sklepy internetowe

Dava   kiss kiss bang bang
14 grudnia 2011 13:22
Klami a odpowiadają na telefony? masz może numer?

Całkiem niedawno dowiedziałam się, że zlikwidowali sklep stacjonarny w Krakowie  🙁
galopada_   małoPolskie ;)
15 grudnia 2011 09:31
ponownie ogrymny + dla sklepu Bergo. Swietny kontakt, paczka wysłana błyskawicznie  💃
także duży + dla BERGO
ekspresowa wysyłka, towar dziś u mnie, a zamawiałam we wtorek.
+ dla Oksera. Nigdy jeszcze nie miałam z tym sklepem problemów. Polecam  :kwiatek:
+ dla animavet.pl. Miły i konkretny kontakt, wszystko terminowo,
domawianie produktów bez problemu.
+ dla atos.sklep.pl - pasza b. tania i bardzo szybko dotarła do mnie
+ dla oksera - fakt, że na jeden z produktów czekałam ponad miesiąc,
ale zostałam o tym poinformowana i mogłam z niego zrezygnować. Pozostałe rzeczy przyszły
szybko  🙂
+ dla sklepu http://www.sprzetjezdziecki.com/ -realizacja zamówienia w umówionym terminie i świetny kontakt. Zapytano się mnie  telefonicznie, czy zgadzam się na przesłanie uwiązu w tym samym kolorze, co zamówiłam, z podobnym karabińczykiem oraz w tej samej cenie, ale innej firmy i to zaowocowało ode mnie podwójnym plusem  😀. Znam sklepy, które się nie pytają , tylko ładują do paczek akurat to co mają i do tego nie chcą później ponosić kosztów za przesyłkę zwrotną sprzętu, którego się nie zamawiało i się za niego nie płaciło  😤
+ dla sklepu http://www.atos.sklep.pl/ - świetny kontakt, sprzedający o wszystkim, łącznie z aktualną dostępnąścią danego produktu, informuje na bierząco mailowo i dostawa zawsze w umówionym terminie.
Gillian   four letter word
15 grudnia 2011 13:20
czyli jednak wpisy na forum podziałały na atosa mobilizująco?
Gillian, całkiem możliwe  🤣. Chć muszę przyznać, że ja nie miałam z tym sklepem do tej pory problemów, ale też przyznaję, że za każdym razem egzekwuję informację , czy towar jest na stanie i kiedy będzie realna możliwość nadania przesyłki do stajni. Póki co, uzyskana informacja zawsze pokrywała się z prawdą i nie mam powodów do niezadowolenia, poza tym ceny są bardzo przystępne i przesyłka free, ale do okreslonej wagi ( kiedyś bez względu na wagę zamówienia była bezpłatna, ale niestety się zmieniło).
bakalia07   Nigdy nie rezygnuj z marzeń!
15 grudnia 2011 18:01
Kurczę za wcześnie pochwaliłam sklep  internetowy  gnl.pl  Jestem zawiedziona  😕 Bo  w dniu promocji 10-11 zamówiłam sobie opaske na uszy  skarpetki i cuksy dla konia takie drobiazki a we wtorek przychodzi mi wiadomość ,że tak;  opaski w tym kolorze co ja chcę nie ma , skarpetek w tym kolorze nie ma ,cukierków takich w ogóle nie ma i jestem zawiedziona  🤔 A  ostatnio zamawiałam ochraniacze i było wszystko ok  . Ech..
Nigna   Warto mieć marzenia...
15 grudnia 2011 19:03
No i ogromny plus dla Jarpola ; )
Kontakt teraz bardzo dobry , bardzo szybka realizacja zamówienia, no i sam produkt...  😵  po prostu brak słów  😍
Co się dzieje z Koniem Trojańskim z Lubonia? Ich strona przestała działać.
Gillian niekoniecznie, ja dostałam maila zapewniającego o wykonaniu przelewu ponad tydzień temu, następnie maila o wysłaniu potwierdzenia na maila. Nie ma ani pieniędzy, ani potwierdzenia. Ja na pewno nigdy więcej  🙄
Ode mnie wielki PLUS dla sklepu Equiland. Doskonały kontakt, fachowe doradztwo, profesjonalizm, a przy tym bardzo sympatycznie. Bardzo szybka przesyłka, produkt starannie zapakowany i zabezpieczony. Do tego do końca roku promocja - darmowa dostawa kurierem. Jeżeli ktoś podaje suplementy Equimins to naprawdę warto tam zajrzeć.
[font=Verdana]ogromny plus[/font] dla gnl.pl, bardzo szybka realizacja zamówienia, super kontakt, więc naprawdę polecam🙂

