Ce_dra

Konto zarejstrowane: 17 kwietnia 2015
Ostatnio online: 18 maja 2022 o 23:24

Najnowsze posty użytkownika:

TRANSPORT- szukam, oferuje
autor: Ce_dra dnia 09 grudnia 2021 o 09:20
Cześć, mam wolne miejsce w transporcie na trasie Kraków- Poznań (klinika Przewoźnego), jadę i wracam w poniedziałek 13.12
Koronawirus
autor: Ce_dra dnia 29 grudnia 2020 o 09:34
Dzis dostalam od cioci, starszej. schorowanej osoby link do wywiadu o szczepionce.

https://stolikwolnosci.pl/wywiad-z-prof-romanem-zielinskim/



Ja też dostałam ten link od mamy. A facet bredzi tak, że powinien oddać swoją plakietkę profesora. Tutaj nawet poruszono ten temat, ogłaszając go "Najnowszym polskim zdobywcą Głupiej Góry":
https://biokompost.wordpress.com/2020/12/23/nieuctwo-z-glupiej-gory/

a tu Fake Hunter go prześwietlił:

https://fakehunter.pap.pl/raport/a20b1f42-84f2-478f-b3ac-c21e528a7132
Koronawirus
autor: Ce_dra dnia 24 grudnia 2020 o 10:40
Zdrowykoń masz już swoje nanositko do odcedzania nanobotów ze szczepionek?
Koronawirus
autor: Ce_dra dnia 24 grudnia 2020 o 08:33
Nie muszę słuchać Simona, jestem po takich studiach, że wiedzy nie muszę czerpać z telewizji. Jeśli już mam powoływać się na autorytety, to będzie nim profesor Pyrć, z mojego wydziału zresztą.
Koronawirus
autor: Ce_dra dnia 24 grudnia 2020 o 06:54
[quote author=Zdrowykoń link=topic=103024.msg2957284#msg2957284 date=1608761884]

Jak byś o szczepieniach miała szersze spojrzenie niż tylko simony i inne telewizyjne celebryty,  😉 wiedziała byś co ona robi, tak jak i R. Kennedy i inny.

[/quote]

Jakbyś Ty miał szersze pojęcie o wirusach, to byś nie pytał, na którą mutację się będziemy szczepić.

Niektórzy są jeszcze do odratowania, ale Ty masz już za dużo warstw folii dookoła głowy.
Koronawirus
autor: Ce_dra dnia 23 grudnia 2020 o 21:06
To są jakieś bzdury wyssane z czapy. Babka boi się, czy czasem mRNA nie zostanie w komórce przekształcone jakimś cudem w DNA i wbudowane do genomu człowieka. Takie rzeczy nie są możliwe. Równie dobrze można obawiać się, że szczepionka zamieni się w naszych żyłach w makaron spaghetti. Generalnie nie chciało mi się wierzyć, że ktoś związany z Harvardem mówi takie rzeczy. Poszukałam. Co znaczy "z Harvard Medical School" w przypadku tego artykułu i tej kobiety? To, że pani Loretta w okresie 06.1995-09.1996 była na Harvardzie pracownikiem naukowym (research fellow), prawdopodobnie na jakimś stypendium, zresztą pod opieką swojego krajana. Przez rok i 4 miesiące. W dziale dermatologii.

Podsumowując: jako specjalista od szczepionek z Harvard Medical School w Bostonie jest przedstawiana osoba, która 25 lat temu na tej uczelni tymczasowo pomagała profesorowi w badaniach nad komórkami naskórka.

Obecnie, od 16 lub 17 lat (nie wiadomo, bo w CV ma inaczej niż na profilu LinkedIn) jest związana z jakąś organizacją antyszczepionkowców.

https://www.linkedin.com/in/loretta-bolgan-248b2663/
Oficerki
autor: Ce_dra dnia 01 grudnia 2020 o 20:02
ms_konik
ja sadze ze kazdy sklep nawet w PL musi respektować to jak wyglada w Ariacie gwarancja na oficerki. Ja przyszlam, pokazalam mikro dziurke, spisalam protokol gwarancyjny , oddalam buty i koniec. Na nowe czekalam 2 tygodnie.


