Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

witam, tak jak przytoczona zostala odpowiedz juz wczesniej -

"ceny ustala producenti sa one uzaleznione rowniez od dodatkowych kosztow

wiele czynnikow na to wplywa

odnosnie bonow - obejmuja one wszystkie produkty, jednakze jezeli nie mamy mozliwosci ze wzdgledu np na braki w magazynach u dostawcy , zrealizowania zamwoienia, musimy je anulowac, tak jest niestety w przypadku kilku produktow, m.in paszy, ktora musimy sprowadzac z innego zrodla, z czym wiaza sie dodatkowe koszty, dlatego niestety nie polecamy w danej chwili kupowanie paszy, mamy nadzieje ze sytuacja za chwile sie zmieni, jednakze nie mamy na to wplywu, probujemy robic co w naszej mocy dla dobra klientow, jednakze nie wszyscy jak widac sa to w stanie zrozumiec."

Pytałam o ceny pasz. Odpowiesz ?
ja z tej odpowiedzi nic nie rozumiem. Ceny producenta nie wzrosły  na pewno od 17 dzisiaj. Pytamy więc dlaczego w ciągu kilku godzin podnieśliście ceny o 20 zł?
odnosnie zapytan dotyczacych zrobionych zamowien, prosze je zadawac najlepiej przez sklep i tam bedziemy udzielac odpowiedzi, poniewaz teraz nie jestem w stanie odszukac, sprawdzic, zmienic itd. jak piszecie do nas, najlepiej powolac sie na nr zamowienia, piszac przez sklep mamy nad tym  wieksza kontrole, przez co unikniemy bledow, tu na forum sadze ze  nie potrzeba zawalac informacjami typu tak pani zamowinie zostalo wyslane itd, zreszta forum nie sluzy nam do obslugi zamowien - wszelkie takie zapytania najlepiej kierowac na abcinternational@email.de


witam, tak jak przytoczona zostala odpowiedz juz wczesniej -

"ceny ustala producenti sa one uzaleznione rowniez od dodatkowych kosztow

wiele czynnikow na to wplywa


Z tego co się orientuję nie było w ostatnim czasie globalnej podwyzki cen na pasze, a juz na pewno nie w ciągu ostatnich 2 dni.
Spillers na swojej stronie ma ceny duuużo niższe od Waszych. Na stronie Pavo także jest ogólnie dostepny cennik.
I proszę nie pisz mi o kosztach dostaw 🙂

Ja rozumiem, że nikomu nic do tego po ile sklep sprzedaje pasze.
Może je sprzedawać nawet po 500 zł za worek - nikomu nic do tego, bo to wolny rynek - co najwyżej nikt nie kupi.
Tylko dziwi ta bardzo nagła zmiana cen.

mi chodzilo o promocje w formie bonu znizkowego. wazny jest 3 meisiace wiec macie (sklep) psi obowiazek przez 3 miesiace dac mi upust jaki wykupilam. a przyjac zamowienie jak od klienta bez kuponu, czyli dac dodatkową promocje jesli jest (tu przeciez nie negujemy ze masz ograniczoną liczbe rzezy w promocji sklepu) jak nie ma czegos na magazynie - a jest w oferie to to sprowadzic itd, a cene dac taką jaka widnieje w sklepie (i odjąc upust za kupon).

tu nei chodzi o to ze nie sprzedasz komuś czegoś co bylo w promocji bo juz tego nei ma, tylko ze nei chcesz kupionego kuponu uwzglednic, bo np podrozaly ci koszta (niby). trudno...sprzedany bon - przez 3 mies. kazdy moze wybrac cokolwiek czy ci sie to oplaca czy nie... nie mozesz go anulować.
moze byc zamowienie nei przyjete bo sie cos skonczylo i juz nei bedzie nigdy, albo powinna isc informacja ze bedzie trzeba czakac. tak jak w normalnym zamowieniu bez bonu. ale nei mozna go anulowac calkiem ;/

tzn spoko- ale jak bon jest np na 300 zl (za 140) to oddaj 300 ;] czyli jego wartość...
nie wiem o co chodzi z anulacja bonu ??????? !!!!!!!