edit: błąd ort.  🤬
Awill Horse duży + świetny kontakt szybka przesyłka baaardzzzooo polecam.
Wielki + dla HorseTrade z Krakowa! Miło, szybko i super towar 🙂
Czy zamawiał ktoś coś ze sklepu Pa-ta-taj ? Ile mniej więcej idzie przesyłka ? 😉
Edytka   era Turbo-Seniora | Musicalowa Mafia
18 grudnia 2011 18:46
huzarova patataj to chyba odłam konik.com.pl. jak dla mnie super obsluga, wysylka ekspresowa 🙂
Edytka, dziękuję bardzo  :kwiatek:
titina cofnij się o jedną stronę

Przestrzegam wszystkich przed sklepem equiversum !!! Masakra to mało napisane : ponad dwa miesiące z nimi walczę i już wysiadam . Dwa miesiące czekałam na sztylpy - jeszcze wtedy się odzywali tłumacząc się z opóźnienia zamówienia . Kiedy zażądałam zwrotu pieniędzy - zamilkli  😤  Nie wiem co dalej z nimi zrobić , czy jest na nich jakiś sposób , w końcu dwie stówki drogą nie chodzą ...
Nie wiem co dalej z nimi zrobić , czy jest na nich jakiś sposób , w końcu dwie stówki drogą nie chodzą ...

Z doświadczenia - NIGDY WIĘCEJ NIE KUPOWAĆ w Equiversum.pl oraz w "siostrzanych"  sklepach /bo to nie jedyny ich sklep/ .
Lepiej wpłacić na jakąś końską fundację.
Czy miał ktoś do czynienia ze sklepem Siodlarnia.com?
Zamówiłam 2 miesiące temu u nich pelham gumowy z promocji. Nie dotarł do mnie po 2 tyg wiec napisałam im maila. Odp mi pan tłumacząc ze myślał że pisał do mnie, że nie ma teraz tych wędzideł u siebie, że dotracie do magazynu ma utrudnione ale do końca tyg powinien miec sprzet u siebie i wysłac. No i minął kolejny miesiąc i od tej pory ani widu ani słychu. Na 3 kolejne wysłane do nich maile już nie odp.  A dzisiaj mija dokładnie 2 miesiąc od złożenia zamówienia i wpłaty. 50 zł to niby nie dużo ale jak by nie patrzec piechotą też nie chodzi. I nie mam pomysłu co zrobic. Na nr telefonu podany na ich stronie nie można się dodzwonic bo jest wyłaczony.
lets-go zazdroszczę  🙄 ja dostałam od atosa w zeszłą środę informację, że zwrot został zrobiony. Nie dostałam do dziś. Dodzwonić się nie jestem w stanie, zupełna olewka klienta i zero kontaktu, oczekiwanie katastrofa i przywłaszczenie sobie 120 zł


I jak? Udało Ci się odzyskać PLN?
Daj znać koniecznie, bo już sama nie wiem... 🤔
Czy zamawiał ktoś ze sklepu www.konik.com.pl ?
Chciałabym zamówić, a nie wiem czy warto 🙂
anita333
Ja zamawiałam jakoś wiosną i nie miałam żadnych problemów 🙂
Ok, dzięki : ) To jedyny sklep internetowy, który wydaje mi się w miarę ''normalny'' 😉
*Monia* też miałam z nimi problemy  :/
zamawiałam bryczesy których nie dostałam, natomiast pieniądze odzyskałam dopiero po ok. miesiącu a to i tak po wilekich bojach !!  😤
z tego co wiem sklep stacjonarny SIODLARNIA został zamknięty, podobno funkcjonuje już tylko jako internetowy, może dlatego są problemy z zamówieniami (pakowanie sprzętu ze sklepu stacjonarnego, szukanie magazynu itd.). Właściciel sklepu Siodlarnia prowadzi stajnię kasztanka w leoncinie, strona www już chyba nie istnieje, ale nr telefonu został - 516 156 894 
No to Lamri wróciło do normy. 😉 Nie wiem co tam sie chwilowo działo, ale jest teraz tak jak było przed tymi dziwnymi problemami. Regularny i przemiły kontakt telefoniczny i towar w obiecanym terminie. 😉
Faktycznie do mnie etz dziwnie szybko odpisali... choc nadal czekam na towar.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się