Po jakim czasie maksymalnie Ariaty są wymieniane na nowe?
Fantastyka oraz SF - w literaturze i na ekranie
autor: Ce_dra dnia 24 lipca 2019 o 18:20
[quote author=Ce_dra link=topic=102869.msg2880105#msg2880105 date=1563970362]
Z SF bardzo polecam 'Marsjanina' (A.Weir)

Pamiętam jak zadzwoniłam do swojego faceta kiedy czytałam to pierwszy raz: "3 godziny już czytam o sadzeniu ziemniaka.... boże nigdy nie czytałam nic równie wciagajacego"  😁 i od kilku dobrych lat to moja ulubiona ksiażka ever  🙂
[/quote]

😀 Fantastyczna jest ta ksiazka, tego samego autora wyszlo niedawno 'Artemis'. Do piet nie dorasta 'Marsjaninowi', ale tez fajna.

Polecilabym tez Trudi Canavan serie o Czarnym Magu (Trylogia Czarnego Maga, Trylogia Zdrajcy i bardzo przyjemny prequel 'Uczennica Maga'😉. Tych kolejnych jej ksiazek ('Era Pieciorga', 'Prawo Millenium'😉 juz az tak nie polece, ale mozna.

Z takich tylko lekko fantastycznych serii bardzo podobala mi sie tetralogia 'Cmentarz zapomnianych ksiazek' Zafona. Moim zdaniem warto. Podobnie, trylogia Kinga 'Pan Mercedes' i jej luzna kontynuacja 'Outsider'. O ile dwa pierwsze tomy Mercedesa nie maja nic z fantastyki, to juz kolejne dwa wprowadzaja zjawiska paranormalne, wiec mysle, ze pasuja do tego watku.

Fantastyka oraz SF - w literaturze i na ekranie
autor: Ce_dra dnia 24 lipca 2019 o 13:12
Polecam 'Pana Lodowego Ogrodu' Grzedowicza. Ja sie takze zaczytywalam tworczoscia Robin Hobb. Obecnie rozgladam sie za czyms w klimatach fantastyki. Z SF bardzo polecam 'Marsjanina' (A.Weir)
Kącik Ujeżdżenia
autor: Ce_dra dnia 05 marca 2019 o 11:12
visenna, I like! :emota200609316:
Ochraniacze
autor: Ce_dra dnia 13 lutego 2019 o 21:35
Polecam te https://animalia.pl/equilibrium-tri-zone-all-sports-boots-czarne-2-szt/szczegoly/39466/

Brzydactwa, ale po treningu noga sucha przy najwiekszych upalach.
Ochraniacze
autor: Ce_dra dnia 25 stycznia 2019 o 07:08
Czy znajdę jeszcze gdzieś ochraniacze Eskadron faux fur Heritage 2018 czarne w rozmiarze Xl 👀 ?


Na pewno w Hidalgo sa dostepne na stronie

[url=http://www.hidalgo.pl/product/Ochraniacze-FauxFur-XL-blackblue-ESKADRON-8216808?CategoryId=158961&;]http://www.hidalgo.pl/product/Ochraniacze-FauxFur-XL-blackblue-ESKADRON-8216808?CategoryId=158961&;[/url]
Końska Rewia Mody XII (2018)
autor: Ce_dra dnia 16 listopada 2018 o 19:45
Mam oba kolory (cottony) i niestety blakną, widać po owijkach szczególnie, które po kilku praniach są ciemniejsze zdecydowanie od czapraka. Z takich wesołych kolorów to mango mi się dobrze trzyma (też cotton).
Ogłowia
autor: Ce_dra dnia 16 listopada 2018 o 10:22
Kasija myslalam, ze 400-500 zl max jesli jakosc naprawde dobra, ale tansze i dobre, jeslii polecane to tez jak najbardziej biore pod uwage.
Ogłowia
autor: Ce_dra dnia 16 listopada 2018 o 09:21
Dziekuje, a jak z jakoscia? Chcialabym cos z porzadnej, ale miekkiej skory, nie mialam do czynienia z wyrobami tej firmy, warto?
Ogłowia
autor: Ce_dra dnia 16 listopada 2018 o 08:36
Witam wszystkich! Czy mozecie podpowiedziec jakiej firmy szukac oglowia na konia, ktory jest pomiedzy rozmiarami? Kavalkade full jest za duzy. Cob... raczej maly. BR full tez duzy, coba nie mierzylam. Jakies pomysly? Jest jakas firma produkujaca "male fulle" badz "duze coby"?