nie bylo takiej historii chyba ktos tu cos zle zrozumial i ten atak jest troche bezsensowny

anulacja bonu wystapila w przypadku jezeli ktos go zle zakupil - kupil bonow za duzo, ale to nie ma nic z  nami wspolnego, oczywiscie ze realizujemy wszystkie zamowienia na to co jest dostepne teraz lub w przeciagu 7 dni, jezeli nie, to informujemy o tym klienta i sadze ze takie wredne ataki kierowane do nas i porownywanie na z "psim obowiazkiem" !!!! to juz przegiecie a w szczegolnosci przez osobe ktora nie jest w to wogole wlaczona i nie zna dokladnie sprawy - troche pochamowania NAPRAWDE. w szczegolnosci kiedy wyciagnelam osobiscie pomocna dlon w przypadku keidy jej potrzebowaliscie, poszlo to juz w zapomnienie ? szkoda, a odn kurtek ze temat ucich czy sie nie dogadalysmy, to nie oznacza ze teraz trzeba sie wyzywac , zawsze mozna powrocic do tematu - to pisalam na pw i na tym zakanczam, jezeli masz jakies pretensje o sowja realizacje, to masz moj nr kom, wiec prosze zadzwon i wyjasnimy to a nie pisanie takie troche niepotrzebne i wprowadzanie w blad (odn kurtki - czekalam caly czas na podanie modeli, bo sie nad tym zastanawialyscie)

[quote author=horse_art link=topic=15196.msg1444752#msg1444752 date=1340836582]
mi chodzilo o promocje w formie bonu znizkowego. wazny jest 3 meisiace wiec macie (sklep) psi obowiazek przez 3 miesiace dac mi upust jaki wykupilam. a przyjac zamowienie jak od klienta bez kuponu, czyli dac dodatkową promocje jesli jest (tu przeciez nie negujemy ze masz ograniczoną liczbe rzezy w promocji sklepu) jak nie ma czegos na magazynie - a jest w oferie to to sprowadzic itd, a cene dac taką jaka widnieje w sklepie (i odjąc upust za kupon).

tu nei chodzi o to ze nie sprzedasz komuś czegoś co bylo w promocji bo juz tego nei ma, tylko ze nei chcesz kupionego kuponu uwzglednic, bo np podrozaly ci koszta (niby). trudno...sprzedany bon - przez 3 mies. kazdy moze wybrac cokolwiek czy ci sie to oplaca czy nie... nie mozesz go anulować.
moze byc zamowienie nei przyjete bo sie cos skonczylo i juz nei bedzie nigdy, albo powinna isc informacja ze bedzie trzeba czakac. tak jak w normalnym zamowieniu bez bonu. ale nei mozna go anulowac calkiem ;/

tzn spoko- ale jak bon jest np na 300 zl (za 140) to oddaj 300 ;] czyli jego wartość...
[/quote]
Myślę, że ten wątek nie jest miejscem na osobiste wycieczki  😉
Każdy kto zamawia ma numer swojego zamówienia i przyjemnie byłoby gdyby osobiście bezpośrednio ze sklepem wyjaśnił wszelkie niedogodności.

Zachęcam do zakończenia już tej bezkierunkowej dyskusji  :kwiatek:
Prywatnie nie prywatnie... nie ma zmiany tematu w wątku - ten jest o promocjach - nie ma polecania swojego sklepu /reklamy - proszę zapoznać się z regulaminem forum! Q.
ale pasza jest wciaz dostepna w Waszym sklepie, wiec na jakiej podstawie anulowano mi zamowienie???
proste pytanie? mozna udzielic prostej odpowiedzi????

