Pilnie potrzebna pomoc finansowa na wykup konia.

Sluchajcie, wiem, ze takich apeli jest mnostwo, takich koni rowniez. Wiem, ze wykup koni od handlarza to z reguly bardzo zly pomysl. Apel tej dziewczyny jednak bardzo mnie poruszyl, pozwole wiec sobie skopiowac go tutaj.
Przekonalismy sie juz nie raz, ze w re-volcie sila, ze potrafimy sie bezinteresownie zjednoczyc i pomoc. Mysle, ze ten kon bardzo zasluguje na ta pomoc.




"Na wstępie chciałabym opowiedzieć pewną historię, która zawiera w sobie całą moją prośbę o pomoc i historię pięknej więzi między koniem mającym zostać sprzedanym na rzeź, oddawanym przez ludzi z rąk do rąk tylko i wyłącznie przez jego strach, przed tym co go czeka.

Nazywam się Katarzyna W. i mam 17 lat i jestem w pierwszej klasie Technikum Weterynaryjnego. Swoją przygodę z jeździectwem rozpoczęłam w wieku 10-ciu lat. Mimo mojej niezbyt dobrej sytuacji finansowej zawsze jakoś znajdowałam oparcie w Babci oraz moim świętej pamięci Dziadku. To on zawsze płacił za moje kształcenie jeździeckie i starał się spełniać moje marzenia.

Tak oto w 2009 roku trafiłam do Krakowskiego Szwadronu Ułanów nie mając pojęcia co tam się dzieje. Pracowałam tam przy 13-nastu koniach mając 13 lat, do moich obowiązków i mojego kolegi należało wyczyścić konie, wypuścić na padok, objeździć je oraz wysprzątać boksy. Nie była to łatwa praca, gdyż jeszcze wtedy nie podprowadzono wody bierzącej, musieliśmy nosić wiadra ze stawów obciążone po 15 litrów na jedną rękę, wzamian za tą pracę mogłam pojeździć na tych koniach, jednak nie zdawałam sobie sprawy, że robiłam ogromną przysługę właścicielowi ponieważ to ułani powinni zajmować się końmi, a im musiałby zapłacić.