P.S.
Przepraszam za brak polskich znakow.
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 07 listopada 2018 o 09:07
Ja z konskich zalotow dostalam elektrolity, ktore mialy termin do kwietnia 2018... ale dostalam juz  zwrot kasy.
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 31 października 2018 o 11:38
Nie wiem, czy pamiętacie akcję -50% w equishopie, tam zwroty za brakujący towar dostałam pół roku później, po wielu interwencjach.
... ślub :) ...
autor: Ce_dra dnia 29 sierpnia 2018 o 20:41
Libella, dziękuję 😉 Nie przerażaj się tymi przygotowaniami, na pewno wszystko się uda (i mówię to ja, która 2 miesiące przed ślubem zaczęła tak panikować, że chodziłam po suficie i wszystko latało 😀). Powodzenia 😉
... ślub :) ...
autor: Ce_dra dnia 27 sierpnia 2018 o 21:10
Przepraszam, ze zdjecie za duze, u mnie wyswietlalo sie male.

To moze bezposredni link?
[url=https://www.facebook.com/timdemskicom/photos/a.353210011432179/1794109490675550/?type=3&;theater]KLIK[/url]

I pewnie zostanie oprawione 😉

Gienia-Pigwa, ja swiezo po weselu i ze swojego doswiadczenia moge powiedziec, ze taka kwota to sporo nawet, jak sie idzie na impreze. Chyba, ze to ktos bardzo bliski, wtedy mozna sie pokusic na wiecej.

(przepraszam za brak polskich znakow)
... ślub :) ...
autor: Ce_dra dnia 27 sierpnia 2018 o 11:23
Doubler, przepiękna sesja!

Jednak co fotograf, to fotograf!

Ja tez się pochwalę, jestem bardzo zadowolona z efektów pracy naszego fotografa:

[url=https://scontent.fpoz1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/37870252_1794109500675549_5202755251584630784_o.jpg?_nc_cat=0&;oh=c5468b0e0a0b79cc0f4f4634debd7f5e&oe=5BFAC294]KLIK[/url]

Fotka gigant!
Kącik Ujeżdżenia
autor: Ce_dra dnia 07 czerwca 2018 o 18:45
Też mi się tak wydaje, ale że koń mało doświadczony jeszcze to wolałabym mu nie utrudniać i anglezować 😉 Ale obawiam się, ze będzie to liczone jako pomyłka.
Kącik Ujeżdżenia
autor: Ce_dra dnia 07 czerwca 2018 o 10:04
Witajcie, czy w konkursie kur P-5 dodania w kłusie można jechać anglezowanym, czy obowiązkowy jest ćwiczebny?
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 28 marca 2018 o 16:04
Ma ktos rabat do animalii? 😉  🌷
Bryczesy
autor: Ce_dra dnia 20 marca 2018 o 20:40
Elleya, właśnie miałam Ci polecić Horse-Trade ze względu na 50% promocję na EuroStary. Porządne spodnie, mam pełno ES i Pikeur, są nie do zdarcia.
... ślub :) ...
autor: Ce_dra dnia 22 lutego 2018 o 21:49
Libella, jakby Ci nie przeszkadzało, że z Krakowa to wiem, że On jeździ po całej Polsce - i my go będziemy mieć na weselu, byliśmy u niego na imprezie dwa razy i bylo świetnie 😁


Potwierdzam, fajnie prowadzi imprezę, nawet byłam na tym weselu, z którego są zdjęcia (co więcej, jestem na tych zdjęciach ;p)
U mnie też będzie grał.
... ślub :) ...
autor: Ce_dra dnia 28 listopada 2017 o 14:11
Wlasnie nie szukalam, bo nie mam konta na fb. Rozgladalam sie w pozostalej czesci internetu, ale chyba za pozno sie obudzilam, bo z terminami jest slabo 🙁
... ślub :) ...
autor: Ce_dra dnia 28 listopada 2017 o 07:44
Nie w Rabce, dalej na poludnie, w Kamienicy. Skrzypce sa piekne ale potrzebuje tez kogos z wokalem. Wolalabym zrezygnowac z organisty 😉
... ślub :) ...
autor: Ce_dra dnia 27 listopada 2017 o 20:49
Dziewczyny, moze pomozecie 😉 Szukam oprawy muzycznej na msze w czerwcu, okolice Rabki (malopolska). Najchetniej gitara i wokal lub duet gitara + wokal. Mozecie kogos polecic? Szukalam troche, ale niestety artysci, ktorzy mi sie podobali juz nie maja terminow. Licze na Was 😉
ubezpieczenie konia- gdzie i za ile?
autor: Ce_dra dnia 16 listopada 2017 o 10:37
a czy ktoś może ma ubezpieczonego konia w MGZ Gama rekomendowanym przez Polish Prestige?