jakie osobiste wycieczki???? to watek dotyczacy promocji. Coz w tym dziwnego, ze piszemy o problemach z realizacja kuponow w sklepie internetowym???
Olek co w tym widzisz osobistego???
odnosnie zlozonych zamowien prosze - tak jak wczesniej pisalam - zadawajcie pytania przez sklep powolujac sie na nr zamowienia, wtedy widzimy ciaglosc korespondencji i mozemy udzielac odpowiedzi zwiazanych z tematem, tu na forum nie jest miejsce na odpowiadanie na dane zamowienie, pozdrawiam - adres mailowy - abcinternational@email.de lub przez beckersport.pl logujac sie i w odpowiedzi do zamowienia - tak najlepiej

ale pasza jest wciaz dostepna w Waszym sklepie, wiec na jakiej podstawie anulowano mi zamowienie???
proste pytanie? mozna udzielic prostej odpowiedzi????

jakie osobiste wycieczki???? to watek dotyczacy promocji. Coz w tym dziwnego, ze piszemy o problemach z realizacja kuponow w sklepie internetowym???
Olek co w tym widzisz osobistego???
moniland
ja osobiście nic nie mam przecież, odpowiedzialam na pw zeby wyjasnic, podpytać. na forum nei bede -bo po co? wyciagneliscie dlon za co dziekuje i skorzystamy teraz jesli aktualne, bo wlasnie jest moment wyposażanai stajni, no i pieniadze na to jakieś są (zaraz po pożarze nie bylo ani miejsca ani pieniądzy na poidla, tak samo jak inny sprzet czy rzeczy- byly wazniejsze zakupy i sprawy...)

psi obowiazek jest sprzedać coś co jest na stanie za bon tak samo jak za gotówke. zrozumialam ze zamowienie zostalo anulowane choc towar byl, i do tego wzrosly nagle ceny o 20(?)%. to bardzo nei fajne zagranie .... źle zrozumiałam?

to nawet nei do was personalnie....innych sklepów i ich promocji też się tyczy przecież
Dava   kiss kiss bang bang
28 czerwca 2012 09:30
Ja sceptyczna oczywiście zamowiłam sobie bon w ramach akcji 'zobacz co z tego wyjdzie'  🤣

I jestem w szoku. Dziś zamówienie przyszło  😲 Całe, kompletne i kurierem. Nie zamawiałam pasz i suplementów, bo to i tak skazane było na katastrofę  🤣
Za 99zł mam:
-książkę 'trening konia sportowego'
-szczotkę Horze
-kopystkę Schockemöhle
-podkolanówki Schockemöhle
-ochraniacze stajenne Horze
-wcierkę absorbiny 1l

gratis dostałam:  notes Schockemöhle i piękny katalog (lubię dużoformatowe gazety) Vertigo i kupon rabatowy na 10% czad  🤣

I w ramach wyjaśnienia, jak jeszcze rzeczy 'na promocji' wisiały to kupbon ich nie obejmował (automatycznie trzeba było za nie zapłacić osobno i dodatkowo). Więc nie kupiłam sobie czapraka, który mi się podobał. A tak bez promocji można  🤣
No i taka sceptyczna byłaś a na razie najlepiej na tym wyszłaś  😂
jak długo czekałyście od złożenia zamówienia do jego potwierdzenia?
Na razie 3ci dzień....  😤
Po moim mailu napisano mi że mam czekać na info od kogoś z działu zamówień. No to czekam. I doczekać się nie mogę.
Dava   kiss kiss bang bang
28 czerwca 2012 10:21
Zorilla hahaha nooo. Wiesz jak jest, głupi ma zawsze szczęście  🤣 Zamówiłam wszystko we wtorek, wczoraj ustaliłam, że szczotka może być jakiegokolwiek koloru (bo niebieska była niedostępna) i dziś kurier zapukał i mam paczkę  🤣

