzeniami i cukierkami D&H.
Takiego przyjemnego prezentu nie ostałam jeszcze z żadnego sklepu  :kwiatek:
zulu   późne rokokoko
23 grudnia 2011 09:23
z mojej strony giga plus dla dobry-kon.pl  :kwiatek: dużo towaru na stanie, świetne marki, rewelacyjna obsługa i doradztwo 🙂 naprawdę polecam
Hej, kupował ktoś cokolwiek z Horsehouse?
+ dla lamri  🙂
CeraŁ   dużo dużo zmian..
24 grudnia 2011 17:26
[s]Jak usunąć produkt z koszyka w internetowym sklepie GNL ?

Poprzednio przez przypadek dołączyłam do koszyka lizawkę, teraz chcę kupić sam czapkrak ale liczy mi razem z lizawką a nie wiem jak ją usunąć  👿 Niby tam jest krateczka do zaznaczenia i jakiś napis 'usuń' ale nawet nie da się tam nic kliknąć  👿[/s]
zaznaczam produkt i klikam przelicz - produkt usuwa się z koszyka, u mnie wszystko działa
CeraŁ   dużo dużo zmian..
24 grudnia 2011 17:38
agata* no tak.. nie próbowałam kliknąć 'przelicz' 🙂 dziękuję, już wszystko gra  :kwiatek:
cieszę się, że mogłam pomóc, właśnie mam robić zakupy, ale zastanawiam się czy nie dadzą w gnl lub okserze jakiegoś rabatu na święta lub nowy rok?  🤣 więc czekam jeszcze parę dni 😀😀
Ja kupowałam w horsehouse - polecam, szybko i rzetelnie 🙂
CeraŁ   dużo dużo zmian..
24 grudnia 2011 19:06
ja sobie zamówiłam świąteczny prezent  😍 Anky Navy ze standardu  😍
Ja 8.12 złożyłam zamówienie w koniku, od razu zapłaciłam i do tej pory cisza. Przy produkcie był napisany czas realizacji 3 dni. Wysłałam maila z zapytaniem, ale odpowiedzi nie dostałam.
bo konik to oszuści i naciągacze;] (no przynajmniej z mojego doświadczenia ;])
oj tak, ja też mam z konikiem średnie doświadczenia... Zwłaszcza z właścicielem ;/ Nie polecam.
Szkoda, że wcześniej nie poczytałam opinii o tym sklepie:/
Gillian   four letter word
25 grudnia 2011 08:35
a ja zawsze z nimi bezproblemowo - odpukać 🙂
kupował ktoś w ostroga.pl? nie widzę cen na tej stronie
kujka   new better life mode: on
25 grudnia 2011 17:04
zastanawialam sie, czy napisac o tym, bo z jednej strony to nie zaszkodzilo mi jakos bardzo, ale jednak poczulam sie troche zlekcewazona jako klient, wiec napisze.
zamowilam sobie jako "prezent gwiazdkowy" pare rzeczy przez interentowy sklep pasi-konik.
dostalam maila, ze juz mozna towar odebrac i poprosilam o to moja mame ktora miala byc mikolajem-sponsorem owego zamowienia 😉 o to, zeby przy okazji bedac w okolicy odebrala sprzet ze sklepu.

przejrzalam pobieznie zamowienie i zwrocilam uwage na to, ze jedna rzecz jest innej firmy niz zamowilam. zwrocilam na to uwage mamie, na co ona mowi "no tak, ale pani w sklepie powiedziala ze dzwonila do ciebie i powiadomila cie o tym a ty sie zgodzilas".
otoz nie mam amnezji, sklerozy ani takich dziur w mozgu, zeby nie pamietac takich rzeczy. nikt do mnie nie dzwonil i nie pytal, czy to jest dla mnie ok czy nie. oczywiscie zgodzilabym sie na taka wymiane bez mrugniecia okiem, jednak jako klient poczulam sie hmmm no wlasnie jak napisalam wyzej - troszke zlekcewazona. a juz wciskanie kitow mojej mamie to w ogole jakies malo fajne jak dla mnie... :/

takze maly minus ode mnie - bo ten telefon naprawde niewiele by ich kosztowal, a nie pozostawiliby niesmaku u stalej klientki...
czy Dobry kon dziala normalnie miedzy swietami? nie zanlazlam zadnego nfo na stronie a zalezy mi na informacji o jednej rzeczy🙂
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się