Ja mam, nawet 2 😉
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 16 września 2017 o 09:48

Do Horse-Trade sprobujcie ZAKUPY8, pisalam na poprzedniej stronie  😉
Kupno konia
autor: Ce_dra dnia 11 września 2017 o 20:20
Kon ma takie plecy, ze moze faktycznie lepiej pobierac oplaty za wsiadanie  😂
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 08 września 2017 o 08:01
Do Horse-Trade sprobujcie ZAKUPY8
Kącik Ujeżdżenia
autor: Ce_dra dnia 15 maja 2017 o 10:04
A czy w klasie N moge zrobic w programie dowolnym zygzaka w klusie (ciag w lewo i od razu ciag w prawo)?
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 12 kwietnia 2017 o 07:16
W GNL jest promocja Wielkanocna, -15% na prawie wszystko.
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 15 marca 2017 o 09:37
W pasi-koniku 15% na bryczesy

Bryczesy
autor: Ce_dra dnia 15 marca 2017 o 07:46
Szukam opinii o bryczesach B Vertigo Rachel
https://www.gnl.pl/bryczesy-damskie-b-vertigo-rachel-24h.html

Ma ktos? Czy jakosc jest podobna do pikeura i ES czy to raczej nizsza polka? Z gory dziekuje za info 😉
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 07 marca 2017 o 14:20
Ce_dra   w koniku masz -15% na hasło: kobieta
rabat aktywny od 7 do 12 marca


Dziekuje, musieli wrzucic po poludniu, rano jeszcze nie bylo banneru 😉
Ale niestety, promocja nie obejmuje tego, czego chcialam ;(
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 07 marca 2017 o 11:41
Czy w GNL będzie może jutro jakiś kod rabatowy 🙂 ?


Albo w Koniku? 😉
UCZCIWI sprzedawcy i kupujący na volcie
autor: Ce_dra dnia 24 listopada 2016 o 15:49
Plus dla zkonmiprzezzycie 😉 kupilam bryczesy, wszystko w porzadku, dobry kontakt 😉
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 19 listopada 2016 o 17:34
Szukam promocji na keralit undercover - większej niż 10% - widział ktoś może?


http://sklep.bergo.pl/p/290/7074/keralit-pasta-do-kopyt-undercover-24h-pielegnacja-konia-kon-24-express-szybka-wysylka.html

za 84,15
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 17 listopada 2016 o 10:14
Czy ktoś widział fajne jakościowo kamizelki jeździeckie w promocji w rozmiarze 36? Mi się rzuciły same duże rozmiary w oczy 🙁


Moze Ravenna?

https://www.gnl.pl/dla-jezdzca/riding-cloths/kamizelki/kamizelka-pikeur-ravenna.html
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 07 października 2016 o 08:48
W pasi - koniku termobuty 20% do 18.10
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 03 października 2016 o 14:01
Fajne promo w Horse-Trade:
http://www.horse-trade.pl/

Suple, pasze i preparaty 15-20%
Pensjonaty, ośrodki jeździeckie- Kraków / Małopolska
autor: Ce_dra dnia 11 września 2016 o 11:26
dumkowa pytaj 😉
Kącik Ujeżdżenia
autor: Ce_dra dnia 15 sierpnia 2016 o 17:19
Powinni ich obrzucić zgniłymi warzywami  😀iabeł:
Kącik Ujeżdżenia
autor: Ce_dra dnia 15 sierpnia 2016 o 17:13
Lorenzo świetny. Sędziowie... no bez komentarza.
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 30 czerwca 2016 o 10:02
Ce_dra a o której robiłaś zamówienie?


Potwierdzenie przyszło o 10:59
Promocje i wyprzedaże - centrum informacji
autor: Ce_dra dnia 30 czerwca 2016 o 09:57
Wychodzi na to, że ja naprawdę miałam szczęście, bo chociaż mattesa mi nie przysłali, to veredusy w paczce były.
Saddle fitterzy, pasowacze siodeł, zaufani rymarze
autor: Ce_dra dnia 10 maja 2016 o 11:06
Travelling Saddler robił mi dwa siodła- ujeżdżeniowego Kieffera Lech Profi oraz skokowego Kentaura Eventer. Zrobili dobrze. Także moj koń jest zadowolony 😉 Moj portfel może trochę mniej, ale przynajmniej mam dobrze dopasowane dwa siodła i gwarancję oraz serwis gratis w przypadku, gdy koń sie rozbuduje.