Ja nie czekałam tylko zadzwoniłam co i jak, bo na maile nie odpisywali.
ja też mam już moje zamówienie 🙂 udało mi się z paszą (po pierwotnej cenie), więc jestem super zadowolona.
dzisiaj odebrałam osobiście. Warszawiakom którzy nabyli bony polecam wycieczkę do sklepu stacjonarnego bo mają sporo rzeczy których nie ma w ofercie internetowej np. czapraki eskadrona 😉
zamówiłam bon, kontakt bardzo dobry, nie miałam żadnych problemów...ze swojej strony szczerze polecam!  😀
Martuha eskadron z jakiej kolekcji? aktualnej?
ja się nie znam za bardzo na tych kolekcjach, ale wydaje mi się że coś tam było przypominającego mint 😉
jakiś różowy, jasny fioletowy i kilka innych.
Ja właśnie dostałam wiadomość, że przesyłka jest realizowana a anulowanie mojego zamówienia było pomyłkowe. Rozmawiałam jeszcze ze sklepem i muszę przyznać, że obsługa jest profesjonalna. Żałuję jedynie wczorajszych nerwów.
ja żałuję, że nie zamówiłam wcześniej, kiedy żel chłodzący kosztował 45 zł a nie 65 zł - serio, jak miło by teraz nie było, czuję się oszukana. A tłumaczenie, że mam się cieszyć, bo i tak kupuję taniej, mnie nie satysfakcjonuje.
Jest tu ktoś kto chce żeby go wpisać jako osobę polecającą? Jeśli tak, to proszę o maila.

edit: wpisałam kilka maili i za każdym razem wyskakiwał komunikat: Osoba polecająca, której adres e-mail podano nie zrealizowała jeszcze w naszym sklepie żadnego zamówienia...
Zarejestrowałam się więc bez osoby polecającej.

ja też mam już moje zamówienie 🙂 udało mi się z paszą (po pierwotnej cenie), więc jestem super zadowolona.
dzisiaj odebrałam osobiście. Warszawiakom którzy nabyli bony polecam wycieczkę do sklepu stacjonarnego bo mają sporo rzeczy których nie ma w ofercie internetowej np. czapraki eskadrona 😉


o to muszę się wybrać osobiście  💃
Zła wiadomość dla tych co kupili kilka bonów o tym samym nominale- można zrealizować tylko jeden.
dzikaświnia   Dzik jest dziki, dzik jest zły. Dzik ma bardzo...
28 czerwca 2012 18:08
Zorilla, chyba sie nie zrozumiałyśmy 😉 Mam prawo być zniesmaczona. Wiele razy robiłam łączone zakupy w innych sklepach  i nikt mi nigdy nie kazał płacić dodatkowo. A 99 zł nie oszczędzam tylko 15 skoro mam do bonu za 29 zł dodać 15 zł przesyłki. Widać po prostu mój błąd w tym iż się przyzwyczaiłam do takiej a nie innej polityki firmy.
W firmach z którymi jestem związana zawodowo (nie z branży jeździeckiej) jest to oczywiste bo oszczędzasz przynajmniej koszt opakowania 🙂
faith, nie, to nie są wielkie wymagania , nie wiem skąd Twoje oburzenie? Napisałam tylko , że nigdy się z czymś takim nie spotkałam i uważam , że powinno byś jasno i wyraźnie napisane , że każdy bon to dodatkowo koszty przesyłki.

A i też czekam już któryś dzień (to pewnie przez to , że mają pewnie dużo zamówień).Trzeba się uzbroic w cierpliwość. Zobaczymy co będzie dalej 🙂
Kayra   Kucusiowy wariat :P
28 czerwca 2012 19:29
Do mnie dzisiaj doszła paczka, w pełni kompletna i tak jak Dava, dostałam gratis notes Schockemöhle, katalog Waldhausena oraz kartę z 10% rabatu 🙂

Gorąco polecam 😉
Można już skończyć tą do niczego nie idącą dyskusje ?  😉 Ciągle tu zaglądam z nadzieją, że ktoś wyczaił jakąś fajną promocje  😀
Zła wiadomość dla tych co kupili kilka bonów o tym samym nominale- można zrealizować tylko jeden.


To było jasno napisane.
Można już skończyć tą do niczego nie idącą dyskusje ?  😉 Ciągle tu zaglądam z nadzieją, że ktoś wyczaił jakąś fajną promocje  😀


to ja wrzuce 😉
http://www.rumaksklep.pl/promocje.html?limit=all - fajne promocje 🙂
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się